Transformers: The Last Knight (2017)....

Started by modde239, January 26, 2017, 01:27:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


Exxar

ziet er weer een leuke spektakel film uit

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Eindelijk, vanavond naar de voorpremiere om half tien :-)

Trouwens iemand ervaring met nieuwe bios in Zwolle, ik zie daar LASER en ATMOS staan bij de film klinkt als een flinke verbetering.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raymond187

Ik moet nog een dagje wachten. Wij gaan morgen met de mannen  :popcorn: :popcorn:

Uber  :popcorn: film.  :inlove: it.

Erik

Hm wat kan ik zeggen ja het is een uberfilm. Best redelijk verhaal. De actie is veel en goed aanwezig. Wat donker letterlijk en figuurlijk.
Ik had de 3D versie en het 3D effect was echt erg goed, veel beter dan bv Wonder Woman die ik gisteren IMAX 3D zag. Of dat komt doordat ik nu erg dichtbij zat, op rij 3 of dat het gewoon beter was. Maar dit is zoals 3D hoort te zijn sterk aanwezig zonder te overheersen of te irriteren.
Ook nu weer 2,5 uur had ook in 1,5 a 2 uur gekund ik vind dat echt niets dat elke film tegenwoordig 2,5 uur duurt ipv 1,5 zoals vroeger. Ik weet laatste half uur gewoon niet meer hoe ik moet zitten.  :blink:

Cijfer 8,5
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raymond187

Gisteravond wezen kieken, mwahhhh ik vind de film zeker de moeite waard, maar krijgt van mij geen 8.5.

7/10

Mij teveel geouwehoer. En daardoor een half uur te lang.

Erik

Ja dat OH mag echt wel wat minder in films. In ieder geval in actie films
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patsijb

ga volgende week..
goed of slecht dit zijn films voor op t grote scherm..

THX-UltraII

Ook gezien, voor de eerste keer dat ik een Transformers film slecht vond. Wat een slechte film!

KillerbeeNL

Quote from: THX-ultraII on June 23, 2017, 15:45:02
Ook gezien, voor de eerste keer dat ik een Transformers film slecht vond. Wat een slechte film!

ohh? ik ben benieuwd als ik deze ga kijken.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Sjaak_Banaan

Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

henrykb

ook gezien imax 3d, omdat neef hem graag wilde zien.
Inderdaad, 3d is in deze wat beter voor elkaar. Maar echt weer veeels te lang.
Laatste half uur , 3 kwartier was echt een verzoeking.
En gelukkig wat minder, we gaan vechten, maar ondertussen blijven we gewoon doormekkeren.

Binky007

#13
Ben hem nu thuis aan het kijken. Ben op de helft gestopt omdat ik erg moe was. Leuke film tot zo ver. Vanavond even afkijken. Moet zeggen dat ik bij de eerste films tot op heden nog het leukste vond.  :popcorn:

Heb hem nu af gezien en vond hem een beetje tegenvallen.
Alles is te chaotisch aan het einde. Verhaal start leuk maar einde vond ik wat minder. Hoop dat Bumblebee beter gaat worden dit jaar.
JVC-X7000 CineMike, Stewart Tab Tention Grayhawk, Pioneer krp 500A, Humax 5200C, Elac FS 249, Elac CC 241, Canton, Fathom F112 Satin, Marantz AV8802A CineMike, Oppo 205 CineMike, Sherwood Newcastle A-965 CineMike, Playstation 5 and Taga Platinum-18.

https://www.linkedin.com/in/jorisbink/

Teebee

Hallo,

ik heb deze film gisteren opgezet, maar na 5 minuten reeds afgezet. Ik werd zot van de aspect ratio changes.

het verspringt constant van 1,85 naar 1,78 naar 2,1 naar 2,35.

Hoe moet je deze film nu in godsnaam kijken met een projector zonder gek te worden van deze constante veranderingen, zelfs in éénzelfde scene wordt er geswitched...  :nopompom: