Egreat A10 UHD Media Speler met HDR

Started by Caesarea, April 15, 2017, 01:27:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ppeter

Je kan de content afspelen met de interne speler van deze betere boxen, en dat werkt op zich prima.
Maar dan moet je deze wel downloaden, want streamen kan dan niet. Ik gebruik graag Kodi om eigen content af te spelen, omdat je dan gewoon de subtitle erbij kan plaatsen, en deze ook nog kan aanpassen. Het is leuk met de beamer op groot scherm, dat je de subtitle kan verkleinen en wat lager kan plaatsen, zodat deze niet prominent in het beeld aanwezig zijn.
En het is gewoon heel comfortabel om met Kodi te streamen, kan je binnen de twee minuten de film/serie bekijken, wat bij downloaden een heel gedoe is.

Ik ben ook voorstander om de content te kunnen streamen via een legale online videotheek, zodat je voor een bepaald bedrag/maand of per film kan betalen. Maar ik hoor van veel gebruikers dat Netflix zijn aanbod veel te beperkt is? Bij Telenet betaal je voor een film 5-6 euro in HD (720p), wat gewoon veel te duur is! Kan je beter bij MM blu-rays kopen voor die prijs. En het aanbod is gewoon belachelijk klein!

Volgens mij moeten de filmstudio's beseffen dat streamen de toekomst is, en de films/series zoals vroeger terug aanbieden via een (online) videotheek aan een correcte prijs. (bv. 2-3€)
Al zullen er steeds mensen zijn, die er niet voor willen betalen.....
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Meeuwtje

Ben nu zelf in het bezit van een Dune Solo Lite, maar na aanschaf van een nieuwe HDR weergever toch ook aan het kijken voor een android spelertje. Ik kom zelf tot 3 keuze mogelijkheden, de Egreat a10, Zidoo x10 en de Himedia Q10. Alledrie doen ze aan full bluray menu. Wat voor mij belangrijk is. Zelf doe ik nog niets met Kodi, las dat er met Kodi geen brmenu mogelijk is. Ik zie in dit Topic een aantal mensen die 1 van deze drie spelertjes hebben en ook ingeruild voor de ander. Welke zouden jullie mij aanraden? Zelf heb ik een lichte voorkeur voor de Egreat, dit is gebaseerd op de div forums (fora's ?) van de verschillende fabrikanten.
Pana 65GZW954 / Denon X4700 / Rotel 1565 / CXUHD 4K HDR / Zidoo Z9X / Dune Real Vision / B&W 683 s2 / B&W htm61 s2 / B&W 685 s2 / B&W asw610 / SVS Prime Elevation (Atmos)

Kanariepiet

Ik heb zowel een Egreat alsook een Zidoo gehad, tussen deze 2 is de keus makkelijk: Zidoo (X8, X9S en X10 zijn hard en softwarematig hetzelfde)

Himedia speelt geen menu's en de Egreat tja, idee is goed, maar bij elke FW meer en meer bugs!

Zelf via alle omwegen weer terug bij Zappiti, helaas nog geen blu-ray menu ondersteuning, maar wordt aan gewerkt.


Quote from: Meeuwtje on July 27, 2017, 18:41:48
Ben nu zelf in het bezit van een Dune Solo Lite, maar na aanschaf van een nieuwe HDR weergever toch ook aan het kijken voor een android spelertje. Ik kom zelf tot 3 keuze mogelijkheden, de Egreat a10, Zidoo x10 en de Himedia Q10. Alledrie doen ze aan full bluray menu. Wat voor mij belangrijk is. Zelf doe ik nog niets met Kodi, las dat er met Kodi geen brmenu mogelijk is. Ik zie in dit Topic een aantal mensen die 1 van deze drie spelertjes hebben en ook ingeruild voor de ander. Welke zouden jullie mij aanraden? Zelf heb ik een lichte voorkeur voor de Egreat, dit is gebaseerd op de div forums (fora's ?) van de verschillende fabrikanten.

keeskloon

Woonkamer:Marantz SR7015/Marantz NA7004/Fronts Dali Zensor7/Rear Dali Zensor5/Dali Zensor Vocal/Dolby Atmos Dali Alteco C1 4X/5.2.4/Sub SVS SB-3000 & SVS SB1000/Oppo UDP 203/Nvidia Shield Pro 2019/Zidoo 1000 Pro/LG Oled 65 G1 RLA /Ziggo Next mediabox/Synology 1019+/Synology 1517+

HereIsTom

Quote from: keeskloon on July 31, 2017, 22:06:11
Wie weet een nieuwe link voor deze versie want deze link werkt niet meet

Er is een update geweest vandaar dat de link niet meer werkt, dit is de nieuwe versie;

http://mirrors.kodi.tv/test-builds/android/arm/kodi-20170729-1e523d7-shitty-armeabi-v7a.apk
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W