Review: Taga Audio Platinum-18

Started by WickedGame, December 2, 2016, 09:25:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sopper

Ik snap echt niet waarom ze hebben gekozen voor Kimber 8TC look-a-like kleuren...
Het vlechtwerk kan ik me nog voorstellen, dat is een bewezen methode met goede eigenschappen.
Lijkt me marketing technisch toch een onlogische keuze  ???
# Lejonklou Källa - Streamer # Lejonklou Sagatun Mono 1.7 - Voorversterker x2
# Lejonklou Tundra Mono 3.0 - Eindversterker x2
# Graham LS8/1F - Luidsprekers
# Bekabeling - Trivium Audio Cables

vik

Een draad is transparant en kijk je op een koperen draad en de ander is wit dmv een coating.

Zelf zie ik het niet als een storende factor en het draait om het eindresutlaat.  Ik vind zelf bijvoorbeeld die overdreven "kisten" van MIT dus echt niet kunnen voor het oog.  ;)


Quote from: Sopper on April 16, 2017, 12:03:49
Ik snap echt niet waarom ze hebben gekozen voor Kimber 8TC look-a-like kleuren...
Het vlechtwerk kan ik me nog voorstellen, dat is een bewezen methode met goede eigenschappen.
Lijkt me marketing technisch toch een onlogische keuze  ???
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

jeepee

Zijn er meer mensen met ervaring met de Taga? Ik hou juist wel van een kabel die warm klinkt. Kan ik dan beter de Taga niet nemen?

vik

De prijs kwaliteit verhouding van de Taga Platinum 18 is waanzinnig goed. Persoonlijk heb ik mijn Kimber Kable Monocle XL geruild voor deze kabel. 

Een pb sturen mag altijd ik lever deze kabel.  ;)


Quote from: jeepee on March 19, 2019, 15:59:31
Zijn er meer mensen met ervaring met de Taga? Ik hou juist wel van een kabel die warm klinkt. Kan ik dan beter de Taga niet nemen?
Mobiel: +31626102562 /WhatsApp
https://www.facebook.com/CineMikeBenelux

JVC- Sony- Barco-Trinnov- Lyngdorf- Lumagen- JBL Synthesis-JL Audio- Ascendo- Stewart- Adeo Screens-Screen Research-REL- Denon-Marantz-Arcam-Kef-M&K Sound- CineMike

papito

Sinds enige weken heb ik mijn Kimber 8PR vervangen door deze Taga Harmony. In alle opzichten een mooie stap vooruit in mijn set. Meer druk en controle in het laag, midden en hoog zijn meer open en wat levendiger. Ik ben er zeer tevreden over.

HansGT3

 Hallo mensen wie kan mij helpen aan 8 meter van deze kabel  Viktor heb ik al benaderd  deze heeft het niet meer .

Mvg HansGT3