Spider-Man: Homecoming (2017).....

Started by modde239, March 14, 2017, 18:44:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


Woutoro32

Toch ook maar kijken. Marvel universe wil ik wel compleet gezien hebben!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Erik

#2
Gisteren gezien erg leuke film  krijgt van mij een dikke 9

Spiderman is meer menselijker sympathieker soms bijna medelij weekend met zijn wil goed te doen naar nog heel veel te leren te hebben. De film bevat natuurlijk actie maar vooral heel veel humor en grappige situaties.
Het verhaal is leuk en ik denk dat zelfs mijn vriendin die niks van zulke films moet hebben hem leuk had gevonden.
Stark en Spiderman zitten goed in hun rol. De bij acteurs doen het ook erg goed.
En je krijgt zelfs sympathie voor de BG als de Bad Guy gedwongen wordt van goed naar kwaad te gaan.

3d effect was de beste tot nu toe dat lukt.je thuis niet. Scherp, helder diepte beeld van dichtbij tot aan het scherm.
Aanrader 1e klas dus.


Enige nadeel lag niet aan de film.maar de grote hoeveelheid mensen die binnen bleef komen tijdens reclame, voorprogramma en zelfs half uur nadat film al begonnen was. Snap niet dat de City die mensen nog binnenlaat.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

luuk123456

Mag ik je hartelijk danken voor deze review!
Mijn vriendin en ik waren aan het tobben of we nu wel of niet naar spiderman moesten gaan.
We gaan!

Groet,
Luuk

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Erik

Thnx, veel plezier bij de film straks.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

hdnoob

Ik ben er een beetje bang voor. Als Iron Man de tutor is van Spidey betekent dat Iron Man tech in het spiderman pak? Vreselijk lijkt me dat.

Woutoro32

Gisteravond in de bios gezien. Spider-Man past leuk in het wereldje van Marvel. Het mooie vind ik juist de relatie met Tony Stark. Beetje als vaderfiguur. Geeft de film net iets meer diepte. Humor goed aanwezig en actie ook in orde. Vind het gaaf om te zien dat de film en de nieuwe Spider-Man game voor de ps4 veel van elkaar weg hebben.

Ik geeef de film een 8
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

hdnoob

#7
Gezien  :o

Dit is toch geen spiderman meer. Noem hem dan Iron Spiderman. Hij gebruikt zijn spidersenses niet.. heeft hij die wel?  Ofwel zijn pak waarschuwt hem en als niet krijgt hij klappen.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
.  Toen ik een vrouw achter me hoorde zeggen dat geen enkele jongen zo sterk is dat hij onder het puin vandaan kan komen (aan einde van de film in zijn gewone kleren) besefte ik dat het inderdaad leek of alle krachten uit zijn pak kwamen.

Ik ben blij dat ik deze heb gezien om zo langzaam naar The Infinity War te gaan maar als ik een spiderman film wil zien kijk ik wel naar Tobey's series of Amazing Spiderman met Andrew Garfield.


En dan nog nog die politieke correctheid... "the washington monument was built by slaves..." en een latin Flash Thompson.


Woutoro32

Quote from: hdnoob on July 21, 2017, 22:57:20
Gezien  :o

Dit is toch geen spiderman meer. Noem hem dan Iron Spiderman. Hij gebruikt zijn spidersenses niet.. heeft hij die wel?  Ofwel zijn pak waarschuwt hem en als niet krijgt hij klappen.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
.  Toen ik een vrouw achter me hoorde zeggen dat geen enkele jongen zo sterk is dat hij onder het puin vandaan kan komen (aan einde van de film in zijn gewone kleren) besefte ik dat het inderdaad leek of alle krachten uit zijn pak kwamen.

Ik ben blij dat ik deze heb gezien om zo langzaam naar The Infinity War te gaan maar als ik een spiderman film wil zien kijk ik wel naar Tobey's series of Amazing Spiderman met Andrew Garfield.


En dan nog nog die politieke correctheid... "the washington monument was built by slaves..." en een latin Flash Thompson.

Hij moest volgens mij zichzelf vooral leren kennen. Hij wilde zelf veel van dat pak gebruiken. Juist toen hij onder het puin vandaan kwam, had hij door dat hij het pak maakt en niet het pak hem... als je begrijpt wat ik bedoel. En in de nieuwe trailer van Avengers infinity wars, zie je meteen zijn Spidey-sense. Top dus!
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kwabbernoot

Quote from: hdnoob on July 21, 2017, 22:57:20
Gezien  :o

Dit is toch geen spiderman meer. Noem hem dan Iron Spiderman. Hij gebruikt zijn spidersenses niet.. heeft hij die wel?  Ofwel zijn pak waarschuwt hem en als niet krijgt hij klappen.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
.  Toen ik een vrouw achter me hoorde zeggen dat geen enkele jongen zo sterk is dat hij onder het puin vandaan kan komen (aan einde van de film in zijn gewone kleren) besefte ik dat het inderdaad leek of alle krachten uit zijn pak kwamen.

Ik ben blij dat ik deze heb gezien om zo langzaam naar The Infinity War te gaan maar als ik een spiderman film wil zien kijk ik wel naar Tobey's series of Amazing Spiderman met Andrew Garfield.


En dan nog nog die politieke correctheid... "the washington monument was built by slaves..." en een latin Flash Thompson.
En een gekleurde MJ.

Prima film en Tom is naar mijn mening beduidend beter en sympathieker  dan de Spiderman met Andrew. Dat vond ik echt een enorme mis-cast. 7 lijkt mij wel genoeg. Voor deze film.

Groeten...