Shootout Sonos Connect Cinemike, Magna Ultimo, Auralic Aries, microRendu, Mano

Started by Charlemagne, January 23, 2017, 17:35:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RZeemering

Interessante post!
Dat zou dus eigenlijk betekenen dat de test overnieuw moet maar dan zonder dirigent (masterclock) wil je de echte verschillen van de diverse streamers beluisteren?
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

Zodiac

Prima verhaal Stereomike. Goed om het ook van de technische kant te benaderen.
Devialet Expert 400 * Sonos Magna Ultimo * Xanadu HRS 38 BA *

Charlemagne

Mooie aanvulling Stereomike. En inderdaad goed ook aandacht te hebben voor de meer technische kant van het verhaal.

Het kan goed zijn dat een Aries Femto, die geen eigen DAC heeft het heel anders (beter?) doet op een andere DAC die het signaal anders verwerkt. Overigens ter aanvulling: in de vorige shootout hebben we de diverse Sonossen ook getest op een peperdure en volop getweakte buizenset met een andere dure exotische DAC van forumgenoot "Bones". Ook toen won de Magna Ultimo. Da's toch echt een goed streamertje. "Bones" heeft na die shootout zijn Duitse G-Sonos laten door modificeren naar een G-Sonos Magna Ultimo; hij was over het resultaat zeer tevreden. En hij was trouwens niet de enige G-Sonos die nog een Ultimo werd, heb ik uit betrouwbare bron vernomen.

Wat je eindconclusie betreft ben ik het met je eens: in combi met de Devialet doet een relatief eenvoudige, maar wel gemodde streamer zoals de Magna Ultimo het opmerkelijk goed. Deze streamer klinkt nu, na de upgrade van Devialet D250 naar de Expert 1000 Pro opmerkelijk goed. Beter dan eerder op de D250. Devialet heeft de digitale signaalverwerking bij de laatste upgrade nog opmerkelijk verbeterd krijg ik de indruk. Eigenlijk klinkt alles beter, wat je ook aansluit beter op de nieuwe 1000, is mijn ervaring. Dus die 'dirigent' doet wel zijn best. En onze oren hebben ons niet bedrogen: in de blinde test, in mijn set, deed de Sonos Connect Magna Ultimo het het best. Maar slechte streamers heb ik niet gehoord, daar blijf ik bij.

Devialet gaat in de loop van dit jaar nog een intern streamerboard brengen. Dat hoort nog - gratis - bij de aanschaf van de 1000 (of bij de upgrade naar de 1000). Ik ben benieuwd wat dat nog gaat brengen. De specs zijn nog niet bekend. Ik denk dat we rond de Hi-end beurs in München meer weten. Zelf hoop ik erg op 'Roonready'.

■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

gkoopman

Heel mooi verslag weer van Charlemagne en leuk ook om te lezen dat de Ultimo wederom zeer goed presteert!

Hebben jullie Magna Hifi ook benaderd om de "Mano streamer" bij een volgende shoot-out mee te nemen? Gebruik 'm zelf met HDMI (I2S) op mijn DAC. Heb ook mijn Ultimo nog staan, de Mano is nog een stapje beter. Nog "strakker" (kan het niet omschrijven, moet je horen  ;) ). Puik werk weer van Magna Hifi!


Bas Akkerman

Leuk dit zo te lezen! Omdat ik de "effecten" van de mods van cinemike een beetje ken, kan ik het ook beter plaatsen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Charlemagne

Quote from: gkoopman on February 14, 2017, 10:48:40
Hebben jullie Magna Hifi ook benaderd om de "Mano streamer" bij een volgende shoot-out mee te nemen? Gebruik 'm zelf met HDMI (I2S) op mijn DAC. Heb ook mijn Ultimo nog staan, de Mano is nog een stapje beter. Nog "strakker" (kan het niet omschrijven, moet je horen  ;) ). Puik werk weer van Magna Hifi!

De Mano streamer lijkt me zeker interessant om een keer te horen. Dan zal ik er wel een externe DAC op aan moeten sluiten, want Devialet doet geen i2s. Met Rob van Magna Hifi ben ik wel plannen aan het smeden om de streamer hier te testen in de combi met een DAC met i2s. Dat kan misschien in de vorm van een shootout tegen de Sonos Connect Magna Ultimo, rechtstreeks op de DAC van de Devialet en/of andere streamers. Misschien kunnen we de Bluesound Node meenemen, al dan niet i2s mod. Het wordt wel wat later in het voorjaar wat mij betreft.
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

peterbig

Quote from: Charlemagne on February 14, 2017, 14:36:08
De Mano streamer lijkt me zeker interessant om een keer te horen. Dan zal ik er wel een externe DAC op aan moeten sluiten, want Devialet doet geen i2s. Met Rob van Magna Hifi ben ik wel plannen aan het smeden om de streamer hier te testen in de combi met een DAC met i2s. Dat kan misschien in de vorm van een shootout tegen de Sonos Connect Magna Ultimo, rechtstreeks op de DAC van de Devialet en/of andere streamers. Misschien kunnen we de Bluesound Node meenemen, al dan niet i2s mod. Het wordt wel wat later in het voorjaar wat mij betreft.

