Prijsaanval? Nee hoor

Started by LuPo, February 8, 2017, 11:16:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

master30

Quote from: LuPo on February  8, 2017, 12:34:22
Dus bij deze mijn nederige excuses dat ik in mijn jeugdige onbezonnenheid dacht iets voor te stellen. Zo gaat dat dus in de mooie wereld die HTforum heet, waarbij cens... blijkbaar met de mantel der liefde wordt bedekt. Ik ga snel weer verder met belangrijke zaken in mijn eigen leven. Want ja, waar maak ik me druk om eigenlijk?

Ik lees jullie berichtjes met alle plezier... de volgende keer... :worship:


Wat is er nu belangrijker dan het "HTforum"?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Nahpets

Iets met stokpaardje, doorslaan, niet weten wanneer je moet stoppen.

Idee van Blue Eyes om verkooptopics alleen toegankelijk te maken voor de verkoper en de rest afhandelen per PM lijkt mij grandioos.

BE for president.
(weet ik gelijk wat ik 15 maart moet stemmen, kom er nu nog niet uit)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Hanky Panky

Quote from: GH on February  8, 2017, 13:53:34
Of geef anders gewoon de gehele content vrij en ga niet lopen modereren (in de marktsectie). Nu is het bijna de slechtste keuze van beide...

Ja leuk, net zulke rellen van 14-jarige Tweakertjes die denken dat ze van drie tientjes zakgeld een laptop met een marktwaarde van € 600 kunnen kopen als ze maar lang genoeg huilen dat de prijs nergens op slaat.

Het loopt hier prima in de Marktsectie op een enkeling na die kennelijk de behoefte heeft overal iets van te mogen vinden én dat te mogen ventileren.

Quote from: N1v3K on February  8, 2017, 13:56:41
Dude! Wat doe je nou? Hebben we het vanmorgen zo netjes afgehandeld allemaal en dan ga je het in een nieuw topic weer oprakelen.  :(

Overigens niet voor 500 nieuw te krijgen. Ook niet met die korting waar je over spreekt. 2,5% korting op 535 maakt 521.
Maar goed. Dat hebben we allemaal allang afgekaart vanmorgen... Althans dat dacht ik....

Aha, nog een aap uit de mouw: rancune......

gooi dit verhaal maar snel dicht want kennelijk is het gewoon verder huilen over iets dat nog dwars zit
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

blue-eyes

Leuk :D :D, maar ik vind a. de Balkende norm niet representatief voor de functie en ook was het niet mijn idee ;) :D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

N1v3K

Quote from: Hanky Panky on February  8, 2017, 14:17:08
gooi dit verhaal maar snel dicht want kennelijk is het gewoon verder huilen over iets dat nog dwars zit

^^

Had hier eigenlijk zelf ook niet meer moeten happen. Sorry. My bad.

Nahpets

Damn, moet ik toch verder gaan kijken wie mijn stem gaat krijgen. Resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst. Zal voor het eerst in 30 jaar op een andere partij gaan stemmen.

Gemiste kans Eisse.  O0
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

chansig

In dit topic was het me die het als eerste noemde......maar zoals een goed politicus het betaamt heb ik het idee ook maar gewoon gejat en niet zelf bedacht.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

GH

#57
Quote from: Hanky Panky on February  8, 2017, 14:17:08Het loopt hier prima in de Marktsectie op een enkeling na die kennelijk de behoefte heeft overal iets van te mogen vinden én dat te mogen ventileren.

Je verward anderen met jezelf toch zeker..... :o

Nahpets

Quote from: Nahpets on February  8, 2017, 14:15:59
BE for president.
(weet ik gelijk wat ik 15 maart moet stemmen, kom er nu nog niet uit)

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Chansig for president.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

chansig

Hoppa.....opnieuw bingo. :clapping: :headbanging:

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

road rebel

#60
In mijn eigen verkooptopics heb ik geen probleem als iemand anders mij herinnert aan de huidige waarde, mocht ik er met mijn prijsstelling de plank mis slaan.

Maar, ik vind dat je, LuPo, ongelijk hebt met jouw voorbeeld. Die klipsch aan 469€ is nog altijd minder dan 500€, misschien is die voor een koper dichter gelegen en misschien is die subwoofer wel helemaal in Nieuwstaat.
Als ik jouw voorbeeld zou volgen dan zou ik ruim 50% van de advertenties onderuit kunnen halen omdat je altijd wel ergens een betere deal kunt vinden. Niet dat ik daar enige tijd in zal stoppen, maar veel 2dehands producten worden duurder aangeboden dan je die -al dan niet in het buitenland- nieuw kunt halen. Bij marktplaats is het probleem overigens veel erger. Mijn voorstel is dus: als iedereen zich met zijn eigen zaken bezig houdt komt het ook goed.
Als je vindt dat en vraagprijs veel te hoog is dan stuur je een Pm met argument naar de verkoper. Als die hertgoed bedoelt (en dat doen we toch allemaal hier op dit liefhebbers forum) of zijn spullen wilt verkopen past hij de prijs wel aan!


Envoyé de mon iPhone en utilisant Tapatalk

road rebel

#61
Het HTforum begint hier trouwens een vreemde -zelfbruiningscreme- geur aan te nemen. Is er een klacht over de markt, willen we meteen alle discussie er verbieden en de verkopers af te schermen met een subforum/muur?!
Wat is de volgende stap, de Belgen te laten betalen voor deze subforum?!

brtram

Quote from: road rebel on February  8, 2017, 15:24:38

Wat is de volgende stap, de Belgen te laten betalen voor deze subforum?!

Sorry Hans, het wordt Road Rebel for President   :worship:

chansig

 :D :D

Je was me voor...

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

De eerste keus is altijd de morele winnaar. Alles na de eerste keus zijn mindere alternatieven :P :D :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Jumping Jack

#65
Quote from: brtram on February  8, 2017, 15:29:09
Sorry Hans, het wordt Road Rebel for President   :worship:

*betaalt snel zijn bijdrage voor deze post* Daar kan ik me niet in vinden  :baaa:.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Peerless Monster

Persoonlijk vind ik dat je je aan de regels moet houden en als je het er niet mee eens bent dat je dit ventileert op het forum. Er zijn genoeg topics waar dit over gaat. Als je dan mij pmt met jouw mening prima, maar ik geef aan dat er regels zijn. Ongeacht of de verkoper hier goed of niet goed op in gaat.
Als je me dan een kinderachtige trap nageeft in een volgende pm met nanananana, dan moet je toch eens op je eigen hoofd krabben en denken waar gaat dit fout... zelfreflectie wellicht?

Dus neem de regels ter harte, stel ze opnieuw ter discussie, maar ga me niet als een klein kind zitten jennen via pm. Ondertussen heb je jezelf de hele dag boos gemaakt en van alles aan de kaak gesteld en vind jij zus en vind jij zo. Maar ik vind dat jouw gedrag in de hand werkt dat er dit soort regels moeten zijn op zo'n forum.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

chansig

Oke...er is dus schijnbaar iets meer aan de hand dan een TS die iets ter discussie wilt stellen. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

SV..S

nou Lupo, je krijgt lekker veel bijval hier :D

ik ken het gevoel, als ik me goed herinner ben ik hiervoor ook wel eens op de vingers getikt.  ;)
tja, regels zijn regels.
ooit, heul, heul lang geleden noemde men de marktsectie speciaal van en voor audio/ht liefhebbers die hun spulletjes graag een 2e of 3e leven wilde geven bij een andere liefhebber.

stel je toch eens voor, bah, wat klef :D





Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

chansig

Beetje jaren 60 gevoel. Met z'n allen om het haardvuur, Zwarte Piet mocht nog gewoon, de kinderen kregen nog gewoon een draai om hun oren als ze niet luisterde en de mensen gaven hun spullen het liefst gratis weg. Mooie tijd.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Peerless Monster

Quote from: chansig on February  8, 2017, 17:21:22
Oke...er is dus schijnbaar iets meer aan de hand dan een TS die iets ter discussie wilt stellen. :D

Gr. Hans

Je kent me Hans, ik ben normaal gesproken de moeilijkste niet, als het gaat om prijzen omlaag gooien als ze te hoog zijn ;D

Maar goed ik snap het punt van Ludo ook wel. We proberen natuurlijk met zijn allen zo veel als mogelijk eruit te slaan, maar daarom zie je dat de meeste prijzen ook kunstmatig hoog worden gehouden, omdat men toch altijd wat van de prijs af praat... :) . We zijn niet voor niets een handelvolk en prijsvechters en we gaan altijd en ten alle tijden voor de korting. Anders hoeven we het niet - mentaliteit...

Quote from: chansig on February  8, 2017, 17:28:54
Beetje jaren 60 gevoel. Met z'n allen om het haardvuur, Zwarte Piet mocht nog gewoon, de kinderen kregen nog gewoon een draai om hun oren als ze niet luisterde en de mensen gaven hun spullen het liefst gratis weg. Mooie tijd.

Gr. Hans

Vroeger.... *zucht*

Quote from: SV..S on February  8, 2017, 17:27:11
nou Lupo, je krijgt lekker veel bijval hier :D

ik ken het gevoel, als ik me goed herinner ben ik hiervoor ook wel eens op de vingers getikt.  ;)
tja, regels zijn regels.
ooit, heul, heul lang geleden noemde men de marktsectie speciaal van en voor audio/ht liefhebbers die hun spulletjes graag een 2e of 3e leven wilde geven bij een andere liefhebber.

stel je toch eens voor, bah, wat klef :D



Jos, jij over de schuttinggegooide Belg. Jij weet niet wat handelen is...   :devil:
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

SV..S

vergeet de vrije sex niet :inlove:

vroeger was alles beter, behalve de toekomst :D




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Peerless Monster

Quote from: SV..S on February  8, 2017, 17:33:22
vergeet de vrije sex niet :inlove:

vroeger was alles beter, behalve de toekomst :D

Vrije sex? Welke vrije sex? ;D ;D ;D
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

VlisChris

Het is een Zeeuw.
Verkijk je daar niet op :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SV..S

Quote from: Peerless Monster on February  8, 2017, 17:34:32
Vrije sex? Welke vrije sex? ;D ;D ;D

waar denk je dat jij vandaan komt  :devil:

en hou mijn afkomst erbuiten, neppe mannelijke eend :baaa:




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15