iemand ervaring met high end broker uit Nederland

Started by felix01, March 15, 2017, 13:22:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buizesmurf

is inderdaad een tussenpersoon.Zoiets als een immo kantoor.Ik weet niet wat zijn commisie is op de verkoopsom.!.
Met Toni van hi-end heb ik zelf goede ervaringen,zowel verkoop als inkoop en inruil.Hij heeft de toestellen zelf en je kan ze vooraf bekijken,luisteren,enz...
Lastst info gevraagd over een sacd-speler,zijn reactie deze was "volgens mijn mening zal dat voor u geen upgrade zijn qua muziekweergave"

Marco66

Quote from: buizesmurf on November 26, 2018, 08:10:25
is inderdaad een tussenpersoon.Zoiets als een immo kantoor.Ik weet niet wat zijn commisie is op de verkoopsom.!.
Met Toni van hi-end heb ik zelf goede ervaringen,zowel verkoop als inkoop en inruil.Hij heeft de toestellen zelf en je kan ze vooraf bekijken,luisteren,enz...
Lastst info gevraagd over een sacd-speler,zijn reactie deze was "volgens mijn mening zal dat voor u geen upgrade zijn qua muziekweergave"

Leuk, de Auralic Taurus Pre gisteren bij Toni gekocht.
Goede en snelle communicatie en advies en dat op zondag!
Woonkamer: Marantz SC-7S1, Marantz SM-17, Bryston BDA-1 dac, Bryston BDP-2 streamer, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Teejoo

Heeft iemand idd een mailadres of telefoonnummer van highendaudio.nl? Op het webformulier wordt niet gereageerd.

Dirk

Maz is er kind aan huis en goed mee bevriend, zou het even via hem proberen
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Pjotr27

Quote from: Teejoo on April 18, 2021, 19:46:40
Heeft iemand idd een mailadres of telefoonnummer van highendaudio.nl? Op het webformulier wordt niet gereageerd.

Slecht dat er niet eens een e-mailadres of telefoonnummer staat op zijn site.
Voor mij vaak een reden om er niets te kopen of te bestellen.
Het is dan erg moeilijk met garantie, problemen of wat dan ook...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

chansig

Alles staat er hoor. Zelfs een fax nummer.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Teejoo

#31
Quote from: chansig on April 19, 2021, 07:59:22
Alles staat er hoor. Zelfs een fax nummer.

Gr. Hans
Oh? Mailadres heb ik net gevonden: info@highendaudio.nl. Stond goed verstopt. Welk telefoonnummer is het dan?

chansig

Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

fugazi_2009

Quote from: chansig on April 19, 2021, 07:59:22
Alles staat er hoor. Zelfs een fax nummer.

Gr. Hans

Heb je het over High End Broker (waar dit topic ooit over begon) of High End Audio (waar nu de vraag over wordt gesteld, ja verwarrend inderdaad)?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

chansig

Sorry...helemaal het verkeerde bedrijf. Sorry...ach wie weet heeft hij het nummer wel.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Teejoo

Quote from: fugazi_2009 on April 19, 2021, 08:27:56
Heb je het over High End Broker (waar dit topic ooit over begon) of High End Audio (waar nu de vraag over wordt gesteld, ja verwarrend inderdaad)?
Het gaat idd over Highendaudio.nl. Ik ben in dit topic doorgegaan omdat ik hem hier tegenkwam.

i2Paq

#36
Quote from: Teejoo on April 19, 2021, 08:55:28
Het gaat idd over Highendaudio.nl. Ik ben in dit topic doorgegaan omdat ik hem hier tegenkwam.

Die hebben geen telefoon of e-mail adres op de site staan.

Dat zegt mij dat ze niet echt contact willen. Ik zou met hen dan ook geen contact willen.
Als je bij interesse in een product een contactformulier moet gaan invullen is heel vreemd.

Ze voldoen, als webwinkelsite, niet aan de basis informatieplicht.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Pjotr27

Quote from: i2Paq on April 19, 2021, 15:17:09
Die hebben geen telefoon of e-mail adres op de site staan.

Dat zegt mij dat ze niet echt contact willen. Ik zou met hen dan ook geen contact willen.
Als je bij interesse in een product een contactformulier moet gaan invullen is heel vreemd.

