netflix en surround

Started by André_84, July 6, 2017, 19:05:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

André_84

weet niet of dit de goeie forumsectie is, maar wat doe ik verkeerd als ik met geen mogelijkheid netflix in surround krijg? Ik kijk ofwel met mijn laptop via een hdmi kabel naar mijn marantz receiver, ingesteld op auto of op dolby surround, of ik stream dmv mijn chromecast 2. op beide manieren krijg ik nooit surround :confused: :notify: :unhappy:
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

André_84

Niemand? ik vind t gek dat ik zowel via chromecast en via laptop, allebei rechtstreeks aangesloten op mijn Marantz sr6011, alleen maar stereogeluid als optie krijg. Bij een vriend van me geeft netflix gewoon 5.1 via de chromecast. moet ikiets in netflix instellen ofseau? 
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub

xystus

#2
Dit forum lijkt niet eg actief meer.. ik zou overwegen ook een topic te openend op Tweakers.net, zijn heel veel actieve users.

Ontopic: selecteer je wel de 5.1 audio stream in Netflix? Er is vrijwel altijd een stereo en multichannel stream beschikbaar namelijk.

Edit: check ook dit topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=163016.0
"I have to return some videotapes"

GPO

Dit forum is wel erg actief, maar er wordt niet op elk wissewassesje gereageerd. En in sommige secties zijn gewoon veel meer mensen die meekijken.
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

dchris

Ik weet dat alleen via op rechtstreekse NETFLIX gewonloade app op de PC/Latop 5.1 kan weergeven.
Dus als je inlogt via de pc via een browser op Netflix gaat het nooit werken.
Mvg,

Dchris

_ MarcelloW _

Quote from: GPO on July 11, 2017, 22:51:32
Dit forum is wel erg actief, maar er wordt niet op elk wissewassesje gereageerd. En in sommige secties zijn gewoon veel meer mensen die meekijken.

Ik weet het, ik quote een oud bericht...
Maar +1!

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

André_84

Inmiddels is dit opgelost, o.a. dmv reset van receiver en aanschaf smart tv. Nu treden er weer nieuwe problemen op, hiervoor open ik even een nieuw topic
Marantz sr6010 -> KEF IQ7se, KEF IQ1, KEF IQ2c, DIY Peerless 10" PR sub