Kenwood Supreme 1

Started by solitaire, July 10, 2017, 18:36:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

solitaire

op vele vlakken toch een bijzonder apparaat                   http://www.thevintageknob.org/kenwood-Supreme_1.html

nu te koop voor toch een bijzondere prijs                       https://www.cjm-audio.de/verst%C3%A4rker-1/vollverst%C3%A4rker/kenwood/#cc-m-product-11542005212



jammer dat 'ie niet echt in mijn verzamelingetje past :colgate:



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Peerless Monster

Daar koop je een prachtige auto voor...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

hpapen

Je kunt natuurlijk vragen wat je wilt..... of je het krijgt ?

solitaire

De verkoper zit vaak redelijk goed met z'n prijzen: iets te hoge eerste vraagprijs met ingebouwde  optie tot kleine vraagprijsverlaging (prachtwoord) en normale onderhandelingsruimte. Misschien totaal 110/125% van reeel, wat ik voor een eerste vraagprijs niet speculatief of prijsopblazend vind.
Hinterm Horizont geht's weiter.

W.Otter

als ik deze voor €50 euro bij de kringloop zag staan zou ik m nog laten staan
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

solitaire

:nowink:  ;)


Mij doet 'ie wat denken aan een Revox B750 Mk2, jaren '80, en ook nu nog niet zo gek om te horen. De Supreme ken ik verder niet, helaas (zou leuk zijn er eens naar te kunnen luisteren).




soli
Hinterm Horizont geht's weiter.

Peerless Monster

Quote from: solitaire on July 12, 2017, 13:06:55
:nowink:  ;)


Mij doet 'ie wat denken aan een Revox B750 Mk2, jaren '80, en ook nu nog niet zo gek om te horen. De Supreme ken ik verder niet, helaas (zou leuk zijn er eens naar te kunnen luisteren).




soli

Zoiets staat nu ook te koop op mp... voor heel wat minder...
Begrijp niet goed waar die prijs vandaan komt... maar goed. 😄
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

H&C Hifi

deze gaat vast naar een klant in Azie....

solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.