Verplicht HBO bij Ziggo

Started by HJ, January 10, 2017, 08:10:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KillerbeeNL

Quote from: hans. on January 20, 2017, 07:18:27
Ik ook anders is casten niet nodig [emoji6]
Ik cast wel naar een CC dmv android app.

ik cast ook vanaf een Android app
Raar dat jij wel HBO kan casten naar de CC?

Welke versie Horizon Go/Ziggo Go heb jij op jouw telefoon staan?.

Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Horizon go, de zwarte android app.
Ik heb dus geen horizon box maar een kaart in de tv.

KillerbeeNL

Quote from: hans. on January 20, 2017, 09:54:50
Horizon go, de zwarte android app.
Ik heb dus geen horizon box maar een kaart in de tv.

OK ik probeer deze , bedankt
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Quote from: hans. on January 20, 2017, 09:54:50
Horizon go, de zwarte android app.
Ik heb dus geen horizon box maar een kaart in de tv.
Net ook nog gechecked in de slaapkamer. Daar werkt het ook met android tablet maar de oranje ziggo app (de zwarte app werkt ook)

HJ

Quote from: hans. on January 20, 2017, 14:26:05
Net ook nog gechecked in de slaapkamer. Daar werkt het ook met android tablet maar de oranje ziggo app (de zwarte app werkt ook)
Maar weet je zeker dat je hbo aanklikt en niet ziggo on demand?

KillerbeeNL

Quote from: hans. on January 20, 2017, 14:26:51
Maar weet je zeker dat je hbo aanklikt en niet ziggo on demand?

ja ,  met de HBO serie The Wire krijg ik wel een wit chromecast icoon rechtboven maar Walking Dead of Game of Thrones weer niet.
Android telefoon in niet geroot en op de originele ipad precies hetzelfde verhaal.

Ik snap er geen hout van , ik ga de HD maar eens bellen
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Quote from: KillerbeeNL on January 20, 2017, 14:34:23
ja ,  met de HBO serie The Wire krijg ik wel een wit chromecast icoon rechtboven maar Walking Dead of Game of Thrones weer niet.
Android telefoon in niet geroot en op de originele ipad precies hetzelfde verhaal.

Ik snap er geen hout van , ik ga de HD maar eens bellen
Ik ga voor je kijken. Got deed het bij mij wel

KillerbeeNL

gebeld maar geen oplossing , op dit moment is de "aanschaf" van zo'n Horizon box de enige oplossing.

Het is bij Ziggo wel bekend dat er problemen zijn met casten naar CC.

Het gekke is dat een HBO serie The Wire ik wel gewoon kan casten naar de CC maar bv Walking Dead en Game of Thrones weer niet.

ik wil gewoon geen horizonbox=is 1 hdmi poort kwijt = warmte ontwikkeling en energie verspilling.....
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

_ MarcelloW _

Quote from: KillerbeeNL on January 20, 2017, 15:02:07
ik wil gewoon geen horizonbox=is 1 hdmi poort kwijt = warmte ontwikkeling en energie verspilling.....

Goh wat een ramp.
Die HDMI poort kom je wel weer overheen.
Je kunt de Horizon Box uit gewoon uit zetten.
Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

HJ

Quote from: _ MarcelloW _ on January 20, 2017, 15:07:27
Goh wat een ramp.
Die HDMI poort kom je wel weer overheen.
Je kunt de Horizon Box uit gewoon uit zetten.
Ding kost wel €10 p/m en brengt eigenlijk niets extra's imo.
Daarbij is het weer een extra kastje waar je plek voor mag zoeken.

HJ

Wat me nog te binnen schiet... ik heb soms last met casten van netflix, heeft niets met ziggo te maken maar ik heb gelezen dat het door de router kan komen. De precieze instellingen weet ik zo niet maar daar zou iets fout kunnen zitten.

KillerbeeNL

Quote from: hans. on January 20, 2017, 15:20:12
Wat me nog te binnen schiet... ik heb soms last met casten van netflix, heeft niets met ziggo te maken maar ik heb gelezen dat het door de router kan komen. De precieze instellingen weet ik zo niet maar daar zou iets fout kunnen zitten.

het casten van Netflix Spotify en fotos filmpjes gaat zonder problemen , het casten van live tv vanuit de Ziggo Go of Horizon Go gaat zonder problemen.

Het probleem is dat ik via Movies en Series XL in de app niets kan casten , op Google meer problemen met het casten van HBO en Movies XL van Ziggo.
Live tv is dan ook weer geen probleem.

