ipad air2 of ipad 2017

Started by dvd-fan, March 28, 2017, 11:57:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HereIsTom

Quote from: dvd-fan on April  4, 2017, 23:03:14
Apple store heeft geen air2 meer. Kan dus niet vergelijken. Maar zal volgende week eens bij mediamarkt kijken.

Mycom heeft ze nog wel en is een betere winkel dan die dozenschuivers van de Mediamarkt!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

_ MarcelloW _

Quote from: HereIsTom on April  5, 2017, 00:04:01
Mycom heeft ze nog wel en is een betere winkel dan die dozenschuivers van de Mediamarkt!

Ja. Dat ze nog geen jaar geleden failliet waren maakt niet zo heel veel uit.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

HereIsTom

Quote from: _ MarcelloW _ on April  5, 2017, 08:55:54
Ja. Dat ze nog geen jaar geleden failliet waren maakt niet zo heel veel uit.

Mycom zelf was niet failliet hoor, maar het moederbedrijf erachter, daarom hebben de winkels gewoon een doorstart gemaakt!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Nahpets

Mycom was wel degelijk failliet. De helft van de winkels zijn gesloten. Aanbetalingen en garantie zijn niet 1:1 overgenomen.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HereIsTom

En dan nog? Ik koop al jaren mijn spullen bij Mycom en altijd een prima service, zeker in vergelijking met die dozenschuivers bij de Mediamarkt.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Nahpets

Ga vooral je gang.

Maar roep niet dat ze niet failliet zijn geweest, als dat wel het geval is. Dat de winkels een doorstart hebben gemaakt, als de helft gesloten is.
En als er een probleem is, ga ik liever naar een dozenschuiver die mijn garantieclaim af kan handelen als naar een overwoekerd pand met een dichte deur waar ooit een MyCom in gezeten heeft.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HereIsTom

#31
Hier nooit iets van gemerkt hoor dat ze failliet waren, winkel is altijd open gebleven!
En garantieclaims kun je ook gewoon afhandelen met de fabrikant.
Bij de Mediamarkt kom je van een koude kermis thuis als je problemen hebt!
TV van collega is nu ook al 4 maanden in 'reparatie' bij de Mediamarkt!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Nahpets

Ik begin me dan meestal af te vragen of zo'n betonnen plaat voor je hoofd niet funest is voor je nek.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

HereIsTom

#33
Quote from: Nahpets on April  5, 2017, 12:49:04
Ik begin me dan meestal af te vragen of zo'n betonnen plaat voor je hoofd niet funest is voor je nek.
Jij vindt Jumbo zeker ook een goede winkel met z'n jaaraanbiedingen?  :clapping:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Erik

Na de specs en reviews van de ipad 2017 en ipad pro eens goed bekeken te hebben zou ik als TS geld bijleggen en voor de pro gaan. Zeker als je later misschien met de pc zou willen werken. Mits je geld kan missen natuurlijk
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Hanky Panky

Quote from: Erik on April  5, 2017, 14:12:19
Na de specs en reviews van de ipad 2017 en ipad pro eens goed bekeken te hebben zou ik als TS geld bijleggen en voor de pro gaan. Zeker als je later misschien met de pc zou willen werken. Mits je geld kan missen natuurlijk

Die draait lekker vlot (ik heb de 2016 Pro 9,7") en is prima geschikt voor gaming. Werken doe ik wel op een PC  :colgate:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

dvd-fan

gebruik ipad alleen maar voor filmpje en beetje surfen.
ga denk ik voor air2.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS