Chroma delay verder uitroeien ? aub zsm uitproberen.

Started by J.A.F._Doorhof, April 14, 2004, 20:57:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

We weten niet wat dit voor effect heeft op de werking van de H3DII en HD-Aux.
Maar probeer aub even deze drivers te installeren, gaat het fout kun je weer gewoon terug naar de oude/nieuwe drivers.

Laat me aub zsm weten wat er gebeurt met deze drivers in combinatie met de 2.4D hologui.

Ik wil graag weten of de Chroma nu helemaal weg is bij je en of je HD-Aux nog werkt.

Ik zal het zelf overmorgen pas kunnen proberen omdat ik veel weg ben deze week.

Laat ons niet zitten en probeer dit aub, ook voor mensen zonder HD-Aux, we zijn nieuwsgierig wat deze oplossing in ALLE mogelijke situaties doet.

Voor Rob een speciaal verzoek omdat hij het probleem op de Cine 9 het best ziet blijkbaar om dit ook even te proberen zodat we allemaal naar een oplossing kunnen werken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Dit zijn oudere drivers...Klopt dat?

Ik neem aan dat dit de oorspronkelijke drivers waren die je in de andere thread bedoelde :)

J.A.F._Doorhof

Helemaal correct.
Dit zijn de 2.03C drivers, er zijn wat mensen die daar goede resultaten mee hebben behaald, alleen weet ik niet 100% zeker of de HD-Aux blijft werken, maar als je die toch niet gebruikt en hij geeft net die ene tik chroma delay de goede kant op dan zijn we toch allemaal blij :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

Als de AUX niet werkt, werkt ook de rgbhv niet hoor. Dat had ik al eens geprobeerd met de 2.0rc3 drivers.
Ik zal deze nog even proberen.

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

Het is me ook niet helemaal duidelijk wat het zou moeten doen, het kan best zijn dat dit het oplost voor de Radeon gebruikers maar volgens Tom zou het in een systeem met HD-Aux ook moeten werken, ze kregen alleen wat gekke dingen op de HD-Aux met HDTV, aangezien we dat hier niet hebben in de vorm zoals hun ben ik nieuwsgierig wat het hier doet.

Het kan helemaal niets worden hoor, maar voor hetzelfde geld is het hetzelfde stomme als de HD-Aux wel of niet aanwezig hebben.

Het heeft perfect gewerkt zonder chroma delay met de 2.03C drivers, vanaf de drivers daarna kregen we die chroma fouten, volgens Tom zijn de drivers totaal anders van opbouw en hij durft het niet zomaar op het forum te gooien met het verzoek of mensen het willen uitproberen, ik heb wat meer vertrouwen in het normaal reageren van mijn klanten dus ik durf het wel te testen, als we maar tot een oplossing komen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

OK, ik zal nog eens met HD-AUX kijken wat het effect is. Zonder zag ik zelf geen C-delay maar wie weet dat deze de boel naar de galemiezen helpt...maar goed dan weten we in ieder geval dat mensen die geen probleem hadden, deze drivers niet moeten gebruiken...  ;D  ;D

(PJ is nog aan het opwarmen voor het geval ik convergentie met C-Delay verwar  ;) )

Michel

Helaas. De HD-AUX en daarmee de RGBHV output werkt dan niet meer, dus ik kan niet mee testen.
Ook gedeeltelijk vervangen (alleen de connexant of crossbar) heeft geen zin.

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

Spacebass

Met HD-AUX en deze divers dan heb ik een (groen) beeld alsof ik de output colorspace op Component heb staan ipv default of VGA/RGB.

Hier tussen switchen helpt niet echt...

De laatse drivers geinstalleerd en hij switchte weer naar de juiste instellingen...jammer voor HD-AUX gebruikers :(

J.A.F._Doorhof

Hummmm,
Inderdaad jammer.
Zal zelf ook nog even kijken als het goed is heb ik morgen wel ergens een uurtje.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview