Jack Reacher: Never Go Back (2016)....

Started by modde239, August 21, 2016, 00:51:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


martien


CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Woutoro32

Gezien. Prima actiethriller, net als de eerste film. Maar ook niet meer dan dat.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Dura

Ga 'm ook wel zien, thuis of in de bios. probleem van Tom Cruise films is dat het altijd hetzelfde thema is, van de hele wereld zegt links, maar Tom gaat rechtsaf, staat er alleen voor maar blijkt achteraf groot gelijk te hebben.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55' less is more.

Maikel_audionerd

Quote from: Woutoro32 on October 23, 2016, 14:06:18
Gezien. Prima actiethriller, net als de eerste film. Maar ook niet meer dan dat.
+1 vermakelijke film inderdaad maar geen meesterwerk ofzo (vind ik)
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

GH

Quote from: Dura on October 23, 2016, 14:40:34
probleem van Tom Cruise films is dat het altijd hetzelfde thema is, van de hele wereld zegt links, maar Tom gaat rechtsaf, staat er alleen voor maar blijkt achteraf groot gelijk te hebben.

Gewoon de verfilming van een boek.... met een hele selchte cast van Cruise als Reacher.

rattaplan

Onzin Cruise zet gewoon een goede Reacher neer. Het is geen topfilm maar wel een goede actiethriller met goed acteerwerk van de hoofdrolspelers. Heb me zeker goed vermaakt. Zeker in vergelijking met Inferno van Tom Hanks die ik een paar dagen ervoof had gezien.

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk


lestat1234

Gisteren deze film gezien.
Verwachtingen waren laag en ik had zin in simpele entertainment.

Vond de film uiteindelijk erg slap.
Gedurende film vroeg ik me meerdere keren af of de bad guys deloreans hadden.
Zodat ze de toekomst in konden om de film te kijken, waarna iedere keer op precies de juiste plaats op Tom konden wachten.

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Hanky Panky

Hij was wel leuk. Gewoon onderhoudend maar geen meesterwerk met enorme diepgang, een tikkie voorspelbaar.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Ian G

Erg matig maar gelukkig nog kunnen genieten van Coby Smulders ::)

Marcel87

Ik vond deel één erg vermakelijk, deel twee wilde ik bijna uitzetten. Gelukkig deed Cobie Smulders mee inderdaad :wub:
LG 65C9 / Sony X800
Marantz SR8015
O.L.S. Emotion 4
SVS PB12+

ppeter

Sorry guys, maar vond hem echt tegenvallen! 😕
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **