Iemand deze al gespot?

Started by HJ, February 25, 2017, 20:16:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

seagull

Leuk concept, een beetje het omgekeerde van dit:

Livingroom LG OLED 55C7V - NAD T 777 v3 - 2x Dali Rubicon LCR, Dali Fazon LCR, 2x Dali Fazon SAT, SVS SB-4000 Kitchen Bluesound Pulse soundbar Desk RPi 3, 7" touchscreen, Pro-Ject Pre Box S2 Digital, Aune X7s class A amp - MrSpeakers Ether C Flow  Bedroom RPi 3, Allo BOSS DAC, Creative Inspire T12 Bathroom Sonos Play:1 Office 2x Sonos Play:1 Subscriptions Roon lifetime - Tidal HiFi - Netflix Ultra HD - Amazon Prime

Graphtuner

strak concept, ideaal voor de fashion boys die op de vinyl hype willen meespringen.
Zal wegens element beperking niet zozeer voor de audiofielen geschikt zijn...
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

patsijb

leuk maar zonder 45 toeren hoef ik zoiets niet
design is wel grappig

Cantodea

Als ik het allemaal zo lees en bekijk, dan lijkt het me toch, dat deze platendraaier beter zal klinken dan de gemiddelde plastiek speler die je tegenwoordig kan kopen.
Advance Paris A10 - Bluesound Node 2i - Project-Audio Debut Pro - Ortofon 2M Blue - Wharfedale Linton Heritage 85 - BK XLS 300 - DSPeaker X2 - Apple Mac mini M1 - Roon

patsijb

ach ja een ieder heeft een ander zoekprofiel naar een platenspeler en budget
de ene is al blij met die plastic en de ander wil niet onder de 10k zoeken

solitaire

"Bright TV, maandag 20 maart 2017 18:00 en 23:30 op RTL Z. Volg Bright ook op YouTube.

In deze uitzending gaat Merijn langs bij het bedrijf Miniot in het Noord-Hollandse Schagen dat met zijn Wheel, een platenspeler met een innovatief design, een groot succes had op crowdfundsite Kickstarter. De Wheel leverde de afgelopen weken in totaal 420.000 euro op."

clickpic

Hinterm Horizont geht's weiter.

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Rowdy

Volgens alpha-audio.nl is het nu klaar voor levering.

FDLARRY

Ik zag ook wat in mijn mail van de week voorbij komen. Ik kijk nog even de kat uit de boom, even de 1e reviews afwachten. Maar als die oke zijn kon het wel eens mijn come-back zijn in de platenspeler wereld.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

StereoMike

Als het goed is worden de eerste exemplaren op dit moment uitgeleverd. Inmiddels had ik de hoop al opgegeven maar de limited edition staat nu bij FedEx Priority Overnight in de planning. Overigens zie ik het meer als gadget.
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Cyrus·

Mooi dat het project van de grond is gekomen! Ben benieuwd naar de eerste praktijkervaringen.
Groeten,
Edwin

HJ2

Wat een super tof ding zeg!  :inlove:
If you always do what you always did, you always get what you always got...

FDLARRY

Quote from: StereoMike on June  9, 2020, 11:50:24
Als het goed is worden de eerste exemplaren op dit moment uitgeleverd. Inmiddels had ik de hoop al opgegeven maar de limited edition staat nu bij FedEx Priority Overnight in de planning. Overigens zie ik het meer als gadget.
Daar ben ik ook een beetje bang voor. Wil wel kwaliteit.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

HJ2

En... Al iemand met real life ervaringen?
If you always do what you always did, you always get what you always got...

Geertidow

Ik zie m wel te koop op de eigen website. 1049 euro.

Verstuurd vanaf mijn SM-G781B met Tapatalk

Set 1: Bluesound Node II (Roon) | Technics SL-Q3 |  Sony TA-FE530 | B&W CM8 S2
Set 2: RP4 (RopieeeXL/Roon) | Marantz CD 63 MK-II | MiniDSP Flex | NC502MP/NC500MP (Ghent case) | Focal Chora 816 & A*BNB 10" sub

Hannibal_

Mooi design

Ik zou me alleen zorgen maken over de naalddruk
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

bokkes


FDLARRY

Ik kwam m ook gisteren tegen op een van de sociale platformen. Ik schrok echter van een aantal commentaren op de wheel.
Volgens dit commentaar zijn er mensen die deze speler al in 2017 en 2018 besteld en betaald hebben, maar nog steeds wachten op levering. Meerdere mailtjes en bellen schijnt weinig soelaas te bieden.
Op de site geven ze aan nu bestellen is levering in augustus. Ben wel heer erg benieuwd of ze die belofte kunnen waarmaken.

Deze speler staat nog steeds op mijn verlanglijstje maar wacht nog (alweer ruim 4 jaar) even af.  :nopompom:
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

GuidoK

Ik ben zelf meer van de 'kwaliteit' dan van de hipheid. Dus ik zou graag wat performance gegevens willen zien.
Dus trackingprestaties, wow/flutter, dat soort testen.
Het is geen goedkoop product (meer dan 1000 ballen), dus mag je er ook echt wel iets van verwachten m.i.

En werkt die skipfeature altijd goed? Met een normale plaat kan je natuurlijk niet zien waar je stylus uithangt.

Levering is idd een drama, het product gaat al jaren op fora en sites rond.
Garrard 401 - Ortofon AS-212