Baby Driver

Started by Erik, July 1, 2017, 20:49:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Van daag gezien in Arnhem was er toch kon ik meteen de atmos uitproberen. De atmos heb ik alleen van voor gehoord. Het geluid was helder en vet en een mooi breed en hoog geluidsbeeld.
Geluid van opzij, achter en plafond heb ik eerlijk gezegd nooit gehoord.

Hou je van actie dan kom.je hier genoeg aan je trekken dit is één lint van actie geweld soms iets te veel geweld.
Hij verveelde nooit, de muziek zorgt voor een leuke ondersteuning en het verhaal is soms wat rommelig er loopt wel heel veel parallel soms.
Maar de de film geef ik het cijfer 9 aan aanrader voor actiefilm fanaten en Kevin Spacey speelt.ook nu weer uitmuntend





https://youtu.be/T9kK8YR32bQ

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

SV..S

Mede dankzij de muziek genoten van deze film, verhaal vond ik wat zwak. Een 7.5




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

_ MarcelloW _

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

SV..S

ach soo, nog een topic, tja maar mijn reactie blijft hetzelfde :D

ik heb wel het idee dat ik mijn afstellingen eens moet controleren :confused:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

MLCinema

Afgelopen week deze thuis bekeken. Wat een feest! Leuke film met leuke muziek. Ik heb er van genoten. Een dikke 8. Straks nog een keer kijken wanneer mijn 4K keten compleet is met de Atmos track...
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |