Mensen die een HD-Aux willen hebben gaarne NU even reageren.......

Started by J.A.F._Doorhof, April 14, 2004, 08:25:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ik kan voor EENMALIG een hele speciale aanbieding doen voor de HD-Aux, dit is alleen voor mensen met een chromadelay probleem, dus die een RGBHV module in hun PC hebben zitten, mensen die een Radeon gebruiken kunnen GEEN gebruik maken van deze aanbieding.

Mail me aub even prive op [email protected] daar ik de aanbieding niet op het forum kan/wil/mag zetten ;D.

De HD-Aux lost het chroma probleem niet 100% op, maar het beeld is een ENORM stuk beter en de chroma delay is terug gebracht tot een niveau waar iedereen (als het goed is) PERFECT mee zou moeten kunnen leven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

Ik heb je gemaild en ben zeer benieuwd...

Ik heb die HD-AUX niet nodig en heb deze optionele uitbreiding ook nooit willen kopen.
Als het echter mijn probleem oplost en de kaart extreem goedkoop is, is het een manier voor immersive van de ergste klachten af te geraken.

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

Michel,
OFFICIEEL is het NOOIT een optionele uitbreiding geweest, in den beginne :D was het NIET mogelijk de H3DII te gebruiken zonder de HD-Aux als je de scaler wou gebruiken, dit is later pas toegevoegt, dus als je het GOED gaat bekijken........... :D

Ik weet de prijzen nog niet en kan die ook niet op het forum zetten, je krijgt daar morgen of overmorgen een mailtje over.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Michel

Ik heb je mail gezien en ga op het aanbod in. Het is een redelijke reductie (maar nog steeds een boel geld).
Het vrouwtje thuis heb ik maar verteld dat ik anders mijn (toekomstige) HDTV Receiver niet aan kan sluiten en er nu een scherpe aanbieding ligt.
Je moet die vrouwen ergens mee tevreden houden he ;D

Ik hoor het wel als ze binnen zijn.

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Om te voorkomen dat je straks weer ernstig teleurgesteld raakt: De HDTV mogelijkheden van de Holo2 met HDaux is ook niet volgens iedereen even goed.
Ik vondt het persoonlijke een vooruitgang voor euro1080 omdat de scanlines weggehaald werden.
Anderen vonden bepaalde aspecten van het beeld minder dan interlaced kijken.

Ik wil je aanraden er eens rustig naar te kijken en te bedenken dat er weinig scalers waren ten tijde van introductie die progressive signaal (hoger dan 480/576i) als input te nemen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Michel

Ik hoorde van Rob dat de input best goed is, maar hij de voorkeur geeft aan zo'n los kastje.

Het gaat mij eigenlijk voornamelijk om de chroma delay, want ik heb het zonder HD-AUX voorlopig nog heel extreem, terwijl onze brabantse 1209 eigenaar steelfixer er nu geen last meer van heeft  ::)
Dat wordt dus nog een paar daagjes regio1 kijken:)

Michel
56" JVC HD-ILA
Dreambox DM7025-S/7020S/500S
Onkyo TX-DS797
Panasonic DVD-RA82 SDI Snazi Netcinema DVD Ceratec Effeqt MKII, Effeqt W, Effect CS, CeraSub 'Veto'

Spacebass

Nou hopelijk is jouw C-Delay probleem spoedig ook opgelost (kijk en genietbaar)  O0

Steel zijn toestand is idd wel erg hoopgevend  :)


ps
Krigen de early adapters nu een setje Eichmann Silver Bullet plugs ;D  ;D (Niet geschoten is altijd mis  ;D )

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview