Zacht geluid Iphone 3,5mm kabel naar Logitech speakerset

Started by blackmolley, November 13, 2016, 13:35:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackmolley

Hallo,
Ik heb een Logitech Z5500 set en heb mijn Iphone aangesloten via de koptelefoon uitgang vd Iphone via 3,5mm kabel naar de Logitech set.
De Logitech set kan best wel een deuntje blazen met zijn 500W RMS maar het geluid wat er uiteindelijk uitkomt is bijzonder zacht. De telefoon uitgang EN de Logitech staan beiden helemaal voluit en toch kan je rustig een gesprek voeren. Lijkt me niet helemaal de bedoeling :-(

Maar hoe op te lossen en hoe komt die eigenlijk ? Te zwakke uitgang op de Iphone ? Zou een dockstation de oplossing zijn en zo ja welke (want daar heb je er ook 100 verschillende van) ?

Hoor het graag. Ben een beetje teleurgesteld :-( Gisteren namelijk de Logitech set gekocht in de hoop niet meer afhankelijk te zijn van CD's, memorystick etc. voor een lekker moppie muziek, maar juist gewoon alles op 1 plek door de Iphone eraan te pluggen.

Alvast dank voor de reacties !
gr Rene
Panasonic TX-P55VT30/Marantz SR7008/Samsung BD-C5900 Bluray/B&W DB4S sub/HECO Celan GT902/HECO Celan GT 202+B&W FS700 stands/Mirage Center OS3-CC/van den Hul CS122+Skyline Hybrid/Audioquest Irish Red /Kordz EVS HDMI /Bose AE2

Rowdy

Misschien was een bluetooth luidspreker beter geweest.

Harrr

Hopelijk word ik snel bevestigd of tegengesproken. Wegens weinig kennis van IPhone. Mijn suggestie: Kun je software-matig de 3,5 mm output instellen op headphone en line-out? Ik zou op zoek gaan in de instellingen.
Groet,

jossie

Die optie is er niet.

Kun je je telefoon met die kabel op een ander apparaat aansluiten en is het dan wel ok? Je hebt de Z5500 2e hands gekocht neem ik aan. Kun je een laptop aansluiten? Dan moet het toch goed zijn anders is er wat mis met de Z.
Omni !

Naz

Heb je Volumebegrenzing en Geluidscontrole aan of uit?

Zie instellingen, muziek, afspelen (Volumebegrenzing + Geluidscontrole).

Mischien dat hier wat moet worden aangepast.

Succes.

smacdab

Welke phone?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro