MP 1.3 mods voor H3DII zijn binnen !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, April 6, 2004, 10:27:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shredhead

Hi Frank,

Heb je misschien al wat binnen of heb je bericht van Mike dat ze verstuurd zijn??

Mvg,

Patrick

J.A.F._Doorhof

Ik ben al weer een week met hem aan het mailen waar ze blijven en GEEN response, echt ronduit belachelijk.
Ik heb al betaald etc. en hij zou ze direct versturen, zeer onbetrouwbaar persoon maar gelukkig komt het meestal na een paar weken wel goed (en veel gezeur).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

shredhead

Tsja, ik vind het ook zeer jammer.

misschien moet ik 'm anders maar weer ff mailen of misschien wel bellen.

Mvg,

Patrick

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

shredhead

Oke, heb eindelijk actie ondernomen. Was wat vertraagd door het mooie weer...  ;)

Heb Mike vanmiddag proberen te bellen, maar kreeg toen de melding dat het nummer afgesloten is...

Dus ik heb hem maar gewoon weer gemailed en gevraagd of hij de order binnen heeft gehad en zo ja, wanneer hij het heeft opgestuurd.

Ik hoop dat het iets gaat helpen...

Mvg,

Patrick

J.A.F._Doorhof

We hebben ondertussen al contact gehad met de noordelijke importeur :D die heeft dezelfde problemen, goed spul maar meneer reageert nooit en opsturen komt goed maar kan rustig 4-5 weken duren, het is dat er geen alternatief is want dit is echt schandalig.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Moeten we hem maar eens afbranden op avs dan ?
Lijkt toch nergens op dat de response zo slecht is ..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

shredhead

Hi Frank,

Ik heb net de MP mod binnengekregen :) thanks! ik vroeg mij echter af waarvoor de 3 pin brackets zijn. is dit om 'm op 1 volt te zetten?

Mvg,

Patrick

J.A.F._Doorhof

Je moet in principe de jumpers plaatsen voor 1Volt.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Spacebass

Hoi Frank....Ook hier in perfecte staat aangekomen  O0
Inmiddels al ingebouwd....uhhh moet ik nog iets speciaals doen?...ik lees iets over jumpers?

J.A.F._Doorhof

Voor CRT's kun je de jumpers het beste plaatsen inderdaad voor de 1Volt aansluiting.
Je kunt hier het beste even mee experimenteren op de 808's is de 1Volt aansturing een flinke verbetering.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Doerak

Frank staan de jumpers niet standaard ingesteld op 1 volt?
Ik heb destijds mijn mod na aankoop zo ingebouwd en daar nooit naar gekeken.

J.A.F._Doorhof

De eerste serie heb ik zelf in handen gehad en de jumpers geplaatst.
Deze serie is direct door Annewiek verzonden, de units die hier nog liggen zijn wel al door mij voorzien van de jumpers.

Mensen van de 2e serie check dit dus aub even.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Doerak


Spacebass

Vanavond zal ik het ff checken..maar als ik het goed begijp, moet je dus jumpers plaatsen als je die 1 volt wilt hebben...kan je eventueel een foto plaatsen van hoe het hoort?

shredhead

okee, gisteravond dus jumpers geplaatst en mpmod ingebouwd...

Wat een verschil zeg! Het lijkt wel alsof kleuren eerst veel fletser waren. Ik zie nu veel meer verschil tussen onderlinge kleuren. Verder lijkt het allemaal strakker eruit te zien.

Heb ook m'n contrast en brightness een stuk omlaag moeten zetten, want die leken nu wel een stuk hoger te staan.

Al met al kan ik dit iedereen aanraden. Dit is toch echt weer een serieuze verbetering, zelfs op een 801s data...

Mvg,

Patrick

Spacebass

Heb uit wat oude HD's de jumpers gesloopt een aangesloten (waren er idd niet standaard geplaatst)

WOW  ;D Zelfs ik zie het  ;)  :D
Contrast/brigthness mocht aardig wat teruggezet worden  O0
Kleuren zijn idd dieper.

Zo op het eerste gezicht een echte verbetering!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview