Frank : beugels

Started by OscarTango, April 13, 2004, 18:12:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OscarTango

Hoi Frank, kun je niet eens foto's posten van de beugels die jullie in het assortiment hebben ?
Ik heb een leuke op't oog, maar of jullie die hebben  ???

Kijk eens naar http://www.wsspalluto.de/leer.htm?deckenhalter.htm~body...zouden jullie die kunnen leveren ?
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

J.A.F._Doorhof

Hi,
We leveren de quatrofix van Audipack
http://www.audipack.com/nl/

Daar hebben we zeer goede ervaringen mee.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Ik heb het idee dat er steeds meer een vervaging komt tussen het commerciele ITC gedeelte van het forum, en het niet-commerciele deel. Oftewel: het forum wordt steeds commercieler.
Dit vind ik geen goede ontwikkeling.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

#3
Sorry,
Maar ik dacht dat de vraag gesteld werdt, dus geef ik een antwoord.

Daarnaast hebben we het al eerder over gehad, het is het ITC forum ik zie er dus geen kwaad in om op zo een vraag een antwoord te geven.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

FrankL

Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Verplaatsen lijkt me ZEER logisch, dat was ik ook aan het doen, maar meestal antwoord ik eerst even.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Doerak

#7
Het ligt in mijn ogen meer aan de topic starter WAAR hij zijn vraag stelt dan aan het antwoord wat Frank geeft.
Als de topic starter in het verkeerde gedeelte van het forum zijn vraag stelt, is het idd zo dat het lijkt of het forum commercieler wordt.

FrankL

Klopt, maar wat mij betreft moeten die commerciele-topics starters consequent gecorrigeerd worden, dan loopt het niet uit de hand.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Doerak

Volgens mij zijn we het daar alledrie over eens  ;)

OscarTango

okee,okee...in't vervolg zal ik Frank wel PM-en... ik dacht alleen dat indien er foto's zouden staan op de site van ITC iedereen daar gebaat bij zou zijn...but say no more, een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

Doerak

Dat vind ik idd ook wel jammer, dat Frank weinig foto's van zijn producten op de online shop heeft staan.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

NeonKnight

Hi Frank,

Na wat omzwervingen kwam ik er gisteren (met dank aan verschillende mede-forumers) achter dat mijn projector - sony vph 1272 qm - behoorlijk veel te ver naar achter hangt. Die moet er dus af en verplaatst. Alleen moet dit wel de laatste keer zijn, anders wordt mijn vriendin (terecht) gek.  >:D

Ik heb een recht (vlak) betonnen plafond op ongeveer 2,55 m hoogte. Nu ben ik op zoek naar een stevige constructie waar ik deze PJ zo aan kan hangen, dat het nog mogelijk is om 'm 10-20 centimeter naar voren/ achter te verplaatsen zonder 'm weer naar beneden te halen. Mooie extra optie zou het zijn als 'ie ook nog in de hoogte te verstellen zou zijn, hoewel ik dat minder belangrijk vind.

De projector weegt geloof ik zo'n 65 kg, dus de constructie moet aardig wat kunnen hebben.  ;D

Verkopen jullie dat soort materiaal?  ???

Mvrgr,
NeonKnight.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

J.A.F._Doorhof

Ja hoor, dat kan op maat gemaakt worden.
Reken op rond de € 100,00 voor een beugel, en dat kan uitlopen naar hoger.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

NeonKnight

Frank,

dat klinkt de moeite waard (licht er natuurlijk aan wat "hoger" is  ;)). Wat voor informatie heb je van me nodig om een offerte te kunnen maken en hoe lang duurt het ongeveer om 'm te maken?

Mvrgr,
NeonKnight.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

J.A.F._Doorhof

Mail even de aanvraag met projector type naar [email protected] en Annewiek zoekt het voor je uit.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview