Audiac failliet

Started by gerzom, December 8, 2016, 17:28:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

eddy135

Oei, is hier een gevoelige snaar geraakt? :turn:
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

twani

#51
Quote from: raindog on January 23, 2017, 16:11:02
:wacko: ga je mond spoelen! Die twee mag je nooit in één zin noemen, dat zijn echt twee tegenovergestelde concepten en qua service en klantgerichtheid kan Stassen nog niet in de schaduw staan van H&C.


Primair bedoelde ik de manier van audiohandel drijven. Ik heb het woord service niet in de mond gehad.

Ik vind de winkel van Marcel een tof concept en een gewaardeerd forumleverancier bovendien. 

Volgens mij doet Marcel niets met grijze import, koopt echter wel partijen op dacht ik....

Vooral bedoel ik dat Marcel een goed voorbeeld is van baas in eigen huis, zo lijkt het mij iig.

Met Stassen heb ik niet zoveel maar zullen ook wel dingen goed doen toch ;)

Weet dus niet zo goed waarom ik m'n mond zou moeten spoelen.

raindog

Had er misschien ook een  ;) achter moeten zetten, bedoelde het niet al te serieus hoor. Het is gewoon dat mijn ervaringen met beide nogal tegenovergesteld zijn. En als je dat potsierlijke kasteel vergelijkt met marcel zijn 'museum' dan zie ik daar ook niet echt een parallel  ;D

Alles wat ik tot nu toe kocht bij Marcel kwam trouwens gewoon via de Nederlandse importeur.

On topic: is er inmiddels al een nieuwe importeur voor Sonus Faber bekend?
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

H&C Hifi

Quote from: twani on January 23, 2017, 17:58:37

Primair bedoelde ik de manier van audiohandel drijven. Ik heb het woord service niet in de mond gehad.

Ik vind de winkel van Marcel een tof concept en een gewaardeerd forumleverancier bovendien. 

Volgens mij doet Marcel niets met grijze import, koopt echter wel partijen op dacht ik....

Vooral bedoel ik dat Marcel een goed voorbeeld is van baas in eigen huis, zo lijkt het mij iig.

Met Stassen heb ik niet zoveel maar zullen ook wel dingen goed doen toch ;)

Weet dus niet zo goed waarom ik m'n mond zou moeten spoelen.


Ik snap helemaal wat je bedoelde hoor  :)
Stassen doet het op hun manier zeker niet verkeerd, alleen het is niet de manier waarop wij zaken willen doen.
En ja, wij doen vooralsnog alles officieel via de Nederlandse kanalen en dit willen we ook zo houden.

Oud lid

Maar wie is Marcel nou?

Marcel Stassen of Marcel H&C? ;D

Erwin B

twani

Quote from: Erwin B on January 24, 2017, 09:01:13
Maar wie is Marcel nou?

Marcel Stassen of Marcel H&C? ;D

Erwin B

Ik ken alleen "de goeie" , Marcel H&C..       





De Stassen Marcel ken ik helemaal niet dus uiteraard geen oordeel daarover. 

Weet enkel dat kennissen van mij daar voor veel te veel centen gestruikeld zijn over een TMA plastic surround set.  Wel een nachtje gratis geslapen daar :D.

Maar om daarvoor nu nog jaren naar rukspeakers te moeten luisteren :wow:


Inmiddels is deze set op mijn aanraden vervangen met een Boston A25 4.1 opstelling ((Marcel H&C inderdaad :tounge2:) welke de sterren van de hemel speelt....


gerzom

Hmmmm, blijkbaar flink wat meer shit aan de knikker bij Fine Sounds Group............  :blink:



Ik begreep dat Mauro de man was met een "hifi-hart" nu dus alleen investeerders aan de macht daar  ???

Lekker genieten van mijn oude Sonussen!!!
Sonus Faber Guarneri Memento, Pass Labs XA60.5, Pass Labs XP-10, Esoteric X-03SE,  EAT Forte S, Dynavector DV-20X2L, Moon 310LP & 320S,  AudioQuest Oak, Earth, Wind & NRG 1000, Clearaudio Powerline.


bulldog

#57
Quote from: gerzom on January 24, 2017, 10:56:13
Hmmmm, blijkbaar flink wat meer shit aan de knikker bij Fine Sounds Group............  :blink:

Ik begreep dat Mauro de man was met een "hifi-hart" nu dus alleen investeerders aan de macht daar  ???

Lekker genieten van mijn oude Sonussen!!!

Bwah...dat zal wel los lopen denk ik...

Mr. Charlie Randall serves as Chief Operating Officer at Fine Sounds SpA. Mr. Randall has been President of Boston Acoustics, Inc. since 2005. He serves as President and Chief Executive Officer of McIntosh Laboratory, Inc. He has been an integral part of the McIntosh family since the start of his professional career in 1985. He has 21 years of CE industry experience. Prior to joining Boston Acoustics, where he leads the development and marketing of innovative high-performance loudspeaker systems and other products for the home entertainment and the automotive industries, Mr. Randall served in various top engineering positions at McIntosh, a renowned manufacturer of ultimate-quality audio products. In his tenure as McIntosh's Head Engineer, he led development of 21 home and car audio products. He plays an integral part of product planning and development at both Boston acoustics and McIntosh. Mr. Randall holds a Bachelor Degree in Electrical Engineering from the Rochester Institute of Technology in 1988.

't Is niet dat ie nog nooit een versterker of luidspreker van dichtbij gezien heeft....  ;)

Maar het is vooral het vertrouwen dat opnieuw zal moeten worden opgebouwd tussen de nieuwe invoerder en de fabrikant-neem van mij aan dat er nog steeds dikke problemen zijn in de Benelux op dat gebied. Ook sommige (grote) dealers zijn daar heel heel erg debet aan, het gaat zoals meestal om de knikkers en ook wel invloed en macht....maar ik zeg misschien weer te veel. :hmmm:
Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8