Mijn Thuisbioscoop

Started by Sjoeke, May 31, 2002, 00:33:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjoeke

Hee allemaal..

Ook vanuit Belgie wordt jullie site bekeken en gevolgd...Frank, had je mijn password nu al gevonden ..Ik heb nog niks in mijn mail-box..

Enfin, Hierbij de link naar mijn thuisvioscoop..

Ik heb een vrijstaanhuis samen met mijn vriendin, net over de grens in Maastricht..Toen we het huis kochten, zo'n 1,5 jaar geleden, heb ik meteen gezegd dat dit de bioscoopkamer zou worden..

Zie hier het resultaat..(Nog niet af, maar aardige indruk..

www.users.skynet.be/bk327299

Greetz,

Sjoerd

ub4b

Quote from: Sjoeke on May 31, 2002, 00:33:18www.users.skynet.be/bk327299

Op jouw site :

Momenteel bezitten we in ons Home Theatre de Sony VPH-1020 QM, de (enige ?) CRT zonder ventilator....Wel lekker rustig kijken dus. Kijk in de button selectie voor wat foto's van de Home Theatre.

Greetz,

Sjoerd

Ik d8 dat de Barco Cine6 ook een fanless design had.

sjoeke

Vandaar dat er ook het (?) vraagteken staat. Voor zover mijn kennis reikt meende ik dat de sony enig in zijn soort was zonder ventilator..

Maar daarom is er ook het forum, zo leren we iedere dag weer iets meer..

Greetz,

Sjoerke

DD2

Wauw! gave site! zit wel tijd in zeker! maaruh leuk hometheater ook! ziet er leuk uit!!

J.A.F._Doorhof

Er zijn meer merken zonder fan.
Oa Dwin en inderdaad Barco.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

Erg mooi!

De site en de HT...

Fanless? Dat moet met alles kunnen is mijn mening...

Mensen op de maan, chirurgen die via internet opereren...

Dan kunnen we toch ook wel passief koelen?


J.A.F._Doorhof

Sjoerd heb ik wat gemist (schaamrood), mail even je inlognaam en ik post je je password.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

sjoeke

Frank,

Ik heb je een mail gestuurd..

Bedankt voor de positieve reacties..

Weet iemand die een CRT goed kan afstellen in het zuiden des lands..Uiteraard tegen betaling ?

Suggesties en tips welkom.

Groet,

Sjoerd.

Ps, ben nog druk bezig met een popcorn automaat...

Ps..voor bioscoopstoelen..

Kijk eens op www.bioscoopstoelen.nl

(Voor de hand liggend he..)

Ik heb ze hier ook vandaan, goede afspraken gemaakt met die jongens en ze hebben ze nog thuisgeleverd ook (Vanuit Amsterdam naar Maastricht voor maar 40 euro..Da's niks toch ?)

J.A.F._Doorhof

Popcorn automaat kan ik je wel aan helpen (en bioscoop stoelen hebben we ook een zending van staan  ;)).

In het Zuiden des lands kom je automatisch bij Rob Dingen terecht. Voor mij zou het te duur worden om op en neer te reizen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

cinepaulis

Sjoeke,

Hartstikke leuk Home Theater ! :D

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P