Audio-Technica platenspeler topic

Started by Robiwan, February 11, 2017, 08:39:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HJ

Quote from: pekelvlees on May 21, 2017, 11:03:30
Lijkt mij ook weer een mooie upgrade ,een 2m Blue...
Speel nu met een 2m Red , als ik wil upgraden hoef ik toch niet het element te vervangen ? Maar alleen het naald deel ?
De stylus van de blue past in de body van de red. De stylus van de bronze en black niet, die hebben een andere body.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Robiwan

Ben zeer te spreken over het AT VM 540 ML mm element in de AT LP5. Spoort als een trein (speelt ook de 18 dB bias track af van de hifi news plaat zonder problemen), vervorming is nagenoeg minimaal, klinkt mooi helder, verfijnd en de voor mij belangrijke "fun" factor is in grote mate aanwezig. Kortom  :clapping: :clapping:
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robiwan

#102
De AT-LP5 staat al bijna een half jaar in huize Robiwan met een AT VM 540 ML mm element en Naim Stageline N/I Supply. Kan niet anders zeggen  :) :) :) :) :)  Nu met de Stageline klinkt het uiteraard meer Naims dan met de Rega Fono mm.

Goede PRAT, solide, helder, geen vervorming/sibilance, mooi open en ruim stereobeeld maar toch voldoende tastbaar en intiem, geen snelheidsfluctuaties (goedkope Rega is een ramp vergeleken met de AT ;))

1+1+1=6
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Robiwan

Vanwege nauwelijks belangstelling mag dit topic gesloten worden aub!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

Lion of Judah

Quote from: Robiwan on July 23, 2017, 15:21:51
Vanwege nauwelijks belangstelling mag dit topic gesloten worden aub!
Ik lees het anders met veel belangstelling. ;)
Spendor A5, REL T7i, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Rega P6.

master30

Ik lees ook mee, net als in vele topics
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

HJ

Ik ook!!

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N | Flatcap 2x | Neat Motive SX2

HJ

Quote from: Robiwan on July 23, 2017, 17:54:23
SLUITEN AUB
Waarom een topic sluiten bij weinig belangstelling? Er kan in de toekomst altijd nog iemand posten die interesse heeft. [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn telefoon.


Erik

Er kunnen cq mogen alleen slotjes geplaatst worden op verkoop topics. Zie forum regels.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Dolby

Ik heb toch al meer topics gesloten zien worden. Danwel tijdelijk, als ook permanent.

Erik

Dat was als het goed is alleen als.mensnen ruzie maken in dat topic.
Dan willen ze Lieven geen tien band uitdelen en sluiten ze de boel.
Vroeger werd nogal veel misbruik gemaakt van het sluiten iemand riep iets en als hij tegenspraak kreeg gooide hij boos de boel op slot ook al wilde rest wel verder.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill