Verplicht HBO bij Ziggo

Started by HJ, January 10, 2017, 08:10:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

Klopt, kan ik wel aanzetten voor €12,00 maar doe ik lekker niet. :D
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 09:18:07
Klopt, kan ik wel aanzetten voor €12,00 maar doe ik lekker niet. :D
Dan is het dus niet verplicht. Is de topic titel toch misleidend [emoji23]
Ik heb zelf toch ergens toestemming gegeven blijkbaar. Maar nu krijg ik het niet meer uit[emoji21]
Ik ben weer een stap verder [emoji6]

Raphie

Quote from: hans. on January 21, 2017, 09:20:32
Dan is het dus niet verplicht. Is de topic titel toch misleidend [emoji23]
Ik heb zelf toch ergens toestemming gegeven blijkbaar. Maar nu krijg ik het niet meer uit[emoji21]
Ik ben weer een stap verder [emoji6]
dat zeg ik :D
Gewoon ff bellen met 1200 kunnen ze zo voor je oplossen.
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 09:21:48
dat zeg ik :D
Gewoon ff bellen met 1200 kunnen ze zo voor je oplossen.
Ik heb vorige keer 30min moeten wachten tot er iemand aan de lijn kwam en diegene wist niks en ging me doorverbinden[emoji23]
Als je een abbo wil afsluiten nemen ze binnen 20sec de telefoon op[emoji23]
Ik ga het wel proberen.

HJ

#54
Quote from: Raphie on January 21, 2017, 08:38:08
ik heb ook nog een oud pakket, betaal €54.00 met CI+ en ook geen horizon box maar CI+
Is dus het meest simpele alles in een pakket. Nooit de behoefte gehad aan hindoe zenders, voetbal of dozen van holland :D voetbal boeit me ook niet.
Ik zit te zoeken, volgens mij betaal ik nu €54,40 maar daar zit movie xl en hbo dus bij.

En het is veranderd, ik heb een vinkje om het uit te zetten gevonden. 1mnd opzeg.
Ik ben benieuwd.

Raphie

Quote from: hans. on January 21, 2017, 09:31:38
Ik zit te zoeken, volgens mij betaal ik nu €54,40 maar daar zit movie xl en hbo dus bij.

En het is veranderd, ik heb een vinkje om het uit te zetten gevonden. 1mnd opzeg.
Ik ben benieuwd.
dan betaal je hetzelfde, ik heb voor dat bedrag
150mb internet
TV starter via CI+
telefoon
JBL PRX Power!

HJ

#56
Maar nu gaat daar nog €10 van af. Dat zou mooi zijn. Ik heb 40/4 inet

Tv standaard en z1 en ziggo movies xl

Raphie

JBL PRX Power!

HJ

#58
Quote from: hans. on January 21, 2017, 09:46:54
Maar nu gaat daar nog €10 van af. Dat zou mooi zijn. Ik heb 40/4 inet

Tv standaard en z1 en ziggo movies xl
Als het casten goed zou werken dan zou ik het niet zo erg vinden maar nu is het nutteloos.

En ivm netfilx vind ik het 3x niks[emoji23]

Raphie

JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 10:06:45
Maar het is dus opgelost  :clapping:
Als dat 10tje eraf is dan wel 😎

Toch vreemd, bij nf betaal ik €6 met veel meer (goede)content en overal te casten en zelfs op je device op te slaan om ofline te kijken. Bij ziggo is het €10 en moet je via een decoder kijken en echt wel minder kwa aanbod imo.

Raphie

Quote from: hans. on January 21, 2017, 10:26:16
Als dat 10tje eraf is dan wel 😎

Toch vreemd, bij nf betaal ik €6 met veel meer (goede)content en overal te casten en zelfs op je device op te slaan om ofline te kijken. Bij ziggo is het €10 en moet je via een decoder kijken en echt wel minder kwa aanbod imo.
NF is toch ook al 9,99?
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 10:43:02
NF is toch ook al 9,99?
Klopt maar ik doe een uhd abbo samen, €12. Dan betaal ik €6
Bij ziggo is zoiets niet mogelijk.

Maar voor nf van €9.99 heb je meer waar voor je geld dan bij ziggo imo.

Raphie

Quote from: hans. on January 21, 2017, 10:55:17
Klopt maar ik doe een uhd abbo samen, €12. Dan betaal ik €6
Bij ziggo is zoiets niet mogelijk.

Maar voor nf van €9.99 heb je meer waar voor je geld dan bij ziggo imo.
owh je bedoelt, je deelt de login van een abbo met meerdere huishoudens  :D
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 11:40:55
owh je bedoelt, je deelt de login van een abbo met meerdere huishoudens  :D
Pcies. Niks mis mee. Staat nergens dat het niet geoorloofd is. Sterker, deze strategie slaat goed aan. Kijk maar eens hoeveel abbo's nf wereldwijd heeft. In de praktijk is het uiteindelijk zo dat je toch een eigen abbo neemt als kinderen groter worden en je meer schermen tegelijk wil kijken.
En dan hebben ze dus weer een abbo erbij[emoji6]

Ik denk soms om alleen internet te nemen en nf.
Enige dat wij kijken is ziggo sport en nieuws. Reguliere tv (incl reclames) heb ik geen zin in.
Kids keken de kinder zenders incl extra kinder pakket maar nu is het ook bijna alleen nog nf.
Toekomst van tv kijken gaat echt anders worden.
Rtl7 terminator kijken van 20.30 tot 00.30 [emoji23]
En dan lekker hart van nederland tussendoor. Avondje gevuld [emoji23]
Pas ben er toch ingetrapt

