Krell & Wilson meet

Started by Martin_M, April 10, 2004, 00:30:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin_M

Een paar weken terug zijn we bij iemand geweest om een setje Transparent interlinks over te nemen.
Ik had al wat over dat bezoek geschreven in de algemene thread 'bezoekjes onderling'.
Hij heeft een gehele Krell stereo setup met Transparent bekabeling en Wilson Cub speakers. Er waren best veel overeenkomsten met het geluid bij ons thuis.

En vanavond (gisteravond eigenlijk want ik type dit na 24:00 uur ;D) was het de beurt aan hem om ons met een bezoekje te vereren.

Het was best interessant want hij zit zelf in de theater-acoustiek en speelde zelf gitaar.
Ook hij herkende best wel het geluid al gaan de puppy's een stuk dieper dan de cub's. Verder aardig wat dingen in positieve zin die ik hier niet wil noemen.

Maar de mooiste opmerking was wel toen we wat concerten op DVD lieten zien en vooral na een stuk 'Lord of the Rings' kwam de reaktie; 'Dit wil ik ook...'.
Toch een mooi compliment van een stereo-man ;D

Nog veel over muziek en geluid gehad en wederom weer heel erg gezellig (vandaar dat ik nu nog zit te typen ;D). Je kent zo'n persoon helemaal niet goed maar de gedeelde passie zorgt gauw voor een band.
Het leuke is dat hij na ons bezoek ook weer begonnen was met tweaken (plaatsing speakers, diffuser aanpassing, etc.). Je steekt mekaar toch weer een beetje aan.

Binnenkort gaan we weer eens bij hem langs.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Leuk! Ik had al wat gehoord vandaag van jullie, maar een topic is veel mooier natuurlijk! Deze man moeten we ook op ons forum krijgen, nog meer expertise op acoustiek gebied!

Dat is iig iets wat bij mij veel zou schelen ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

#2
We doen ons best ;D

Zijn (mogelijke) volgende upgrade zou waarschijnlijk bestaan uit een losse pré en amp.
Dus waarom geen surround pré???
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)