Dat het bij jou wel via HBO werkt was volgens de HD van Ziggo geluk ;-)
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

Quote from: hans. on January 20, 2017, 15:11:14
Ding kost wel €10 p/m en brengt eigenlijk niets extra's imo.
Daarbij is het weer een extra kastje waar je plek voor mag zoeken.

precies.....
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

KillerbeeNL

even een foto gemaakt van een andere Android mobiel (iPad doet hetzelfde)
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

HJ

Heel vaag, bij gaat het nu dus ook niet meer.

Maar de wire weer wel.


Raphie

Ik heb helemaal geen HBO, niet op de TV en ook niet op de app
Moet ik een pakket van €12 voor aanschaffen (mooi niet :D )
JBL PRX Power!

KillerbeeNL

Quote from: Raphie on January 20, 2017, 20:34:06
Ik heb helemaal geen HBO, niet op de TV en ook niet op de app
Moet ik een pakket van €12 voor aanschaffen (mooi niet :D )

van de content van HBO welke in de andere landen wel te krijgen is weinig over gebleven.

HBO boeit me eigenlijk op een paar series na helemaal niet maar goed nu ik toch al een power en royaal pakket heb zit daar nu movies en series XL bij dus dan wil ik ook dat het werkt ondanks ik het  op andere manieren ook wel kan vinden....
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Raphie

De titel is dus nogal misleidend, met een standaard allesineen hebbje dus geen HBO.
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 08:17:08
De titel is dus nogal misleidend, met een standaard allesineen hebbje dus geen HBO.
Dat maak jij er van[emoji4]
Ik heb geen alles in één pakket hoor maar ik kan er niet vanaf en kost me toch €2.
Ja ik hoef het niet te nemen maar dan moet ik ziggo opzeggen.

Raphie

Quote from: hans. on January 21, 2017, 08:24:05
Dat maak jij er van[emoji4]
Ik heb geen alles in één pakket hoor maar ik kan er niet vanaf en kost me toch €2.
Ja ik hoef het niet te nemen maar dan moet ik ziggo opzeggen.
welk pakket jij dan? Niet een instap tv pakket maar een van de royaal variaties?
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 08:29:12
welk pakket jij dan? Niet een instap tv pakket maar een van de royaal variaties?
Zou ik moeten kijken maar ik heb nog een oud pakket dat niet meer bestaat. Ik heb ook de horizonbox niet.
Ik heb altijd het langzaamste internet omdat dat snel genoeg is voor mij maar ze moeten je met de tijd upgraden dus ga ik met de rest mee. Ik wil het hbo helemaal niet want ik kijk netflix maar ze willen iedereen aan de horizon box. De ci+ kaarten worden niet meer geleverd denk ik. Eea zal te maken hebben met cardsharing denk ik, dat willen ze uitbannen.

Raphie

Quote from: hans. on January 21, 2017, 08:35:03
Zou ik moeten kijken maar ik heb nog een oud pakket dat niet meer bestaat. Ik heb ook de horizonbox niet.
Ik heb altijd het langzaamste internet omdat dat snel genoeg is voor mij maar ze moeten je met de tijd upgraden dus ga ik met de rest mee. Ik wil het hbo helemaal niet want ik kijk netflix maar ze willen iedereen aan de horizon box. De ci+ kaarten worden niet meer geleverd denk ik. Eea zal te maken hebben met cardsharing denk ik, dat willen ze uitbannen.
ik heb ook nog een oud pakket, betaal €54.00 met CI+ en ook geen horizon box maar CI+
Is dus het meest simpele alles in een pakket. Nooit de behoefte gehad aan hindoe zenders, voetbal of dozen van holland :D voetbal boeit me ook niet.
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 08:38:08
ik heb ook nog een oud pakket, betaal €54.00 met CI+ en ook geen horizon box maar CI+
Is dus het meest simpele alles in een pakket. Nooit de behoefte gehad aan hindoe zenders, voetbal of dozen van holland :D voetbal boeit me ook niet.
Als je het zo bekijkt heb ik dat eigenlijk ook.
En zit er bij jou nu hbo bij?
Ik heb dat pas vanaf 1jan

Raphie

Nee, zit géén HBO bij, dat geef ik toch aan? Ook geen prijsverhoging van €2,00 i.o.d.
JBL PRX Power!

HJ

Quote from: Raphie on January 21, 2017, 08:50:08
Nee, zit géén HBO bij, dat geef ik toch aan? Ook geen prijsverhoging van €2,00 i.o.d.
Dus als je in de ziggo app kijkt bij categorieën kun je hbo niet selecteren en afspelen?
Heb je ook movies & series (xl) niet?