Author Topic: Stereo set van Vergeerr72  (Read 4548 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Online vergeerr72

• Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 2
  • Besmet met het Hifi virus
Re: Stereo set van Vergeerr72
« Reply #50 on: December 8, 2019, 17:23:36 »
Ik sta ook wel open voor een second opinion. Leuk om de mening van andere hifi-fanaten te horen.
« Last Edit: December 8, 2019, 17:32:09 by vergeerr72 »
Plinius SA103, AMR DP777 SE, NAD M50, VPI Scout, Micro Benz Wood L2, RCM Sensor Prelude IC, Exactpower EP15a, Audio Physic Caldera, Audio Physic Terra/Rhea, Virtual Dynamics powercords, XLO interlinks, XLO signature S3 speakerkabels,  Phoenix Engineering Eagle PSU en Roadrunner, Isoacoustics Gaia2, Silent Angel Bonn n8

Offline Kerkhoffd

« Reply #51 on: December 8, 2019, 17:34:07 »
Ga ik binnenkort ook maar eens proberen. De Gaia II hadden hier ook een behoorlijke impact, en ik ben benieuwd naar de Silent Angel. Heb hier nu een standaard D-Link switch met BOTW voeding. Als de Bonn N8 hier ook een significant verschil maakt mag ie blijven.
Linn Akurate DS/1 - AudioQuest Diamond Digital Coax v2 BNC to RCA - Devialet 400 - AudioQuest Diamond Digital Coax v2 RCA to AES/EBU - MIT Matrix 28s luidsprekerkabel - Audio Physic Virgo 25 Plus+ - IsoAcoustics Gaia II - AudioQuest Carbon 72v DBS RFI filters - Vibex One 6 Cu - Shunyata Research Ξtron™ α Digital en ΞTron™ Z PC-10 Analog - Silent Angel Bonn N8 - AudioQuest Diamond v2 netwerkkabel - Qobuz Sublime

Online vergeerr72

• Junior member
  • **
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 2
  • Besmet met het Hifi virus
« Reply #52 on: January 16, 2020, 21:25:05 »
Eindelijk eens tegen een betaalbare XLO limited speakerkabel aangelopen. Helaas erg kort, maar met wat schuifwerk zit hij in mijn set. Het stereorack staat helaas niet meer in het midden.

Nadat ik mij eerst verbaasd heb over de bouwkwaliteit, de XLO signature zag er toch wel wat degelijker uit, doe ik dat nu over de geluidskwaliteit en muzikaliteit. Die is wel duidelijk beter.
« Last Edit: Yesterday at 08:20:32 by vergeerr72 »
Plinius SA103, AMR DP777 SE, NAD M50, VPI Scout, Micro Benz Wood L2, RCM Sensor Prelude IC, Exactpower EP15a, Audio Physic Caldera, Audio Physic Terra/Rhea, Virtual Dynamics powercords, XLO interlinks, XLO signature S3 speakerkabels,  Phoenix Engineering Eagle PSU en Roadrunner, Isoacoustics Gaia2, Silent Angel Bonn n8