Passief 3d en actief 3d.

Started by ritchard, April 4, 2017, 18:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ritchard

Na jaren actief 3d te hebben gehad ben ik nu in het bezit van een LG 3d tv met passief 3d.
Het is veel fijner om naar te kijken dan actief 3d ben ik hier de enige in?
Omdat ik bijna nooit 3d kijk heb ik bij de aanschaf er ook niet opgelet maar vind passief veel fijner en mooier.
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

Mediasluis

Op een TV kijkt het zeker makkelijker en dat de resolutie gehalveerd is valt op een TV ook veel minder op als bij een mega grote projectie.
Voor projectie heb je polarisator waarmee je het shutter 3D kunt omzetten naar passief en daarbij behou je de volle resolutie wel, maar zie je weer meer ghosting vergeleken bij shutter

3D via je TV kijk je ook al sneller met wat licht aan en dat is bij een shutter systeem funest, want dan werkt dat omflikkeren ook zichtbaar.
Mediasluis levert alle projectors inclusief volledige ISF-Kalibratie Service, waarbij je projector vooraf eerst wordt nagekeken en gecheckt op dooie pixels, waarbij meteen ook de panelen worden uitgelijnd alvorens deze zijn ISF-kalibratie ondergaat voor 2K SDR, ook in 3D en 4K HDR BT2020 (in DCI P3), dit met meerdere gratis her-kalibraties.

Neem gerust contact op met jouw persoonlijke ISF-servicedealer Matthieu,  of maak een afspraak voor een demonstratie bij Mediasluis via +31-180-853391 / +31-645650925 of zend een e-Mail naar info@mediasluis.nl of kijk voor meer informatie op www.mediasluis.nl/webshop  op  www.mediasluis.nl/reviews  voor de zeer uitgebreide review van allerlei videoprojectors en toebehoren  of ga naar  https://www.facebook.com/mediasluis