Henk Niemeijer overleden

Started by Paul Demo, April 20, 2017, 12:42:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Paul Demo

Ik hoorde zojuist dat de platenspelergoeroe van het land Henk Niemeijer van Audio Selectief is overleden. Denk dat velen hem zullen missen.

Leeuwarden

Bevlogen man wat draaitafels/audio betreft. Afgelopen zomer voor het laatst bij hem geweest om wat dingetjes op te halen. Niet oud geworden dacht ik. Triest :-(

B-art

#2
Triest. Ik was ook klant bij hem. Er gaat een hoop kennis verloren met hem. Ik hoop dat de zaak wordt voortgezet door zijn collega.
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Fransosowitz

Inderdaad triest nieuws. Hij is 67 geworden las ik.
Zelf ben ik een paar jaar geleden bij hem geweest ter orientatie voor een platenspeler. Ook al had ik geen klik met hem, ik waardeer zijn kennis, ervaring en wat hij heeft betekent in NL voor draaitafels etc zeker wel.
Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte!

Liko

Slechte ervaringen met deze man. Dacht alles beter te weten, wat echt niet zo was..

Liko

En wilde andere audiodealers nogal afzeiken!

Leeuwarden

Jammer dat je geen klik met hem had. Maar dat is nog geen reden om even na te trappen. Zegt wat dat betreft misschien wel meer over jou als over Henk.

Deleted User


Robiwan

Quote from: Leeuwarden on April 21, 2017, 08:09:06
Jammer dat je geen klik met hem had. Maar dat is nog geen reden om even na te trappen. Zegt wat dat betreft misschien wel meer over jou als over Henk.

een nogal  ongepaste reactie van Liko >:(
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Markus2

#9
Quote from: Robiwan on April 21, 2017, 08:18:06
een nogal  ongepaste reactie van Liko >:(

Het is zijn ervaring. Het delen ervan gebeurt echter op een ongepast moment en komt weinig empathisch over; Over de doden niets dan goeds.

Groet, Mark
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

chansig

Nooit contact mee gehad, de berichten die ik las over hem en zijn zaak waren altijd positief. Volgens mij een gepassioneerd man. Verlies voor de draaitafel wereld en zijn familie, vrienden en kenissen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

B-art

Als klant van audio selectief kreeg ik deze mail:

Beste mensen,



Zoals u wellicht al heeft vernomen is Henk Niemeijer op 17 april jl. overleden. Henk was eigenaar van Audio Selectief (Sneek Hifi BV) te Sneek. Helaas zal na het overlijden van Henk de onderneming niet worden voortgezet. Het is ons bekend dat enkele mensen apparatuur in reparatie hebben gegeven. Aanstaande zaterdag 1 juli van 10.00 uur tot 17.00 uur geven wij deze mensen de gelegenheid hun apparatuur te komen ophalen.

Degenen die hun eigen apparatuur komen ophalen, dienen zich wel met een geldig legitimatiebewijs te kunnen legitimeren.

Daarnaast houden wij die dag (zaterdag 1 juli van 10.00 uur tot 17.00 uur) in de winkel tevens tegen forse kortingen uitverkoop van de nog aanwezige voorraad; versterkers, luidsprekers, draaitafels, elementen, kabels, meubels, accessoires etc.



Namens Audio Selectief(Sneek Hifi BV)



Executeur

Peter Prummel Notariskantoor



Met vriendelijke groet,



Peter Prummel

notaris

musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Leeuwarden

Spijtig... Henk had nog een echte audiowinkel. Als je binnenkwam zag je altijd gelijk iets moois... Met de sluiting van It Harkstee en nu Audio Selectief wordt de spoeling in Friesland wel heel erg dun...

B-art

Zal wel druk worden zaterdag, mensen op koopjesjacht
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

B-art

Is er iemand nog geweest gisteren?
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Zweitse

Ik ben maar even geweest, maar volk genoeg. Ik vraag mij wel af of alles is verkocht, stonden wel leuke spullen, maar ook met de bijbehorende prijzen. Wel spijtig dat dit weer het einde is voor een wat betere audiozaak in het noorden.