Audioshow Alkmaar februari

Started by Htdre, January 26, 2017, 21:46:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fasteddie

Quote from: chansig on February 19, 2017, 18:40:14
Mooie foto's zeg.

Volgens mij lachen die gasten zich helemaal suf als ze die speakerkabels op die dingen leggen. Tenminste..dat zou ik wel doen.

Denk ik ook, en de kans is nog groter dat je er over struikelt ::)

eMVe

Beetje late reactie. . . jaartje abuis?  ;)

Deleted User


s.t.

#53
Verkeerd jaar

fasteddie

Inderdaad...wel een beetje triest :unsure:
Maar geef toe de tijd gaat wel snel....

PeterAlligator

Leuke show, maar je moet wel op tijd gaan, want het was snel druk. Als ik dit zo lees, dan baal ik er een beetje van dat ik de Daudio heb gemist. Ik zag trouwens wel meer foto's van speakers die ik niet had gezien. Misschien per ongeluk een etage gemist  :wacko:

Goldenear Triton Reference klonk erg lekker, maar stond wel een tikje hard en muzieksmaak kwam niet altijd overeen met de mijne. Sonus Faber klonk heerlijk, gortdroog in het het laag en ook erg gedetailleerd, maar was wel een tikje analytisch. Inderdaad wel wat van klank veranderd ten opzichte van vorige generatie.

Eens met de kabelgekte. Vaak totaal uit verhouding met de prijs van de apparatuur. Ook stond er soms een speakertje van vierduizend euro leuk te spelen, maar dan wel met apparatuur van tienduizenden euro's. Tja, zo krijg ik ze ook wel aan het klinken....

chansig

Al zet je een versterker van een ton op een speaker van 4000 euro. Maakt echt geen drol uit.

En dan bedoel ik aansluiten en een ton in euro's...anders gaan de speakers ws wel kapot.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.