End of Summer shows - Beter Beeld & Geluid

Started by bmateijsen, July 11, 2017, 17:29:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bmateijsen


End of summer shows – Wij hebben zin in muziek! Daarom bieden wij je naar het einde van de zomer toe een flink aantal mogelijkheden aan om samen met ons die honger naar muziek te stillen. Zie hieronder een beknopt overzicht met alle shows:

Zaterdag 19 augustus vanaf 14:00 uur – Hilversum
Op deze zaterdag houden wij na vele aanvragen weer eens een 'Linn Lounge' en dit keer met muziek van Michael Jackson. Wij zullen een set gebruiken bestaande uit Linn Klimax electronica en Vivid luidsprekers.

Zaterdag 26 augustus vanaf 13:00 uur – Zevenbergen
Er is nog steeds veel vraag naar informatie over streaming. Wij willen graag aan die vraag gehoor geven met een 'Sweet Streams' event in Zevenbergen. Wij laten zien hoe makkelijk het is om met Linn DS zowel muziek als beeld te streamen.

Zaterdag 2 september vanaf 14:00 uur – Hilversum
Dit wordt leuk! Je kunt gerust je haar laten groeien en je meest groezelige t-shirt aantrekken en je versleten spijkerbroek, want het thema is 'Let's Rock!'. In deze politiek incorrecte show, draaien wij de rock muziek die wij en jij leuk vinden op een systeem dat hier uitermate goed voor geschikt is. Namelijk de JBL 4312SE control monitors op de Mark Levinson No.585, een 'match made in heaven' voor een goede portie herrie! Yeah!

Zaterdag 16 september vanaf 14:00 uur – Hilversum
Op deze dag vertellen wij met een 'Linn Lounge' het verhaal van een legende: Prince... Het helpt dat wij grote fans zijn van dit muzikale genie, dus dit wordt een feestje! Wij vertellen je alles over het leven en werk van Prince Roger Nelson op een topsysteem bestaande uit in ieder geval Linn electronica.

Zaterdag 23 september vanaf 13:00 uur – Zevenbergen
Dit belooft ook een geweldige show-dag te worden! Wij houden in Zevenbergen een 'Linn Lounge Vinyl Edition' met Radiohead in de hoofdrol. Uiteraard draaien wij de muziek uitsluitend vanaf vinyl op een full blown Linn Sondek LP12 en Linn Akubarik Exakt luidsprekers.

Zaterdag 30 september vanaf 14:00 uur – Hilversum

'Let's get electronic!' Uitsluitend electronische muziek tijdens deze show! Uiteraard beginnend bij het allereerste begin tot de laatste ontwikkelingen! Om zeker te zijn dat het systeem niet 'in de weg zit', zullen we zorgen voor passende 'electronica' en luidsprekers. Gegarandeerd!

Zaterdag 7 oktober vanaf 14:00 uur – Hilversum
Een 'Classic Albums' middag! Wij draaien uitsluitend muziek vanaf vinyl en uitsluitend 'klassiekers'. Neem gerust je eigen klassiekers mee en we draaien die dan ook met plezier! Wat een stof om daarna even lekker na te kletsen met een drankje/hapje! Deze dag draaien wij met een set van Luxman (ook draaitafel van Luxman) en luidsprekers van Harbeth. Dit om het klassieke nog eens extra te benadrukken!

Wij zullen t.z.t. van iedere show meer details geven. Voor nu een hele fijne vakantie gewenst, wij blijven de gehele zomer open!

tdbakker

Dat ziet er top uit Bjorn :clapping:
Voor elk wat wils.
Stereo:Xanadu HRS22YH//Cambridge Audio Edge NQ en W//Roon.
HT:Anthem MRX520//Rythmik E15//Xanadu Center HRC1 en Xanadu Rears//Sony KD-65AF8//Zidoo Z1000

bmateijsen

Quote from: tdbakker on July 11, 2017, 18:01:16
Dat ziet er top uit Bjorn :clapping:
Voor elk wat wils.

Thanks! Het zijn vooral muziek shows, dus aandacht voor de muziek onder het genot van wat eten en drinken 8). Al deze thema's zijn wat wij het leukste vinden!

N1v3K

He. Kak!

Uitgerekend op de dag van de electronische muziek heb ik al plannen  ;D

Leuk initiatief. Ik lees tzt de verslagen van de forumleden :)

Bas Akkerman

Dat zijn wel echt toffe shows! 19 augustus, 2 september, 30 september en 7 oktober ga ik vrij (proberen te) houden.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Bama


skyfox

Wat een leuk initiatief! De 19e heb ik helaas al plannen, maar de 23e of de 30e lijkt het me erg leuk om aanwezig te zijn! Ik ben nog nooit naar zo'n luistersessie geweest, dus ben erg benieuwd naar hoe het eraan toe gaat :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Siddartha

De MJ show lijkt me erg leuk, ben een groot fan! het is wel wat ver vanuit Limburg, maar wellicht wel de moeite waard.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Bas Akkerman

Quote from: skyfox on July 11, 2017, 19:06:01
Wat een leuk initiatief! De 19e heb ik helaas al plannen, maar de 23e of de 30e lijkt het me erg leuk om aanwezig te zijn! Ik ben nog nooit naar zo'n luistersessie geweest, dus ben erg benieuwd naar hoe het eraan toe gaat :)
Een soort M&G, maar dan in een zaak. En mooie spullen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Rusher

Tjonge, jonge! Gezelligheid, kennis van zaken, lekkere muziek, mooie apparatuur en een hapje/drankje. Meer kan een geflipte audiofiel als ik niet wensen.

Ik kan niet kiezen tussen de data...

audiosurfer

Pfoeee... middagje Radiohead luisteren klinkt wel erg goed, ik ga kijken of ik kan!
Arcam AVR850, Arcam P429, Oppo 93, Dune-HD, Apple-tv.
GX200 fronts, 2 DIY subs Dayton Ultimax 15inch, GXC350 center. 4 GXFX-en sides en rears, 4 Monitor audio CP380iw
Beeld: Epson TW9000, Lumene Movie Palace Velvet 200c.

Maikel_audionerd

HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

stefanschreurs

Kenwood L-A1 | AudioQuest OAK | Marantz DA12 | Tara Labs Vector XLR | Auralic Aries G1 | Seas Excel Milennium | Marantz TT-15s1

Automaat

Ik vind het een geweldig initiatief! Zou haast bij elke show binnen willen lopen.
Reading the HTForum is learning every day!!

skyfox

Quote from: Bas Akkerman on July 11, 2017, 20:26:53
Een soort M&G, maar dan in een zaak. En mooie spullen!

Klinkt goed! Ik heb de 23e en 30e als voorlopig geblokt in m'n agenda bijgeschreven  :headbanging:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

mondiaal

Super idee, je zit nogal uit de buurt maar ik geniet ook van verslagen. :pompom: :pompom:

bmateijsen

Quote from: Automaat on July 12, 2017, 08:38:26
Ik vind het een geweldig initiatief! Zou haast bij elke show binnen willen lopen.


Gewoon straks doen! Het wordt ook lekker informeel... muziek staat voorop!

advr

Ga ik even in de gaten houden :-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

HJ

Is het gewoon inlopen of voorinschrijving?

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk


bmateijsen

Quote from: hans. on July 19, 2017, 13:47:23
Is het gewoon inlopen of voorinschrijving?

Verstuurd vanaf mijn SM-T800 met Tapatalk




Voor zover we nu kunnen zien, gewoon inlopen.

DV79

Leuk!

19/8 ben ik erbij.
26/8 ga ik proberen, interessant topic, voornamelijk het streamen van beeld in dit geval, met een Majik DSM. Wist niet dat dit ook mogelijk was. Daarom ook nog niet in verdiept.
16/9 is ook een leuke, maar moet ik ook even kijken qua agenda.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

DV79

#21
Edit, dubbele post.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Bas Akkerman

Quote from: DV79 on August 16, 2017, 14:38:25
Leuk!

19/8 ben ik erbij.
26/8 ga ik proberen, interessant topic, voornamelijk het streamen van beeld in dit geval, met een Majik DSM. Wist niet dat dit ook mogelijk was. Daarom ook nog niet in verdiept.
16/9 is ook een leuke, maar moet ik ook even kijken qua agenda.

Leuk! Ik moet zaterdag tot 14.00u werken, maar hopelijk zie ik je nog even in Hilversum. Ik ben benieuwd of de set nog steeds eenzelfde indruk achterlaat als vorige keer, want dat was smullen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DV79

Quote from: Bas Akkerman on August 16, 2017, 15:51:51
Leuk! Ik moet zaterdag tot 14.00u werken, maar hopelijk zie ik je nog even in Hilversum. Ik ben benieuwd of de set nog steeds eenzelfde indruk achterlaat als vorige keer, want dat was smullen.

Moet lukken ;) ik ben erg nieuwsgierig.
Nu met alleen de Majik DSM hoor ik de kwaliteit al van dat apparaat. Moet nog steeds verder op zoek naar goeie luidsprekers, maar helaas laten de financiën dat nu even niet toe.
Ben heel nieuwsgierig of ik de kwaliteit van de duurdere lijnen hoor. Of dat mijn gehoor daar niet geoefend genoeg voor is.
Linn Majik DSM/2  |  Linn Akurate 2200  |  Dynaudio Contour 20  |  Linn Black  |  Tellurium Q Black II  |  Audioquest Pearl HDMI  |  Philips 65 OLED 854

Bas Akkerman

Dat gaan we zaterdag merken, ook bij mij hoor! ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten