V88 Scision 4K Android mediaplayer

Started by KillerbeeNL, May 12, 2017, 10:23:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KillerbeeNL

Net aangeschaft en mee lopen stoeien.

De zoveelste mediaplayer die al vanaf halverwege 2016 te koop is in Nederland en de bekende "China winkels"

Op het WWW en Youtube meerdere malen info gevonden dat er 1 Gigabyte geheugen in zit en 8 Gigabyte opslagruimte met Android 5.1.1

Na het uitpakken aansluiten en rondsnuffelen op het apparaat kom ik er achter dat er al Android 6.01 op zit met Kodi 16.1 met alle bekende addons ;-)

ik kan dus zo aan de slag met kijken van content en de al geïnstalleerde Android Apps en na het invullen van mijn Google account kan ik op de reeds geïnstalleerde Google Playstore Apps downloaden.


In China besteld voor nog geen 20 euro + 6 euro verzendkostenen en na achterhouden van mijn pakketje heb ik aan de deur gelukkig geen extra kosten hoeven te betalen en was ik 3 weken verder.

Alles loopt soepel en het beeld is. prachtig.

Mijn IPvanish VPN ingesteld en gaan met die banaan (of zo iets)

Voor het geld een "nobrainer" en voldoet voor mij aan alle eisen.




Verstuurd via mijn vinger en Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Mediasluis

#1
Duidelijk verhaal met foto's en al. Zeker geen geld incl. een mooie afstandsbediening nog wel.
Inmiddels is er ook al Kodi 17.1 ;)
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar [email protected] of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis

KillerbeeNL

Klopt , maar kodi 17 laat ik even voor wat het is omdat ik een aantal mindere ervaringen op het www tegenkom.

Met deze Android 6.01 versie moet het geen probleem zijn maar als ik nu nog geen goed reden kan bedenken om kodi 17 te installeren laat ik het even zo.

Wie weet gaan er de komende tijd addons niet meer (goed) werken met versie 16 , dan kan ik het alsnog overwegen om te upgraden.

Verstuurd via mijn vinger en Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

inmiddels kodi 17 geïnstalleerd,  loopt net zo goed als versie 16

Verstuurd via mijn vinger en Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

_ MarcelloW _

Altijd leuk, die goedkope android/KODI doosjes.
Heeft deze ook HDMI CEC?
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

KillerbeeNL

Quote from: _ MarcelloW _ on May 23, 2017, 14:15:53
Altijd leuk, die goedkope android/KODI doosjes.
Heeft deze ook HDMI CEC?

Geen idee , hij zit met HDMI aan mijn soundbar verbonden.

Goedkoop doosje en stuurt volgens mij 720P uit volgens Kodi maar bij het afspelen van een film in Kodi geeft mijn tv een 1080p signaal aan.

De interne Android player heb ik nog niet geprobeerd met een mkv op een HD.

Volstaat voor mij om te Netflixen Surfen en Kodi te gebruiken , en meer Android apps kunnen gebruiken is een bonus.



Verstuurd via mijn vinger en Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL


net gekeken en ondersteunt HDMI CEC


Verstuurd via mijn vinger en Tapatalk

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Gerard 76

werkt inmiddels niet goed meer met 16,1
hier nu 17,4 erop icm Covenant,weer als vanouds..

le mans