6e Zelf Bouw Audio Luisterdag Oost Nederland zaterdag 4 februari 2017

Started by Barry2001, December 23, 2016, 13:43:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Barry2001

Beste mensen,

Zaterdag 4 februari 2017 wordt in Hengelo de 6e Zelf Bouw Audio Luisterdag gehouden. Zelfbouwers presenteren hier hun spullen, in een ongedwongen en (bijna) niet commerciele sfeer.

Info: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=26&t=24420

Ook jullie hier op HT Forum zijn uitgenodigd (ik heb geinformeerd bij het beheer van dit forum of het akkoord is dit hier te posten  :) ). Als je van plan bent te komen, svp een reactie hieronder (reactie op ZBA forum is niet nodig, ik vermeld je nickname dan daar wel als bezoeker), zodat we ongeveer kunnen gaan inschatten hoeveel bezoekers we kunnen verwachten. Om een idee te krijgen, vorig jaar waren dat er ongeveer 180 verspreidt over de dag.

En natuurlijk, mochten er onder jullie zelfbouwers zitten die ook wat willen laten zien/horen, wees welkom!

Mvg, Barry

Trabuca

Leuk! Ik heb Dick van de Merwe al een paar keer beloofd te komen. Ik hoop dat de agenda het toe laat.
Denon AVC-X3800h | NCore500mp | Kef R3, R2C | Sony 85X95L | JL Audio 12W6 DIY Sub

Kingpin

Mits ik de kinderen niet heb ben ik denk ik wel van de partij.
Ik houd het in iedergeval open.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Zweitse


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.


Barry2001

Trabuca en Kingpin welkom! Van sommigen (dre en Zweitse) hoop je dat ze eens een jaartje thuisblijven, komen ook maar steeds terug  :headbanging: :D


Barry2001

Nog een upje voor wie het leuk vindt het grootste DIY audio evenement in NL te bezoeken  ::)

Zweitse

Quote from: Barry2001 on December 24, 2016, 09:56:32
Trabuca en Kingpin welkom! Van sommigen (dre en Zweitse) hoop je dat ze eens een jaartje thuisblijven, komen ook maar steeds terug  :headbanging: :D
Ga het helaas niet redden om een jaartje over te slaan ;D

Barry2001

En nog een laatste upje, a.s. zaterdag is luisterdag  :headbanging:

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack