Logan (2017)....

Started by modde239, January 26, 2017, 00:23:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239



Xander32

Logan, ik moet daarbij denk aan onderstaand genot op wielen  :-X

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Erik

Ziet er als een must watch uit.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Harry HT

Helemaal top deze, ik ga nog een keer naar de bios  :worship: :worship:
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

hdnoob

Quote from: Harry HT on March  9, 2017, 16:19:23
Helemaal top deze, ik ga nog een keer naar de bios  :worship: :worship:

Moet je alle XMEN filmen van te voren gezien hebben om deze te zien? Er klopt veel niet meer inmiddels. Wat zijn de must-see films?

Loric

Quote from: hdnoob on March  9, 2017, 18:55:22
Moet je alle XMEN filmen van te voren gezien hebben om deze te zien? Er klopt veel niet meer inmiddels. Wat zijn de must-see films?

Nee.

The Wolverine...?






hdnoob


Loric

Quote from: hdnoob on March 10, 2017, 21:32:19
X-Men origins Wolverine niet?

Neuh. Ik kan me nauwelijks nog iets van 'origins herinneren, en dat maakte voor het begrijpen van de film niks uit.

chansig

Anders dan alle andere X men films bij elkaar. Vond het wel een 8 waard.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

efsix

Heb hem laatst ook gezien in Pathe met mijn zoon.
Ben zelf liefhebber van bewuste strips.
Film geeft een goed beeld van wat ik in gedachte had.
Soms wel erg bloederig. Kan mij voorstellen dat mijn vrouw er geen bal aan zou vinden.
Leuke twist aan het einde.

Woutoro32

Zo zie ik mijn superheldenddilms op dit moment het liefst. Klein en intiem. Maar toch ruimte voor wolverine om klappen uit  delen. En dan niet om het klappen uitdelen, maar in dienst van het verhaal.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

hdnoob

Ik vond hem erg matig.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Raymond187

Zeker een vermakelijke film. 7/10 die kleine meid vond ik top

N1v3K

#14
Quote from: Raymond187 on June  9, 2017, 20:33:21
Zeker een vermakelijke film. 7/10 die kleine meid vond ik top
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Erik

Vond het zelf niet echt een geweldige film, beetje veel hetzelfde en overdreven geweld. Ik hou normaal wel van actie film maar deze kon me gewoon niet raken, cijfer geef ik een 7
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Starred


Erik

Quote from: Starred on July  1, 2017, 10:08:32
Matig, 6
achteraf denk ik dat een 6 idd beter was geweest.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Woutoro32

Net weer gezien op blu-ray. Goede soundtrack blijft overeind en mooie beelden. Weer genoten. Voor mij toch echt wel een dikke 9. Geweld wat past in het verhaal. En een mopperende wolverine is toch echt wel baas.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

The_Ark

Zeker goed verhaal. Wel overdreven veel en bloederig geweld, had iets minder expliciet gekund.
Duister. Er gaan teveel goeierikken dood... maar dat is misschien anders dan anders, en daardoor goed?
Ik geef een 7/10.

Woutoro32

Expliciet geweld zit er overduidelijk in. Maar net als deadpool eindelijk een superheldenfilm die laat zien dat tegenstanders doodgaan door een paar klauwen door hun hoofd ipv een klap van een vuist. De woede van Wolverine was altijd al zichtbaar. Maar nu wordt het ook in zijn vechtscenes goed in beeld gebracht.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

master30

Ik vond hem ook erg goed, eindelijk is geen eenheids-worst zoals al die superhelden films.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Witalik

Zeer matig vond ik. Zaten ook weer veel foutjes in :-/   
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

Woutoro32

Quote from: Witalik on July  8, 2017, 10:13:09
Zeer matig vond ik. Zaten ook weer veel foutjes in :-/

Wat vond je er matig aan dan?
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Witalik

Ik denk dat ik anders in een marvel film stap. Hij kwam zeer zeer traag op gang vond ik. Vond het gewoon zeer Cliché allemaal.

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"