Windows 10 Anniversary Update.

Started by paulk, November 4, 2016, 23:42:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paulk

Hoi even vraag hier misschien heeft iemand een oplossing voor me.

De Windows 10 uitgebracht update Anniversary loopt al sinds Augustes vast op me pc.
zwart scherm en voor de rest niks.
mijn besturingssysteem  is geïnstalleerd op een SSD, terwijl data en apps op een andere schijf zijn opgeslagen
dit kan ik ook niet veranderen,en is het probellem bij deze update.

volgens microsoft moet ik alles op de ssd zetten maar ja geen ruimte voor.
google niet veel info hier over,aleen wachten op een fix.
Pc update dus niet meer.
iemand toevallig een idee hier over

groeten,

paul
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855

Kjelt

#1
Loopt ie bij het opstarten vast? Dan moet je hem tijdens het opstarten onderbreken (even googlen voor de juiste toetsaanslag) en dan op safe mode laten opstarten, daarna rebooten. Gebeurde mij onlangs ook en had te maken met een update die niet door wilde starten, dit heeft het toen verholpen. Als je googled is er genoeg te vinden. Succes.
Als het inderdaad er aan ligt dat de data en apps op een andere schijf staan en dat Win10 er daardoor niets mee kan dan weet ik het ook niet.

frits marantz

M.a.w. je kunt nu niets meer? Ook niet bij je data?

Wil je perse bij Win blijven?

paulk

Ja wil wel bij Windows blijven.En kan bij alle data

De pc doet het gewoon nu, zet zich zelf terug naar een goed werkende versie (v.10586) als de update blijft hangen.
Krijg alleen geen update op deze manier.
Raar verhaal maar goed acht nog even af.
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855

dennism

Applicaties en data kunnen gewoon op een andere disk staan, al mijn data staat ook op andere disks dan de OS disk evenals sommige applicaties. Wat wel issue's kan geven zijn unsupported registry changes e.d. (of zaken aangepast door 3rd party tweaking unitilites) die bijv. forceren dat bijv. het user profile (of delen ervan) op een andere disk komt te staan. 

paulk

Na wat Google is het opgelost, met het windows upgrade assist programma van microsoft.
Is de update wel gelukt.
Alles weer up to date.
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855