Ze voldoen, als webwinkelsite, niet aan de basis informatieplicht.
Precies, hoe goed hij ook is, er wordt flink voor gewaarschuwd om niets te kopen van websites die niet transparant zijn over hun contactgegevens, e-mail en telefoonnummer. Ik snap ook zijn motivatie niet, je kan je gewoon een mobiel nummer gebruiken wat je op bepaalde tijden uitschakelt. Toen ik nog in Nederland woonde en een bedrijf had kon je me altijd tot 18.00 bellen, daarna had je gewoon pech. Nooit enig probleem mee gehad.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Jumping Jack

Ah, Toni is nochtans erg betrouwbaar en iets zegt mij dat hij wel zijn publiek bereikt. Als je ziet wat hij allemaal versluist...
Het is volgens mij ook niet zijn hoofd-bezigheid.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Teejoo

Inmiddels is er contact geweest via mail door die kennis van me. De reactie van Tony was blijkbaar ergens in z'n outbox blijven hangen.

Ik lees verder ook vooral positieve dingen over Tony, dus daar ligt het niet aan.

i2Paq

Kan allemaal wel zijn, maar als je een dergelijke barrière opwerpt geeft dat voor een onbekende bezoeker wel te denken.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Koen K


sultankat

Quote from: fugazi_2009 on April 19, 2021, 08:27:56
Heb je het over High End Broker (waar dit topic ooit over begon) of High End Audio (waar nu de vraag over wordt gesteld, ja verwarrend inderdaad)?

Klopt de titel van dit topic dan nog wel? Svp aanpassen indien niet.
Quad Artera Play Plus + Quad Artera Stereo eindversterker | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Logitech Squeezebox Touch + Teddy Pardo power supply | Innuos ZENmini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Elipson Futura speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels | Shunyata Research Black Mamba XLR + Chris Cables Van Damme Silver Series Lo-Cap 55 RCA en XLR | Van den Hul Digicoupler | NordOst Odin Gold power cables | Titan Audio powerblocks

fugazi_2009

Quote from: sultankat on April 27, 2021, 08:52:25
Klopt de titel van dit topic dan nog wel? Svp aanpassen indien niet.

Don't shoot the messenger
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Mr.M

Quote from: Vhond on November 26, 2018, 06:59:10
Heeft Highendaudio.nl ook een telefoonnummer ipv alleen maar een contactformulier??
Jazeker , alleen voor de hele vaste klanten die hem van oud kennen. (Privé numme). Toni heeft zoeen grote klanten bestand ,  vooral in Azië dat je niet gebeld wilt worden als het daar licht is en hier 4 uur snachts. Lol.

Alle vragen gaan via mail.
Quote from: Dirk on April 18, 2021, 20:55:17
Maz is er kind aan huis en goed mee bevriend, zou het even via hem proberen
Toni is ondertussen een goed vriend geworden en wellicht een van de BETROUWBAARSTE audio handelaren ter wereld.

Klanten kopen voor tonnen spullen bij hem zonder iets gezien te hebben. Enkel op vertrouwen die hij in de jaren heeft opgebouwd.

Correcter dan hem kom je niet tegen in de Audio wereld.

Meer hoef ik niet te zeggen denk ik.


Gr Maz.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: i2Paq on April 20, 2021, 10:06:55
Kan allemaal wel zijn, maar als je een dergelijke barrière opwerpt geeft dat voor een onbekende bezoeker wel te denken.
Toni heeft zijn naam al opgebouwd in de highend wereld. De meest exclusieve spullen komen naar hem toe , de gene die hem horen te kennen kennen hem inmiddels en die paar die het niet vertrouwen moet je als Ondernemer voor lief nemen. Je kan niet iedereen blij maken en je gezin ook nogeens blij houden ... ergens moet je grens trekken als ondernemer zijnde tussen privé en zakelijk.




Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Quote from: fugazi_2009 on April 19, 2021, 08:27:56
Heb je het over High End Broker (waar dit topic ooit over begon) of High End Audio (waar nu de vraag over wordt gesteld, ja verwarrend inderdaad)?
Highend broker zit in noorden en doet veel met In consiatie/ tussenpersoon . En heeft spullen vaak niet fysiek in huis en ook niet getest zelf.


