WTF. spotify stopt met squeezebox ondersteuning

Started by snoef, July 20, 2017, 13:35:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gizmo2

Je zou shareport kunnen activeren in picoreplayer op die manier kun je wel spotify gebruiken het werkt alleen niet zo goed als spotify connect en weet trouwens ook niet of het werkt met Android op een Apple device in ieder geval wel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

gizmo2

Of LMS op Volumio, heb het zelf nog niet geprobeerd.

https://github.com/Saiyato/volumio-lms-plugin


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:


tonus

dank je wel voor de linkjes, heb wel Volumio draaien met sporify add on, dat werkt prima. Ga die LMS add on ook nog proberen.

sweatsockpimp

Afgelopen woensdag vond ik dit:
http://forums.slimdevices.com/showthread.php?107974-Spotty-on-ARM-based-NAS-(Synology-QNAP-etc-)

Nog niet uitgeprobeerd, maar voor mij hopelijk de mogelijkheid om toch via LMS op mijn NAS gebruik te blijven maken van de SBT....

Ik ga het vanavond proberen en laat jullie weten of het lukt.
Boenicke W5 SE / Naim Uniti Atom / OPPO UDP-205 multiregion / Philips 55OLED804 / PS 4 / Synology DS 213

sweatsockpimp

Boenicke W5 SE / Naim Uniti Atom / OPPO UDP-205 multiregion / Philips 55OLED804 / PS 4 / Synology DS 213

JPS2

Ook hier nog wat Squeezebox fans zie ik :)
Om te helpen het ecosysteem levend te houden deel ik hier graag even mijn succeservaring.

Ik had al een tijdje een irritant probleem dat ik in bij gebruik van Spotify niet in de nummers door kon spoelen. Dat is opgelost met versie 7.9.1 van LMS.

Maar mooier, ik kwam er achter dat ik Spotify op de Squeezebox gewoon met de Spotify Apps op de Smartphones en laptops kan aansturen. Hoe convenient is dat!  :clapping:

Zie voor meer info: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/52741091#52741091

DofN

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Kingpin

Z'n tijd ver voorruit, en al helemaal voor de belachelijke aanschafprijs!
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

AudioEnZo

Quote from: JPS2 on September 29, 2017, 21:07:44
Maar mooier, ik kwam er achter dat ik Spotify op de Squeezebox gewoon met de Spotify Apps op de Smartphones en laptops kan aansturen. Hoe convenient is dat!  :clapping:
Hartelijk dank voor de tip. Ik heb op de Mano Streamer even de nieuwste piCoreplayer 3.2.2 gezet. Als je daarin LMS installeerd wordt ook versie 7.9.1 er op gezet. Spotty geïinstalleerd en inderdaad, Spotify Connect werkt als een zonnetje :D

Screenshot van het te zetten vinkje:

gizmo2

Quote from: AudioEnZo on October  1, 2017, 18:37:47
Hartelijk dank voor de tip. Ik heb op de Mano Streamer even de nieuwste piCoreplayer 3.2.2 gezet. Als je daarin LMS installeerd wordt ook versie 7.9.1 er op gezet. Spotty geïinstalleerd en inderdaad, Spotify Connect werkt als een zonnetje :D

Screenshot van het te zetten vinkje:
thanks :)
na een poosje volumio gedraaid te hebben ook picoreplayer maar weer eens geïnstalleerd op een raspberry pi en het werkt prima in de app en pc... zelfs met de infrarood sensor kun je nu lekker doorspoelen.
alles high-end verantwoord.

mijn audio setje....Showcase :thumbs-up:

Martin!!!

Je zal je SBT maar van de hand gedaan hebben.......  :notify:
mainly British stuff

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack


tonus

Alleen jammer dat ik ga overstappen op Tidal vanwege integratie met Roon... Terwijl spotify het juist zo lekker doet op squeezebox  :unhappy:

Martin!!!

Ik ben er ook even mee aan het klungelen geweest, maar ik heb het voor elkaar. Ik heb versie 7.9.0-164 er op staan, 7.9.1 kreeg ik (nog) niet voor elkaar, maar Spotify draait weer.............  :pompom:
mainly British stuff