Geen Spotify meer op Squeezebox Touch

Started by sweatsockpimp, July 21, 2017, 12:06:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sweatsockpimp

Lekker terug van vakantie uit Amerika, krijg je ineens dit voor je kiezen:
www.mysqueezebox.com/byeByeSpotify

Natuurlijk ligt de bron van de ellende bij Logitech die om voor mij onverklaarbare redenen gestopt is met (de ondersteuning van) de SBT, maar ook Spotify wordt feestelijk bedankt! En dat op zo'n korte termijn. Walgelijk gewoon!
Gelukkig ontstaat er op internet gelijk van alles qua oplossingen;
Zo hebben ze het op forums.slimdevices.com in het draadje Spotify on Squeezebox / UE Smard Radio - end of life
over een 3rd party app die zou zijn ontwikkelt (Spotty) die voor gebruikers soelaas zou kunnen bieden. Helaas dan weer niet voor bezitters van een NAS met een MARVEL-processor (zoals ik heb........aaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhhhhh).

Daarom dit draadje....ik zoek naar alternatieven, primair om de SBT toch te kunnen blijven gebruiken met Spotify, maar secundair...welk ander apparaat gaat net zo goed voldoen als de SBT met BOTW-voeding?

En...toch maar vast....is er iemand geïnteresseerd in dit apparaat (bij iemand die wel een adequate NAS heeft?)?

Wie helpt mij met suggesties??
Boenicke W5 SE / Naim Uniti Atom / OPPO UDP-205 multiregion / Philips 55OLED804 / PS 4 / Synology DS 213

Madhouse

Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

sweatsockpimp

Dank je wel.
Inmiddels daar op aangesloten....
Boenicke W5 SE / Naim Uniti Atom / OPPO UDP-205 multiregion / Philips 55OLED804 / PS 4 / Synology DS 213