October faction

Started by J.A.F._Doorhof, January 26, 2020, 10:15:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Gisteren eerste aflevering gezien
Kan enorm goed gaan worden
Beetje opvolger van supernatural ?
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

skyfox

Ik heb S1 inmiddels helemaal gezien. Hoewel af en toe een beetje cliché, toch meer dan de moeite waard. Actie, beetje humor, monsters en een beetje magie. Wat mij betreft gouden ingrediënten en echt smullen geblazen. Laat maar komen, seizoen 2!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

J.A.F._Doorhof

Erg leuk inderdaad
Wat ik wel mis bij hedendaagse serie is het idee dat er per aflevering naast de rode draad ook een soort van missie is.

Dat maakt series als xfiles, supernatural etc juist zo interessant.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Malignant

Gevoelsmatig had ik ook het gevoel de opvolger van Supernatural te zien na het bekijken van de trailer. Nog niet aan de serie toegekomen, maar staat zeer zeker op de to-do lijst :)
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - ATMOS 5.1.4 - 2x Focal 816W - Focal 800CC -  2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - Playstation 5 - Oppo UDP-203 JB - BlueSound Multiroom audio - Rega RP1 Elys2 - Project Tubebox Mk2 - QNAP TS-673A

Hanky Panky

Ik moest even wennen aan het concept. Iets teveel familiedrama in aflevering 1 voor mijn smaak maar de potentie zie ik wel. We gaan nog 2 afleveringen kijken en dan zien we wel of het een winnaar is voor ons.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000