Ik lees dit topic met aandacht mee. Sta aan de vooravond om zelf ook wat te kopen. Iear te Tilburg is erg gecharmeerd van de Bluesound node 2. Met name om de Hi-res bestanden te kunnen afspelen.
Overigens heb ik de afgelopen dagen ook gemaild met Jos (van Magna) en uit zijn verhaal begrijp ik dat de Mano ook gewoon digitaal aangesloten kan worden. Die zou dus ook op de Devialet aangesloten kunnen worden.
Ik ben bang dat de Sonos Ultimo een beetje uit de tijd is. deze kan uitsluitend 16/48 bestanden verwerken. Het is waarschijnlijk ook daarom dat je hem al vaker op MP tegenkomt. Zonder uiteraard afbreuk te willen doen aan het mooie werk van Magna.

Marco66

Quote from: peterbig on February 14, 2017, 21:16:51
Ik lees dit topic met aandacht mee. Sta aan de vooravond om zelf ook wat te kopen. Iear te Tilburg is erg gecharmeerd van de Bluesound node 2. Met name om de Hi-res bestanden te kunnen afspelen.
Overigens heb ik de afgelopen dagen ook gemaild met Jos (van Magna) en uit zijn verhaal begrijp ik dat de Mano ook gewoon digitaal aangesloten kan worden. Die zou dus ook op de Devialet aangesloten kunnen worden.
Ik ben bang dat de Sonos Ultimo een beetje uit de tijd is. deze kan uitsluitend 16/48 bestanden verwerken. Het is waarschijnlijk ook daarom dat je hem al vaker op MP tegenkomt. Zonder uiteraard afbreuk te willen doen aan het mooie werk van Magna.

Voor mij al een reden om geen Sonos te kopen, heb heel veel highres bestanden en die kun je dan niet streamen.
Wel jammer, lijkt mij wel een handige en mooie speler.

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Charlemagne

Quote from: peterbig on February 14, 2017, 21:16:51
Ik lees dit topic met aandacht mee. Sta aan de vooravond om zelf ook wat te kopen. Iear te Tilburg is erg gecharmeerd van de Bluesound node 2. Met name om de Hi-res bestanden te kunnen afspelen.
Overigens heb ik de afgelopen dagen ook gemaild met Jos (van Magna) en uit zijn verhaal begrijp ik dat de Mano ook gewoon digitaal aangesloten kan worden. Die zou dus ook op de Devialet aangesloten kunnen worden.
Ik ben bang dat de Sonos Ultimo een beetje uit de tijd is. deze kan uitsluitend 16/48 bestanden verwerken. Het is waarschijnlijk ook daarom dat je hem al vaker op MP tegenkomt. Zonder uiteraard afbreuk te willen doen aan het mooie werk van Magna.

Ik heb begrepen dat de Mano ook een gewone cinch s/pdif uitgang heeft. Daarmee kan ie natuurlijk op de Devialet. Van de andere kant is deze Mano streamer juist ontwikkeld vanwege de i2S uitgang, die hoogwaardiger zou moeten zijn. Het aantal DAC's met een i2S ingang is nog niet groot. Het i2S signaal wordt - heb ik begrepen - uitgestuurd over een hdmi-kabel. Er alleen nog geen standaard over hoe dat precies moet gebeuren over die hdmi, dat wil zeggen met welke pinnen. Dat verschilt per streamer en DAC, heb ik begrepen.

Het klopt dat Sonos geen highres doet en de grens ligt bij 16bits/48kHz. Daarmee voldoet het wel degelijk voor de meeste consumenten en streamingdiensten. Er zijn hele volksstammen die geen benul van highres hebben, als je het mij vraagt. Omdat Sonos tegenwoordig als Endpoint kan dienen voor Roon kun je je highres wel laten uitsturen door Roon naar de Sonos. In het proces vindt dan wel downsampling plaats. Je kunt ze dus wel hoorbaar maken via de Sonos en de kwaliteit valt reuze mee, heb ik gemerkt. Maar natuurlijk is het beter te zoeken naar een streamer die highres onaangetast kan weergeven als je een flinke highres muziekbibliotheek hebt.

Wat mij betreft gaan we de Bluesound Node 2 ook nog testen, bijvoorbeeld tegen de Mano. Die laatste met en zonder i2S DAC, wat mij betreft. En de Ultimo mag natuurlijk ook weer meedoen. ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Fred Mulder

Op alpha-audio.nl wordt aangegeven dat Sonos in maart met 'groot nieuws' komt, misschien een update van de Sonos Connect in aantocht??

https://www.alpha-audio.nl/2017/02/achter-de-schermen-bij-sonos/

vik

Hoogstwaarschijnlijk volgt er dan toch nog een "kleine" upgrade voor de CineMike Sonos. Hoe en wanneer die gaat volgen is nog niet duidelijk.

De Bluesound node 2 is "next" en ook volop bezig met de show die in de planning staat. Wordt vervolgd dus :angel:

Ik ben ook benieuwd wat Sonos voor nieuw "speeltje" uit zal brengen.


Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

vik

Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

Magna Hifi

Ter info,
De Mano beschikt inderdaad ook over een coax/Spdif uitgang, maar deze is vooral een extraatje.
Hij komt in de buurt van de Ultimo, maar gaat 'm niet voorbij.
Primair bedoeld voor mensen die alvast met de Mano aan de slag willen maar nog niet over een bijpassende DAC beschikken.

De focus ligt echter nadrukkelijk op de I2S over HDMI uitgang, met name wegens de match met de Audio-GD DAC's en/of anderen die over I2S HDMI beschikken.
Hierbij moet worden opgemerkt dat dit geen standaard is en pin layout kan verschillen per merk.
De Mano kan overigens af fabriek pin compatible worden gemaakt.

Magna Hifi

Beste Charlemagne,

We hebben weer met belangstelling meegelezen met deze shootout aanloop en uitvoering.
Bewust hebben we ons afzijdig gehouden om geen kleuring mee te geven aan het shootout proces om deze zo objectief mogelijk te houden.

Het behoeft geen uitleg dat we wederom erg blij en vereerd zijn met de uitslagen en eerlijk gezegd ook wel weer een beetje trots.
Met de juiste bekabeling (voeding en digitale interlink), de kenner weet waar ik het over heb, gaat de lat nog een aanzienlijk stukje hoger.

Zoals al offline besproken lijkt het ons erg leuk om met de Mano (High Res over I2S LVDS HDMI) op een mooie Audio-GD DAC nog eens de sporen te geven op jouw set.
Ondanks dat we dan analoog aan moeten sluiten op de Devialet verwachten we daar veel van. Een vergelijk met de Ultimo is dan natuurlijk ook mogelijk. Wij zorgen voor alle benodigde mooie touwtjes.
Andere streamers (I2S, mits compatible of compatible te maken) zijn natuurlijk zeer welkom.
We zijn benieuwd!

holco

Wacht het met spanning af.

Quote from: Magna Hifi on February 16, 2017, 20:36:09
Beste Charlemagne,

We hebben weer met belangstelling meegelezen met deze shootout aanloop en uitvoering.
Bewust hebben we ons afzijdig gehouden om geen kleuring mee te geven aan het shootout proces om deze zo objectief mogelijk te houden.

Het behoeft geen uitleg dat we wederom erg blij en vereerd zijn met de uitslagen en eerlijk gezegd ook wel weer een beetje trots.
Met de juiste bekabeling (voeding en digitale interlink), de kenner weet waar ik het over heb, gaat de lat nog een aanzienlijk stukje hoger.

Zoals al offline besproken lijkt het ons erg leuk om met de Mano (High Res over I2S LVDS HDMI) op een mooie Audio-GD DAC nog eens de sporen te geven op jouw set.
Ondanks dat we dan analoog aan moeten sluiten op de Devialet verwachten we daar veel van. Een vergelijk met de Ultimo is dan natuurlijk ook mogelijk. Wij zorgen voor alle benodigde mooie touwtjes.
Andere streamers (I2S, mits compatible of compatible te maken) zijn natuurlijk zeer welkom.
We zijn benieuwd!
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Charlemagne

Quote from: Magna Hifi on February 16, 2017, 20:36:09
Beste Charlemagne,

We hebben weer met belangstelling meegelezen met deze shootout aanloop en uitvoering.
Bewust hebben we ons afzijdig gehouden om geen kleuring mee te geven aan het shootout proces om deze zo objectief mogelijk te houden.

Het behoeft geen uitleg dat we wederom erg blij en vereerd zijn met de uitslagen en eerlijk gezegd ook wel weer een beetje trots.
Met de juiste bekabeling (voeding en digitale interlink), de kenner weet waar ik het over heb, gaat de lat nog een aanzienlijk stukje hoger.

Zoals al offline besproken lijkt het ons erg leuk om met de Mano (High Res over I2S LVDS HDMI) op een mooie Audio-GD DAC nog eens de sporen te geven op jouw set.
Ondanks dat we dan analoog aan moeten sluiten op de Devialet verwachten we daar veel van. Een vergelijk met de Ultimo is dan natuurlijk ook mogelijk. Wij zorgen voor alle benodigde mooie touwtjes.
Andere streamers (I2S, mits compatible of compatible te maken) zijn natuurlijk zeer welkom.
We zijn benieuwd!

Met Rob en Jos heb ik intussen al plannen gesmeed om de Mano streamer in combinatie met de Audio-GD DAC bij mij te testen. De datum staat ook al redelijk vast: zondag 23 april. Het tijdstip nog niet, maar dat komt wel.

Als er meer mensen willen komen opdraven met een i2S geschikte streamer dan zijn die natuurlijk welkom. De Sonos Connect Magna Ultimo doet ook weer mee; de Airstreamer van Devialet, aangestuurd met Roon, kan weer als referentie dienen.

De Bluesound Node, al dan niet gemod mag wat mij betreft ook meedoen. Stuur me maar een PM als je interesse hebt om mee te doen. Locatie: hartje 020 met uitzicht op de gracht.

Wie weet is de Stufe 2 van de Sonos Cinemike ook al klaar. En ging Cinemike de Node 2 ook niet modden? ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Charlemagne

■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

holco

Kweet niet of de dac die Magna verzorgt mijn Node1 i2s aan kan, zo ja lijkt het mij ook wel leuk om te komen.

Andere optie is dat ik m'n Audio-GD NOS 11 ook mee breng.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Charlemagne

Quote from: holco on February 18, 2017, 22:53:30
Kweet niet of de dac die Magna verzorgt mijn Node1 i2s aan kan, zo ja lijkt het mij ook wel leuk om te komen.

Andere optie is dat ik m'n Audio-GD NOS 11 ook mee breng.

Van Rob heb ik gehoord dat die andere DAC qua i2S 'PSAudio compatible' is. Het heeft iets met de hdmi te maken en welke pinnetjes worden gebruikt. Je kunt even met hem PM'en om het hem zelf te vragen. Komt vast wel goed. En je hebt een interessante inbreng. Een tweede i2S DAC zou ook wel interessant zijn. Ik heb genoeg analoge ingangen om aan te kunnen sluiten. ChM
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

holco

Ik ga ze wel ff contacten over wat er nu precies gaat komen, zit er ook een xlr pre-in op je Devialet?

Quote from: Charlemagne on February 18, 2017, 23:25:44
Van Rob heb ik gehoord dat die andere DAC qua i2S 'PSAudio compatible' is. Het heeft iets met de hdmi te maken en welke pinnetjes worden gebruikt. Je kunt even met hem PM'en om het hem zelf te vragen. Komt vast wel goed. En je hebt een interessante inbreng. Een tweede i2S DAC zou ook wel interessant zijn. Ik heb genoeg analoge ingangen om aan te kunnen sluiten. ChM
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Charlemagne

Quote from: holco on February 18, 2017, 23:50:51
Ik ga ze wel ff contacten over wat er nu precies gaat komen, zit er ook een xlr pre-in op je Devialet?

Mijn Devialet heeft een xlr-ingang maar die is alleen voor een digitale ingang. Als je analoog wilt aansluiten ben je aangewezen op cinch single-ended ingangen. Zie de configuratie in de reply #19 van deze topic:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=161885.msg3017611#msg3017611
■ Devialet 1000 Pro/CI ■ Dynaudio Sapphire ■ Streacom fanless HTPC(W8.1+SSD)+Roon+Qobuz Studio ■ LG OLED65C9 ■ Sony VPL-HW65ES isf ■ Oppo BDP83SE ■ Ziggo Horizon ■ Sonos ZP90 Magna Ultimo ■ Qnap TS 219 P II ■ vdHul Revolution LS kab ■ achter: Lyngdorf TDAI 2200+RP & Chario Syntar 100 ■

holco

Oké duidelijk.

M'n NOS 11 is een DAC/Pre, oftewel de uitgang is geregeld, geen idee of dit zomaar gaat, ook dit zal ik bij de jongens van Magna even na vragen.

www.audio-gd.com/Pro/NOS/NOS11/NOS11EN.htm
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

True Q

Quote from: Magna Hifi on February 16, 2017, 20:36:09
Ondanks dat we dan analoog aan moeten sluiten op de Devialet verwachten we daar veel van.
Een Audio-GD DAC analoog aansluiten op een Devialet. Het moet niet gekker worden.

Rusher

Quote from: True Q on February 22, 2017, 15:49:32
Een Audio-GD DAC analoog aansluiten op een Devialet. Het moet niet gekker worden.
Dit als jouw 2e post ooit op het forum plaatsen getuigt niet van vriendelijkheid, even los van de mogelijkheid dat je gelijk kan hebben en/of het gek mag vinden.