klipsch speakers

Started by chippie, April 10, 2004, 18:09:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

chippie

heeft er iemand ervaring met deze speakers ik wil ze gaan combineren met sony apparatuur in de winkel waar ik ze beluisterd heb waren ze zowel met pioneer producten of nad aangesloten ;)

Sullivan

#1
Klipsch heeft veel speakers ;). Welke type heb je op het oog. Stuur eens een PM naar bryan vd B. Hij heeft net nieuwe klipsch RC 7 speakers.

mvg,
Frank

PS. Heb je de speakers toevalig bij Ruad Hifi in Almere beluisterd? Zij hebben daar veel pioneer, nad en klipsch, vandaar mijn vraag.

jeroen_B

Bryan komt ook uit almere dus je kunt ook eens contact met hem opnemen. Hij draait met NAD versterking voor zover ik weet.
Verstekering kan heel veel uitmaken aan de uiteindelijke klank dus ik zou zeker eerst goed uitzoeken wat je mooi vind voordat je wat koopt.


jeroen

chippie

bedankt voor de reakties ik zal kontakt opnemen ;D ;D ;D

bryan vd B

Hi chippie,

ik zie dat jij opzoek bent naar nieuwe speakers en als je wil kan je bij mij wel een keer langskomen om het 1 en ander te beluisteren.
Ben zelf nu 2 maanden eigenaar van de gehele reference serie en ben echt heel erg tevreden met het eindresultaat.
Ik weet niet of je al een versterker hebt maar zoniet zal ik niet voor een sony gaan want heb niet zo'n goede ervaringen met de combo klipsch en sony.
Een betere versterking zou zijn, NAD,ROTEL,DENON(niet alle types),pioneer,aragon,vdmedevoort en vooral buizenversterkers doen het goed op klipsch speakers.

Ik hoor het wel van je ;)

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

chippie

#5
ik heb inmiddels nw speakers van klipsch maar vroeg me af welke receiver het beste er bij paste sony vindt ik te schel  mij werd aangeraden om nad denon harman kardon de wat warm klinkende receivers te nemen ik ga  weer luisteren bij de dealer en evt bij iemand thuis groeten chippie   ;D ;D ;D

chippie

Quote from: chippie on April 12, 2004, 17:54:55
ik heb inmiddels nw speakers van klipsch maar vroeg me af welke receiver het beste er bij paste sony vindt ik te schel  mij werd aangeraden om nad denon harman kardon de wat warm klinkende receivers te nemen ik ga  weer luisteren bij de dealer en evt bij iemand thuis groeten chippie   ;D ;D ;D

BOUBOU

Quote from: chippie on April 13, 2004, 17:14:12

ik heb inmiddels nw speakers van klipsch maar vroeg me af welke receiver het beste er bij paste sony vindt ik te schel  mij werd aangeraden om
nad denon harman kardon de wat warm klinkende receivers te nemen ik ga  weer luisteren bij de dealer en evt bij iemand thuis groeten chippie ;D ;D ;D   


Je bent het quoten aan het oefenen neem ik aan?  :)
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

chippie

#8
ook dat maar was vooral nieuwsgierig wat nu het beste match met deze speaker want dit is geen gehoor  meer  . ;D ik heb deze receiver een sony str-da-3000es te koop staan hij is inde kleur zwart als er iemand interesse heeft mail me maar! de prijs is vast 850 euro

BOUBOU

Wat dacht je van Marantz.
De Sr-73/7400, zit ook een beetje rond de 850 euro.

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub