Author Topic: Zappiti (Mini,One,Duo) 4K HDR/DV DolbyAtmos/DTS-X MediaPlayer  (Read 42845 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Toelis

Re: Zappiti (Mini,One,Duo) 4K HDR/DV DolbyAtmos/DTS-X MediaPlayer
« Reply #700 on: December 6, 2017, 09:26:51 »
Anders even mailtje sturen naar zappiti. heb tot nu toe binnen een dag antwoord.

bedankt voor de tip, heb ik gedaan, wacht rustig af.
Ik zal het antwoord hier wel even doorgeven.

Offline Toelis

« Reply #701 on: December 20, 2017, 22:30:54 »
Nou, dat gaat voorlopig in iedergeval niet goed, een kort verslag tot nu toe.
Ik stuurde als eerste een mailtje, email adres gevonden in een eerder topic, kreeg een kort antwoord terug, als je vragen hebt het contact formulier gebruiken en niet via email.
Begint al goed.
Hierna via contact formulier uitgebreid probleem aangegeven, verteld wat ik allemaal al gedaan heb.
Krijg kort bericht terug met linken naar de knowledgebase, zonder enige uitleg verder.
Na nog twee van deze berichten, van mij uitgebreid en aangegeven wat ik al gedaan heb, van hen met linken naar knowledgebase en verder niet. Laatst kreeg ik een link naar een pagina in het Frans, ik heb er zo langzamerhand genoeg van.
Ik heb een bericht teruggestuurd dat ik zwaar teleurgesteld ben in de service van Zappiti en dat ik beter verwacht.
Ik bericht terug dat ze graag opnieuw willen beginnen....
Word vervolgt dus....
« Last Edit: December 20, 2017, 22:31:49 by Toelis »

Offline wolfkampf

« Reply #702 on: December 21, 2017, 10:28:00 »
Ik heb al meerdere keren mail contact gehad.  Echt super goed. Netjes(uitgebreid) meedenken  en persoonlijke tips etc. Ik ben er goed over te spreken. Dit is het mail adres: tickets@zappiti.uservoice.com
Ook gewoon in het Engels  8)
Epson tw9300 ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 7.2, 2x klipsch f2 synergy,klipsch c1 synergy, klipsch rw10d woofer, playstation 3, samsung blurayspeler, samsung ue55ju7000l
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

Offline ErikT595

« Reply #703 on: January 6, 2018, 13:49:53 »
Ben over de colorbanding nog steeds ontevreden.
Zag dat Dune met nieuwe spelers komt. Die ga ik in de gaten houden   ;D

http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players/57
« Last Edit: January 6, 2018, 13:51:54 by ErikT595 »
Denon AVR-X4300H, Velodyne SPL1200-Ultra, 2x Tannoy  Revolution XT-6F, Monitor Audio Radius R180HD Gloss Black, 2x Monitor Audio Radius R90HD Gloss Black, 2x Dolby Atmos Klipsch RP-140sa, Zappiti 4K HDR Mini, Panasonic TX-65EZW1004, Panasonic DP-UB824EGK, Logitech Harmony 950.

Offline Martco

« Reply #704 on: January 21, 2018, 14:34:09 »
Den full navigation laat ook op zich lang wachten.
Volgens de site van zappiti zijn ze ermee bezig van half juli(workaround).

Offline mark23

« Reply #705 on: February 13, 2018, 10:08:31 »
Ik wil misschien deze speler kopen, maar zit met een aantal vragen nog.
Vraag wat ik nergens goed kan vinden, of ik lees erover heen.
Als ik offline de speler wil gebruiken, dan kan ik als ik alles in de cloud heb staan, ook offline bewaren.
Maar waar bewaart de Zappiti het, op de HD of ergens anders.
En wat word offline bewaart, de covers en de movie-info, of alleen de covers, want ik begreep dat niet alles kan offline.

ALs ik zelfgemaakte vakantiefilms heb, kan ik die ook van een cover en een info(verhaaltje) voorzien? Want als ik het goed begrijp, kan je dat niet doen als je alles via de cloud regelt.
Moet je dan dit aanpassen via de pc?

Kan je ook alles eerst via de pc instellen, en dan alles naar de cloud overzetten van de pc?

Heel wat vragen, maar ik wil graag weten of dit een goed apparaat is die past bij mijn wensen.

Offline CBdicX

« Reply #706 on: February 13, 2018, 11:49:52 »
Wat ik niet voor elkaar krijg is dat de Z de categorieŽn vult, die zijn bij mij allemaal leeg.
Kan ook niet vinden hoe dit te vullen, in de vorige versie zaten ze wel gevuld, vreemd......

Offline dvd-fan

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 0
    • mijn HT
« Reply #707 on: February 13, 2018, 14:27:18 »
Categorie kun vullen door op de film te gaan staan in je collectie dan menu en dan gerelateerde categorieŽn.
update:   popcornhour c200 mediaplayer, onkyo 876, ps3, xbox360 optoma hd80

Offline CBdicX

« Reply #708 on: February 13, 2018, 15:51:20 »
Categorie kun vullen door op de film te gaan staan in je collectie dan menu en dan gerelateerde categorieŽn.
Bedankt, ga ik testen.
Ik meen mij toch te herinneren dat dit in het verleden automatisch ging, of heb ik dit verkeerd ?

Offline mark23

« Reply #709 on: February 14, 2018, 10:33:44 »
Ik wil misschien deze speler kopen, maar zit met een aantal vragen nog.
Vraag wat ik nergens goed kan vinden, of ik lees erover heen.
Als ik offline de speler wil gebruiken, dan kan ik als ik alles in de cloud heb staan, ook offline bewaren.
Maar waar bewaart de Zappiti het, op de HD of ergens anders.
En wat word offline bewaart, de covers en de movie-info, of alleen de covers, want ik begreep dat niet alles kan offline.

ALs ik zelfgemaakte vakantiefilms heb, kan ik die ook van een cover en een info(verhaaltje) voorzien? Want als ik het goed begrijp, kan je dat niet doen als je alles via de cloud regelt.
Moet je dan dit aanpassen via de pc?

Kan je ook alles eerst via de pc instellen, en dan alles naar de cloud overzetten van de pc?

Heel wat vragen, maar ik wil graag weten of dit een goed apparaat is die past bij mijn wensen.

Is er iemand die mij kan helpen? Wil er graag eentje kopen
« Last Edit: February 14, 2018, 10:34:08 by mark23 »

Offline CBdicX

« Reply #710 on: February 15, 2018, 14:29:35 »
Goede uitbreiding van de Mediaplayer met het Muziek gedeelte.

Wel weer jammer dat dat er binnen een muziekbestand niet voor of achteruit te "spoelen" is, dit werkt alleen met de 10%-20%-30% ect ect stappen.
Als je zo over het deel gaat wat je wil beluisteren moet je minimaal weer 10% terug of heen  :(
« Last Edit: February 15, 2018, 14:30:56 by CBdicX »

Offline mark23

« Reply #711 on: February 15, 2018, 18:08:06 »
Nou ben wat wijzer geworden.
Zeer groot nadeel van deze speler is dat alles eigenlijk alleen via de cloud goed werkt.
Is er een storing, of nog erger, het bedrijf bestaat niet meer, dan heb je een probleem.

Ook een groot probleem is, dat je zeer afhankelijk bent wat ze zelf in de cloud al hebben aan covers en filminfo.
Een cover toevoegen, of eigen filminfo is onmogelijk via de cloud.

Offline CBdicX

« Reply #712 on: February 15, 2018, 18:21:18 »
Nou ben wat wijzer geworden.
Zeer groot nadeel van deze speler is dat alles eigenlijk alleen via de cloud goed werkt.
Is er een storing, of nog erger, het bedrijf bestaat niet meer, dan heb je een probleem.

Ook een groot probleem is, dat je zeer afhankelijk bent wat ze zelf in de cloud al hebben aan covers en filminfo.
Een cover toevoegen, of eigen filminfo is onmogelijk via de cloud.
Ik begrijp je niet.
Ik heb al mijn films, muziek en foto's op een NAS staan, en via de Z speel ik dit af dus blijft het altijd "mijn eigendom".
Via de Z haal ik film info en covers op dus gaat het mis met Z dan is er in mijn ogen niets aan de hand, en Z haalt dit weer op bij IMDb.
Maar voor geen een Tech bedrijf is het zeker dat het in de nabije toekomst nog bestaat, vandaar dat ik via de NAS afspeel.
« Last Edit: February 15, 2018, 18:24:00 by CBdicX »

Offline mark23

« Reply #713 on: February 15, 2018, 18:34:30 »
Mijn betoog was dat ze zeggen dat je alles heel makkelijk kan doen zonder pc of nas.
Dat valt dus wel een beetje tegen in de praktijk.

En de bediening via je tablet werkt alleen als je online bent.
Niet in de offline mode.
Of werkt het wel als je een nas aan hebt staan?

Het is toch raar dat als je de One hebt, dus met harddisk, dat je er dan ook nog eens een nas aan moet doen ernaast?
Zeker als je eigen covers of onbekende films wilt gebruiken waar hun geen cover van hebben
Of klopt dat niet?
« Last Edit: February 15, 2018, 18:37:03 by mark23 »

Offline CBdicX

« Reply #714 on: February 15, 2018, 19:21:59 »
Mijn betoog was dat ze zeggen dat je alles heel makkelijk kan doen zonder pc of nas.
Dat valt dus wel een beetje tegen in de praktijk.

En de bediening via je tablet werkt alleen als je online bent.
Niet in de offline mode.
Of werkt het wel als je een nas aan hebt staan?

Het is toch raar dat als je de One hebt, dus met harddisk, dat je er dan ook nog eens een nas aan moet doen ernaast?
Zeker als je eigen covers of onbekende films wilt gebruiken waar hun geen cover van hebben
Of klopt dat niet?

Dit zijn dingen die ik niet (zo) gebruik, ik heb de One maar zonder interne HDD.
Ik werk niet via een tablet of offline, kan je dus helaas niet verder helpen.
Voor mij werkt het prima via de NAS, kan mij voorstellen als je dit anders wilt het misschien niet kan.
Zou zo niet weten welk merk wel zou kunnen wat jij wil, in de praktijk uit proberen zou ik zeggen.
« Last Edit: February 15, 2018, 19:23:38 by CBdicX »

Offline Toelis

« Reply #715 on: March 17, 2018, 09:45:13 »
zo, hŤ hŤ, hij doet het.
Niet met hulp van Zappitti of iemand anders, maar helemaal zelf uitgezocht.
Eerst maar eens rustig gelaten wat het was, het apparaat deed het toch wel (vanaf de interne HD) maar kon de films vanaf de pc nog steeds niet afspelen.
Hij zag ze wel in Zappitti Media Center maar als je er op klikte dan gebeurde er niets.
Toch nog eens in delen gekeken en dan met name in geavanceerd delen. Ik heb een stappenplan gemaakt en ik hoop dat er iemand anders ook wat aan heeft. Hij speelt alles af en ik ben zeer tevreden over het apparaat. Bedankt aan iedereen die meegedacht heeft met mijn probleem.

Offline Toelis

« Reply #716 on: March 17, 2018, 13:01:31 »
Je moet wel eerst een gebruiker toevoegen om bovenstaande te kunnen doen.

Offline ErikT595

« Reply #717 on: June 16, 2018, 20:47:36 »
Nieuwe firmware geÔnstalleerd. Helaas nog steeds colorbanding. Binnenkort maar eens de Apple 4K player proberen als IOS12 uit is met Atmos ondersteuning.
Denon AVR-X4300H, Velodyne SPL1200-Ultra, 2x Tannoy  Revolution XT-6F, Monitor Audio Radius R180HD Gloss Black, 2x Monitor Audio Radius R90HD Gloss Black, 2x Dolby Atmos Klipsch RP-140sa, Zappiti 4K HDR Mini, Panasonic TX-65EZW1004, Panasonic DP-UB824EGK, Logitech Harmony 950.

Offline Martco

« Reply #718 on: October 20, 2018, 09:50:02 »
Er is nieuwe beta software voor de zappiti .
Zou br en uhd menu ondersteunen.
Bij mij lukt het niet om die software op te zetten.
Heb op zappiti site de procedure gevolg maar krijg geen menu's te zien .
Speelt direct de film af.
Is het al iemand gelukt om de beta firmware er op te zetten??
Gr,Martco.

Is nu gelukt Heb nu full navigatie op BR + UHD bestanden.
« Last Edit: October 24, 2018, 13:38:43 by Martco »

Offline Alex1980

« Reply #719 on: December 1, 2018, 13:47:07 »
Ik heb een Zappiti One SE aangeschaft. Ik vroeg me af of het mogelijk is Spotify te gebruiken zonder de tv aan te zetten. Dus besturing vanaf een telefoon.
Onkyo tx-nr5008, Panasonic bdp100, Pioneer N50, Monitor Audio GX-300 front. MA GX100 rear, MA GX150C, Peerless xxls12, eminent em7385, Panasonic TX-P42VT30, Epson EH-TW5000, Kingpin ces-210

Offline gsuk

« Reply #720 on: December 1, 2018, 14:46:04 »
Met de nieuwste firmware krijg je als je een serie of film ga staan op de movie wall gaat gelijk de soundtrack afspelen!!

Is het mogelijk om deze "feature" uit te zetten?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine A2 |

Offline ErikT595

« Reply #721 on: December 4, 2018, 13:39:33 »
Er is nieuwe beta software voor de zappiti .
Zou br en uhd menu ondersteunen.
Bij mij lukt het niet om die software op te zetten.
Heb op zappiti site de procedure gevolg maar krijg geen menu's te zien .
Speelt direct de film af.
Is het al iemand gelukt om de beta firmware er op te zetten??
Gr,Martco.

Is nu gelukt Heb nu full navigatie op BR + UHD bestanden.

Helaas voor de Mini 4K HDR nog geen nieuwe/Beta Firmware beschikbaar.

Offline marcel1970

« Reply #722 on: December 6, 2018, 16:54:12 »
Helaas voor de Mini 4K HDR nog geen nieuwe/Beta Firmware beschikbaar.
hier http://www.zappiti.com/zappiti-firmware-beta.html staat hij ook voor de mini zelf vandaag geÔnstalleerd en werkt goed.
--LG OLED65C7V--Onkyo RZ900--ASW Cantius V-- Kef T101(atmos)--Dune D1+BE--Nvidia Shield--

Offline ErikT595

« Reply #723 on: December 7, 2018, 11:43:39 »
Thx, ga ik proberen!

Offline flyingotter

« Reply #724 on: December 10, 2018, 23:29:09 »
Hi, just read the comments about BR menu after the latest update from Zappiti. No way I can find the menu structure of aBR disc!
Only the main movie plays allright. Manual I can view the rest(extra's). Any thoughts?