Meubel voor vinyl van Estis

Started by Jumping Jack, March 10, 2017, 09:43:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robiwan

#25
Quote from: Jumping Jack on April 29, 2017, 13:39:27
Ik heb wat betere foto's gemaakt:


mooi maar de hoezen worden wel stoffig! Ach het is toch maar voor die zenuwachtige toeter muziek :crazy:  :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

KraaijCheck

#26
Een maat van mij is begonnen met het maken van mooie LP meubels. Zie hier!
https://www.facebook.com/maxworkz/posts/1833013903590173




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Rusher

Eigenlijk wel mooi!!!
Eigen kleurtje te kiezen?

Rusher

Quote from: Rusher on October 21, 2017, 18:24:37
Eigenlijk wel mooi!!!
Eigen kleurtje te kiezen?
Zo te lezen op Facebook wel!!!

KraaijCheck

Ja eigen kleur is te kiezen, net zoals het aantal compartimenten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Alex Groningen

Persoonlijk vind ik dit een erg mooi en praktisch meubel.

chansig

Mooi zeker...beetje de klassiek platenbakken uit de winkel.

Praktisch zou ik het niet willen noemen. Als je een groot aantal platen hebt, heb je een groot aantal van die bakken nodig en dus veel ruimte. Als je die ruimte hebt dan is het natuurlijk helemaal oke.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Alex Groningen

Praktisch bedoel ik eigenlijk mee dat het lekker makkelijk en snel zoeken is naar de juiste elpee, in vergelijk met mijn Ikea meubel waar ik de platen in heb staan.

KraaijCheck

Dat is precies de reden dat ik dit meubel wilde. Je staat gewoon lekker rechtop bij het zoeken naar een plaat en krijgt idd het gevoel alsof je in de platenzaak staat. Passen zo'n 50 platen per compartiment. Ik heb een selectie in de woonkamer staan en de rest in een andere kamer. Regelmatig de inhoud van de platenbak verversen maakt ook dat je weer ens wat anders draait [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

advr

Quote from: KraaijCheck on October 21, 2017, 16:37:46
Een maat van mij is begonnen met het maken van mooie LP meubels. Zie hier!
https://www.facebook.com/maxworkz/posts/1833013903590173



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Da's een goed tip, zoiets past perfect bij ons in de kamer.   ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Rusher

Quote from: Alex Groningen on October 22, 2017, 11:53:46
Praktisch bedoel ik eigenlijk mee dat het lekker makkelijk en snel zoeken is naar de juiste elpee, in vergelijk met mijn Ikea meubel waar ik de platen in heb staan.
+1

Misschien leuk om naast mijn Ikea meubel alleen een éénvaksmeubel te hebben. Dan zet je daar de favo's in van die maand, of de nieuw gekochte platen of een bepaald genre waar ik in die week behoefte aan heb.

Feitelijk heb ik niet eens plaats voor een meubel met één vak. Of ik moet LS verkopen die letterlijk aan de zijlijn staan...

Erik

Prachtig! Zijn die poten wel stevig genoeg ? ze zien er zo dun uit zou bang zijn dat ze uit elkaar schuiven, zie geen lager verbindend tussenstuk voor stevigheid. Wat zouden die poten zoals op foto trouwens extra kosten?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KraaijCheck

Die poten zijn ontzettend stevig! Volgens mij zijn de prijzen van de twee en drie vaks incl de hairpin poten.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk