Strippen ls kabel

Started by Staaled, June 27, 2017, 11:34:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Staaled

Even een vraag aan de techneuten.
Ik moet opnieuw strippen aan de luidsprekerzijde maar moet dat zonder te ontkoppelen van de versterker doen.
Loop ik hiermee een risico?
En ja ik zet ze wel eerst uit. :D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Jumping Jack

Zolang je de boel niet kortsluit (rood tegen zwart), kan dat volgens mij niet veel kwaad.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Peerless Monster

Quote from: Staaled on June 27, 2017, 11:34:31
Even een vraag aan de techneuten.
Ik moet opnieuw strippen aan de luidsprekerzijde maar moet dat zonder te ontkoppelen van de versterker doen.
Loop ik hiermee een risico?
En ja ik zet ze wel eerst uit. :D

Met de versterker uit kan er niks verkeerd gaan.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

solitaire

Zorg, als je kabels hebt bestaande uit vele dunne adertjes, dat er na het strippen en weer in de speaker pluggen er niet nog een heel dun adertje rondbungelt en metaal raakt, want de situatie zoals jij omschrijft creëert wel risico's als deze.

succes



soli
Hinterm Horizont geht's weiter.