Highendaudio zit in Cuijk en heeft alles in huis in eigen beheer getest en gecontroleerd voor de verkoop. Zie je ook aan de advertentie. Zeer transparant en betrouwbaar en alles werkt Naar behoren bij Toni...



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Pjotr27

Quote from: maz on April 29, 2021, 17:16:55
Toni heeft zijn naam al opgebouwd in de highend wereld. De meest exclusieve spullen komen naar hem toe , de gene die hem horen te kennen kennen hem inmiddels en die paar die het niet vertrouwen moet je als Ondernemer voor lief nemen. Je kan niet iedereen blij maken en je gezin blin houden ... ergens moet je grens trekken als ondernemer zijnde tussen privé en zakelijk.



Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

Toch snap ik die niet, je kan toch een telefoon uitzetten buiten werktijden? Er is hier een emailadres gepost, maar die vind je niet zomaar op zijn website. Nu beperkt het zich tot een contactformulier.
Ik heb daar niets mee. Je vult daar wat op in en je bent de gegevens kwijt na verzenden. Met email heb ik altijd nog een kopie. Ik ga niet beweren dat hij niet betrouwbaar is, maar het roept bij mij wel vraagtekens op waarom je niet transparanter bent. Jij kan goede ervaringen met hem hebben, en ik geloof zeker dat hij een goed adres, waarom dan niet gewoon meer open naar je potentiële klanten toe? Goed we dwalen wel af, het ging om ervaring met highendbroker (die mooi spul heeft vaak ook). Die heeft trouwens een mooie balk onderin met alle gegevens...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Mr.M

Quote from: Pjotr27 on April 29, 2021, 17:33:41
Toch snap ik die niet, je kan toch een telefoon uitzetten buiten werktijden? Er is hier een emailadres gepost, maar die vind je niet zomaar op zijn website. Nu beperkt het zich tot een contactformulier.
Ik heb daar niets mee. Je vult daar wat op in en je bent de gegevens kwijt na verzenden. Met email heb ik altijd nog een kopie. Ik ga niet beweren dat hij niet betrouwbaar is, maar het roept bij mij wel vraagtekens op waarom je niet transparanter bent. Jij kan goede ervaringen met hem hebben, en ik geloof zeker dat hij een goed adres, waarom dan niet gewoon meer open naar je potentiële klanten toe? Goed we dwalen wel af, het ging om ervaring met highendbroker (die mooi spul heeft vaak ook). Die heeft trouwens een mooie balk onderin met alle gegevens...
Dat is bij hem met de eerste contact vaak  via contact formulier. Nieuwe klanten krijgen niet de volledige  bereikbaarheid en dat snap ik inmiddels wel.
Eerst vond ik het ook irritant dat alles wat die aanbood vaak heel snel weg was gekaapt door zijn vaste klanten die hem wel konden bellen.

Zal hem wel even tip geven dat die op zijn  minst  info@highendaudio.nl op zijn site moet vermelden Omdat het een beter bereikbaarheid geeft voor de nieuwe klanten.

Ik vraag me af of hij überhaupt staat te wachten op nieuwe klanten. Lol (luxe positie) Bij ieder mailing is binnen 2 uur haast 80% verkocht.

Als ik iets zie bij de mailing bel ik hem meteen op de volgende dag en dan nog ben ik vaak net te laat en iemand anders is me voor geweest.

Vorige keer heb ik maar bijvoorbaat het geld overgemaakt om 23.00 uur snacht  met mededeling : verkocht aan Maz. En hem bericht gestuurd dat geld op zijn rekening staat dus de rest heeft pech , Om zeker te zijn dat die in de ochtend aan niemand anders kan verkopen.[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]


Ik snap je irritatie , had ik ook in begin jaren terug toen ik voor het eerst met hem contact had via CONTACT FORMULIER.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

fugazi_2009

Op zijn homepagina staat overigens ook gewoon zijn email adres. Maar mailing? Ik zie nergens een mogelijkheid om mij voor een mailing op te geven.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one