Horizon Go op Sony smart TV

Started by THX-UltraII, November 5, 2016, 09:07:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

THX-UltraII

Hi,

Is het mogelijk om zonder mijn laptop te moeten verbinden met mijn Sony smart TV Horizon Go erop te krijgen?

Mokumer45

Met deze vraag zit ik ook! Dus hoe krijg ik Horizon-go rechtstreeks op mijn Sony smart TV als een app of zo iets. Nu doe ik het via mijn tablet, maar dat lukt lang niet altijd. Er is dan een soort blokkade in het programma/uitzending.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

dennism

#2
Voor zover ik weet is de Horizon Go App nog net supported op Andriod TV, er zijn wel manieren om dit op sommige apparated via niet supported manieren met een APK voor elkaar te krijgen (weet niet of dit ook op een Sony TV kan), maar echt soepel lijkt dat niet te werken.

Voor smart TV's zonder Andriod TV is geloof ik alleen Chromecast een optie.

TopGun2010

Zou ik ook graag willen! Samsung tv
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

THX-UltraII


dennism

Quote from: THX-ultraII on November  8, 2016, 09:03:42
wat is chromecast?

https://www.google.com/intl/nl_nl/chromecast/?utm_source=chromecast.com Apparaatje van Google om zaken te streamen van bijv. een laptop, telefoon of tablet naar een TV of ander apparaat met HDMI.

HJ

Ik snap de vraag niet helemaal. De horizon app is toch om op je tablet te kijken, waarom wil je dat op je tv?
Op je tv kijk je dan toch al ziggo?

Via een chromecast kan het werken maar veel programma's zijn beveiligd en kun je dus enkel op je telefoon of tablet terug kijken OF dmv een horizon box.

Verstuurd vanaf mijn telefoon.