Onkyo BD-SP809 en Philips BDP 9700 ervaringen

Started by Oud lid, June 19, 2017, 11:36:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oud lid

Hallo mensen,

Wie heeft er ervaring met de Onkyo BD-SP809 blu-ray speler? Ik zie deze her en der voor een leuke prijs aangeboden. Ik ga hem gebruiken voor af en toe een filmpje en om cd's mee af te spelen.

Groeten,

Erwin B

JGvH

Speler geeft GEEN tracknummer aan bij cd afspelen

Nosferatu

Heb een BD-SP809 in de slaapkamer staan, prima CD/DVD/BD speler. Enigszins beperkt qua features en aansluitingen maar beeldkwaliteit daarentegen is dik in orde.
Hier een test: http://www.areadvd.de/hardware/2012/onkyo_bd_sp809.shtml
Video corner: Denon X-4000 + DBT-3313UD + DNP-800NE, B&W XT-8 front- + B&W M-1 rear luidsprekers, LG 50PK350 Full HD plasma TV.
Music corner: Denon PMA-2020AE + DCD-2020AE  + DNP-2000NE + TU-1500AE, Tellurium Q Ultra Black II + JKE Lo-Cap 55 interlinks, Denon DP-3000NE platenspeler, Ortofon Cadenza Blue, Ortofon Quintet Black-S & Denon DL-103R elementen, Primare R35 Phono pre amplifier, ATC SCM19 luidsprekers, Inakustik luidsprekerkabels.
HeadFi corner: Pioneer XDP-30R, Denon AH-D9200, Bose QC25, ATH-MSR7NC, Sony WH-1000

Oud lid

Dank je voor de test. Zo te lezen zit het wel snor met die speler, zeker gezien mijn eisen.

TopGun2010

Mooi ding maar wel super langzaam met laden! Vooral met bd.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Oud lid

Ik zie nou ook dat de Philips BDP 9700 voor een leuke prijs wordt aangeboden. Maar wat deze speler betreft lees ik ook veel over problemen met het een en ander. Weliswaar uit 2013 en 2014. Zijn die problemen nu opgelost? Wie heeft deze speler onlangs gekocht en kan zijn ervaringen delen?

Erwin B

yorkie13

Problemen zijn opgelost, deze speler wordt niet meer gemaakt  8)

mijkie

ik zou op zoek gaan naar een Oppo !!

erg mooie speler, goede menu-structuur, goede AB, beeld is top en app werkt ook erg goed en snel !!
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Oud lid

 ;
Quote from: Ralf67 on June 19, 2017, 16:12:20
Problemen zijn opgelost, deze speler wordt niet meer gemaakt  8)

;D ;D ;D

JGvH

Hoi heb je de onkyo 809 nog aangeschaft en zo ja bevalt hij? Ik zelf paar dagen geleden de onkyo 353 in nieuwstaat voor €50 via mp incl nog 1 jr garantie aangeschaft deze bevalt me uitstekend.