Hifi Show Number One 19 en 20 november

Started by Robiwan, November 13, 2016, 12:34:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robiwan

Komend weekend de Number One Hifi Show in het Holiday Inn Hotel te Leiden.

http://www.number-one.nl/show/

De volgende merken kunt u verwachten met de nieuwste producten en diverse primeurs:

Accuphase, Adeo Screen, Aedle, Anthem, Audiolab, Audio Physic, AudioQuest, Audiovector, Aurender, Avid, Barco,  Bassocontinuo, Blue Horizon, Bluesound, Castle, ClearAudio, Custom Design, Cyrus, Dynaudio, Elac, Finite Elemente, Golden Ear, Innuos, Isotek, Master & Dynamic, Meze, Monitor Audio, Moon, Myryad, Naim, NEAT, Ortofon, Paradigm, Primare, Pro-Ject Audio, Quad, Q Acoustics, QED, Quadraspire, Revo, Rivasono, Roksan, Sbooster, T+A, The Chord Company, Transrotor, Well Tempered Lab, Wireworld, Yamaha CD Vinyl 4 U met audiofiele CD's vinyl en meer plus Music Emotion met mooie aabiedingen.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Robiwan

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Robiwan

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

eMVe


Robiwan

Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

eMVe

Als je benieuwd bent naar de ervaring van anderen, mag ik er dan van uitgaan dat je je in kan denken dat zoiets andersom ook op gaat?
Wij zijn vorig jaar wel geweest, maar na de X-fi en de iEar show van vorige week leek het me niet veel nieuws te bieden.

patsijb

ik ben vorig jaar geweest en vond t eigenlijk tegenvallen..
enige gave was accuphase..

Bama

Quote from: patsijb on November 21, 2016, 13:09:54
ik ben vorig jaar geweest en vond t eigenlijk tegenvallen..
enige gave was accuphase..


Dat snap ik want vorig jaar was er geen show ;)

patsijb


bartvv

Het was een leuke en gezellige show vond ik, er zijn 2000 bezoekers geweest totaal afgelopen weekend.

Wij stonden samen met Penhold in een ruimte met een thuisbioscoop demo. Ik had de Barco orion projector opgehangen en als scherm had ik een Adeo Plano met grijs home cinema doek. Ik had ook nog een optix en een helios meegebracht, maar niet mee gedemonstreerd.
Penhold had een Anthem receiver opgesteld staan voor de demo, en daar was een set Paradigm speakers op aangesloten.


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

Robiwan

Quote from: bartvv on November 25, 2016, 14:58:04
Het was een leuke en gezellige show vond ik, er zijn 2000 bezoekers geweest totaal afgelopen weekend.

Wij stonden samen met Penhold in een ruimte met een thuisbioscoop demo. Ik had de Barco orion projector opgehangen en als scherm had ik een Adeo Plano met grijs home cinema doek. Ik had ook nog een optix en een helios meegebracht, maar niet mee gedemonstreerd.
Penhold had een Anthem receiver opgesteld staan voor de demo, en daar was een set Paradigm speakers op aangesloten.

De demo van Iceage 4 klonk erg overtuigend!
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

bartvv

Quote from: Robiwan on November 25, 2016, 17:51:16
De demo van Iceage 4 klonk erg overtuigend!

Dankje.

En wat vond je van het beeld?



Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.

Robiwan

Quote from: bartvv on November 25, 2016, 18:53:12
Dankje.

En wat vond je van het beeld?



De film goed maar de "menu"s van de Anthem waren onscherp!
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

bartvv

Quote from: Robiwan on November 25, 2016, 19:08:10
De film goed maar de "menu"s van de Anthem waren onscherp!

Ja klopt, speler menu's zijn vaak in een lage resolutie. De powerpoint sheet plaatjes waren ook minder scherp.


Distributeur van: Adeo projectieschermen, Barco residentieel, DVDO, Fortress bioscoopstoelen, Gefen, KanexPro, Optoma projectoren en schermen, Screen Excellence met geluiddoorlatend doek.