mijn nieuwste fotos

Started by joboreas, May 7, 2017, 10:59:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

joboreas

mijn laatste nieuwe fotos zoals het er nu uitziet
meningen en reacties altijd welkom

Onder aan staat een derde foto sorry dat deze iets kleiner is .er staat mijn  nieuwe aanwinst op de mm7025 eindversterker van marantz heb gekozen voor de frondspeakers beter te laten klinken en het is een hele vooruit gang. As zaterdag gaan we naar poulissen audio video center en hebben een afspraak met hun om te gaan kijken voor de dolby admos luidsprekers inbouw of opbouw .we hebben hun fotos gestuurt van onze woonkamer zodat hun het beste kunnen bebalen waar de luidsprekers komen we hebben gekozen voor b&w omdat wij ook b&w in de woonkamer hebben wij zijn benieuwd als wij ze hebben maken wij er een foto van. Graag u mening het is altijd leuk om iets van julli te horen wand het blijft toch een mooie hoby. Mvg jo boreas.
Inmidels zijn we bij poulissen audio video geweest en zijn we super geslaagt voor de dolby admos luidsprekers het zijn de am1 van b&w geworden dat zijn  die luidsprekers die ook buiten kunnen worden gebruikt we hebben ze beluisterd met admos en stereo en ze klonken perfect en de kleur is wit in verband met de plaffon.alles wordt door hun aangesloten en ingeregeld.inbou ging helaas niet vanwegen ongelijk plaffon zodoende de opbouw en zelf vind ik dat de am1 beter en voller klonk dan de inbouw luidsprekers en  vond ook dat ze meer body hadden. Hopelijk hoor ik een reactie van julli .mvg jo boreas

W.Otter

Ik zie ineens twee topics met een paar fotos voorbij komen.. het is de bedoeling dat dat in eens topic komt neem ik aan?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

mikeske

Denk dat er iets misgelopen is, je hebt fotos in 2 verschillende ( nieuwe ) topics gepost
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

W.Otter

#3
Hoe dan ook mooie apparatuur.. kun je er wat meer over vertellen? Je inrichting is niet mijn smaak.. iets te kitscherig voor zo'n jong gezin?!

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

LittleNinja

Quote from: mikeske on May  7, 2017, 11:09:26
Denk dat er iets misgelopen is, je hebt fotos in 2 verschillende ( nieuwe ) topics gepost

Hi Mike! Lang niet gezien zeg. Jullie hebben het druk gehad zie ik. :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

joboreas

Quote from: W.Otter on May  7, 2017, 11:08:48
Ik zie ineens twee topics met een paar fotos voorbij komen.. het is de bedoeling dat dat in eens topic komt neem ik aan?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Ja. Wist niet hoe.sorry

W.Otter

en je reply heb ik per PM ontvangen  :tounge:

nog even wennen aan de interface van het forum? Geen probleem, als je vragen hebt horen we het graag! Welkom in ieder geval :pompom:
misschien kun je alles nog wat uitgebreider toelichten over je geschiedenis en apparatuur.. Je kunt bij je eerste post op bewerken klikken en kun je het intro en titel gewoon aanpassen.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

W.Otter

Ik moet zeggen.. je hebt genoeg keuze waar je n schijfje in stopt haha 3 spelers

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

mikeske

Quote from: LittleNinja on May  7, 2017, 11:38:06
Hi Mike! Lang niet gezien zeg. Jullie hebben het druk gehad zie ik. :P

Jaja, druk druk druk hier. Alles goed bij jullie ?
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost