Dubbel moeten kopen

Started by Erik, April 26, 2017, 19:41:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

brtram

Quote from: CyrusOne on April 29, 2017, 17:11:01
Dat was de discussie niet...  iedereen snapt dat je met Spotify, Deezer, Tidal etc kunt streamen. Maar op die manier betaal je dus ook gewoon dubbel voor dezelfde muziek. Dus in dat opzicht los je niks op.

Kennelijk beseffen muziekuitgevers dat ook, want ik ben vandaag echt heel veel vinyl tegengekomen waarbij een voucher zit voor een digitale download. Soms dus zelfs in hi res.

Als abonnee van een streamdiensten heb ik ook al betaald voor de muziek. Ik wil graag een kopie op vinyl  ;D
Of is dit een heel gekke vraag?

Een beetje analoog liefhebber wil geen digitale kopie, maar een cassettebandje  :music:

Cyreg

Quote from: brtram on April 29, 2017, 20:56:59
Als abonnee van een streamdiensten heb ik ook al betaald voor de muziek. Ik wil graag een kopie op vinyl  ;D
Of is dit een heel gekke vraag?

Ja, de dienst die jij gebruikt is gewoon digitale info;
bij 'n LP moet je dan wel extra de drager(LP) en het bedrijfsproces betalen > €10?
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)