Raphie

#65
Quote from: hans. on January 21, 2017, 11:51:06
Pcies. Niks mis mee. Staat nergens dat het niet geoorloofd is. Sterker, deze strategie slaat goed aan. Kijk maar eens hoeveel abbo's nf wereldwijd heeft. In de praktijk is het uiteindelijk zo dat je toch een eigen abbo neemt als kinderen groter worden en je meer schermen tegelijk wil kijken.
En dan hebben ze dus weer een abbo erbij[emoji6]

Ik denk soms om alleen internet te nemen en nf.
Enige dat wij kijken is ziggo sport en nieuws. Reguliere tv (incl reclames) heb ik geen zin in.
Kids keken de kinder zenders incl extra kinder pakket maar nu is het ook bijna alleen nog nf.
Toekomst van tv kijken gaat echt anders worden.
Rtl7 terminator kijken van 20.30 tot 00.30 [emoji23]
En dan lekker hart van nederland tussendoor. Avondje gevuld [emoji23]
Pas ben er toch ingetrapt
je hebt gelijk hoor, bij ons zijn de unieke logins al verdeeld binnen het gezin, eerst nog met onze schoonouders samen gedaan, maar toen kwamen we toch concurrent logins te kort.
ik ga ook eens kijken om bij ziggo TV en bellen eruit te flikkeren, SBS6 hoef ik idd echt niet in HD te zien, proleten TV
JBL PRX Power!

HJ

Dat is de rede dat we nu uhd abbo hebben. Is 4x inlog maar was 5x...

Vaste lijn scheelt je €1 pm.
Ik denk als je tv eruit wil de constructie zo is dat je relatief weer veel gaat betalen.

En ik moet wel zeggen dat euro sport 1 en 2 en ziggo sport wel goed zijn. Ziggo sport biedt programma's en docus die nergens anders te zien zijn.
Ook moto gp en F1 zijn tof om te kijken en de beeldkwaliteit is dan echt top.

Dat weerhoud mij nog om het op te zeggen. Oh ja, en elke vrijdag  de voice [emoji23] pfff

riwi

Als ik via de CI+ of Humax decoder de HBO kanalen selecteer krijg ik de melding dat deze niet in mijn Abo zitten.
En ik heb de meest uitgebreide vorm connect max (300 mbit) en play max 115 zenders, 38 HD en movies en series XL.
Kan je deze dan alleen via de on demand portal bekijken? Ik heb wel zo'n horizon box, maar die staat in z'n kartonnen doos op zolder achter een luik omdat ik het een vervelend ding vond.

HJ

Als je tv ziggo certified is zou het moeten werken lijkt me anders gaat het niet. Vandaar de CC optie die dus niet goed(beperkt) werkt.

riwi

#69
Ik krijg op de kanalen 111, 112 en 113 alleen de melding dat dit kanaal niet in mijn abo zit.
Raar ik zie op de website van Ziggo ook nergens dat je deze zenders kan bestellen en tegelijkertijd is HBO wel in dat series XL abo opgenomen.
In 2016 viel dat onder een HBO abonnement. Ik dacht dat dat nu inclusief was bij dat XL gebeuren.

Ik gebruik die on-demand portal eigenlijk niet. Misschien moet ik de "play max" maar eens omzetten naar "play start" want dat scheelt 15 euro in de maand zie ik. Dan kan ik met dat bedrag eens aan de netflix gaan want dat heb ik ook nog niet. Ik kijk eigenlijk alleen de eerste pak 'm beet 10 kanalen en daarnaast via de nieuwsgroepen series en films.

De TV is een Samsug 46ES8000 die is wel certified volgens mij. En de Humax 5200 ook, tenminste dat was ie vroeger wel. De Humax heb ik de harddisk vervangen door een SSD. Dan is ie lekker stil. De Horizon box is een echte lawaai maker kwa fan en disk. En die heeft een felle lamp die hij de kamer in schijnt op willekeurige momenten. Daarom heb ik de horizon afgekoppeld.

riwi

https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/hbo/

Hier staat wel dat hbo alleen nog maar via de on demand portal gaat en dat de zenders uit gezet zijn. Rare move vind ik.

HJ

Als je tv ziggo certified is dan heb je toch de rode knop? Daarmee kan je die movie xl on demand kijken.

riwi

#72
Quote from: hans. on January 21, 2017, 15:48:27
Als je tv ziggo certified is dan heb je toch de rode knop? Daarmee kan je die movie xl on demand kijken.

Ja precies. Dat werkt via de Humax ook prima. Maar de HBO kanalen 111, 112 en 113 zijn dus op zwart voor iedereen.

HJ

Quote from: riwi on January 21, 2017, 16:47:37
Ja precies. Dat werkt via de Humax ook prima. Maar de HBO kanalen 111, 112 en 113 zijn dus op zwart voor iedereen.
Ja dat klopt. Hbo bestaat in NL niet meer. De rechten voor NL liggen nu bij ziggo. Dus bij ondemand kun je nu ook hbo kiezen alleen het aanbod is niet gelijk aan de oude hbo kanalen.
Eea zit nu dus verwerkt in de ziggo pakketten.

KillerbeeNL

het casten van tv series/movies XL en dus ook HBO content naar de chromecast lukt sinds vandaag.

Gisteren had ik mijn modem uit de bridge modus gehaald dus nu zijn er weer 2 routers aktief want ik heb er zelf ook nog een.

Blijkbaar moet het modem van Ziggo aktief zijn op het netwerk anders werkt het casten van series en movies XL niet.

Replay tv gaat nog steeds niet via de chromecast maar dat is bekend.
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)