Hoe vinden we de nieuwe layout

Started by J.A.F._Doorhof, April 4, 2004, 23:58:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoe vinden we de nieuwe layout

Maakt me niets uit is goed zo
2 (2.7%)
Geen mening
0 (0%)
Vondt de oude beter
14 (18.9%)
Wen nog wel aan deze
13 (17.6%)
AAAAARGH, verschrikkelijk waar is mijn close button
9 (12.2%)
Deze is goed
36 (48.6%)

Total Members Voted: 72

J.A.F._Doorhof

Tekengrote bevalt mij zelf zeer goed, vooral grote lappen tekst zijn nu fantastisch te lezen.
Lettertype moet je op normaal hebben staan in de browser lijkt me daar werkt 90% van de mensen mee.

De onderstreping zal ik naar kijken.

De keystats boven in weet ik nog niet waar ik die kan vinden, het ontbreekt me wat aan tijd ook.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Ik vind de nieuwe layout vreselijk, en wel om deze redenen:

- onnodige en slecht geordende informatieve vensters bovenaan het forum zorgen voor een nog meer rommelige indruk dan voorheen;
- het nieuwe forumoverzicht lijkt op een uitgebraakte versie van de oude layout; m.n. het schreeuwerige RGB ikoon naast elk forum irriteert me mateloos;
- de SMF developer die de "x berichten in y Onderwerpen" feature heeft voorzien mag zich niet langer voortplanten;
- de kleur voor het quoten van tekst is schreeuwlelijk;
- de smilies zien er crappy uit. ;)

Maar soit, _gelukkig_ kan je blijkbaar het e.e.a. aanpassen in SMF. Zo vind ik het (met dezelfde forumsoftware) een stuk beter: Chelloo Underground.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Jeroen.

Deze huidige kleurpatronen en knoppies vind ik wel goed.

Het grijsblauwe is rustig en heeft een duidelijk leesbare voorkomen.

De streepjes onder links is natuurlijk via CSS heel makkelijk te verwijderen.

J.A.F._Doorhof

Da's lekker wat je daar laat zien is hoe het gisteren was qua layout en waar mensen het niet mee eens waren.

Weet je wat........... ;D.
Ik laat het tijdelijk zo totdat mensen met echt goed opmerkingen komen, anders blijf ik voor mensen apart bezig.
Met het oude forum hebben we hetzelfde gehad en na een week was iedereen gewend.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

#54
Ik vind dit lettertype beter.[/size]

Wel vind ik de kleuren, iconen e.d. nu prima!

J.A.F._Doorhof

Onderstrepingen zijn weg.
Ik wacht nog steeds op nieuwe buttons, kom op ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Smiley's ook al aangepast.
Waar blijven de buttons Johan ??? :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink


Jeroen.

#58
Ik wist niet dat het een knopjes contest was ;)

Ik vind deze eigenlijk wel mooi.

Krijgen we wel mooiere smiley's ;D
(te laat, net veranderd)

VlisChris

Tis duidelijk anders dan anders, maar toch weer meer hetzelfde als de vorige lay-out. Ziet er weer netjes uit :D
Smilies zijn ook wat scherper inderdaad ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Jeroen.

een donker lijntje tussen de tabel rijen in de index pagina zou niet misstaan.

En wanneer zijn de RGB icoontjes teruggekomen?

reMC

ziet er al beter uit..maar rood blauw groen??

Jinsu

Hoi,

Die kleuren van een topic waar een reactie is was is mega-irritant ;)  "blauw, groen, rood" ;) .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Melvin

Ik vond het font echt vreselijk om te lezen op een scherm, op elkaar gedrukt en veel te klein. Leest zeker niet meer zo relax als de vorige layout.

Waarom trouwens een nieuwe layout ? If it ain't broken, ...

Jinsu

Hoi,

Jullie willen me toch niet wijsmaken dat dit lettertype te klein is, ik draai 1280 x 1024 en vanaf +/- 1m is het nog leesbaar dus...

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

J.A.F._Doorhof

Heb het net getest op mijn laptop en ook daar is het perfect te lezen.....
brillen in de powerbuy ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Melvin

Geef je al eens feedback, is het nog niet goed...  >:(

Jinsu

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  5, 2004, 16:39:18
Heb het net getest op mijn laptop en ook daar is het perfect te lezen.....
brillen in de powerbuy ;D.

MvrGr.
Frank

Hoi,

Die heb ik al, misschien komt het daardoor ;D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

J.A.F._Doorhof

Het is wel goed, maar je hebt als icoon een konijn ;D.
Zonder gekheid Melvin, ik heb het meerendeel mensen die heel blij zijn inclusief ikzelf.
De letters vindt ik een ENORME vooruitgang vooral bij grote lappen tekst is dit veel rustiger en sneller te lezen.
En ik draai op een waanzinnig hoge resolutie met kleine lettertypes in Windows, ik kan me dan gewoon niet voorstellen dat mensen dit niet kunnen lezen, de letters zijn net zo groot als al mijn letters in windows....
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#69
Niet meteen boos worden trouwens, ik werk me uit mijn naad voor de upgrade en krijg opmerkingen als uitgekotste layout, rommel etc. en ik wordt ook niet boos ;D.
We hebben hier een redelijke democratie dus ik doe zoveel mogelijk voor jullie als wat mogelijk is, kijk maar naar de veranderingen, ik vondt het grijze vele malen beter maar dat heb ik al veranderd, ook vondt ik de nieuwe smiley's beter, en ook dat is veranderd.
Net als de Sticky's.

De letters blijven echter als het aan mij ligt, begin er anders een poll over, als er meer mensen zo over denken ga ik waarschijnlijk wel over stag.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MarcoV

Quote from: Melvin on April  5, 2004, 16:42:24
Geef je al eens feedback, is het nog niet goed...  >:(

Ik ben het met je eens hoor  ;). ik vind de layout mooi, maar het lettertype niet echt prettig. Verder moet ik nu met de muis over tekst heen gaan om te zien of mensen toevallig een link onder de tekst hebben gezet; ik zie geen duidelijk kleurverschil meer.

Marco

PS ik doe niet mee aan de powerbuy - heb al een bril......

Spacebass

#71
Enige nadeel is dat sonmmige zinnen heeeeeel lang kunnen worden ;D
Is er geen instelbare wordwrap lengte die je zelf kan instellen?

J.A.F._Doorhof

Zover ik heb gezien kan dat niet, omdat iedereen een andere resolutie draait en het forum zich daaraan aanpast.
De regels zijn dus even lang maar omdat er meer letters op een regel passen lijkt het langer.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

WOW dat zijn wel HELE grote buttons die krijg ik nooit netjes weg hoor ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Melvin

Raar maar waar, als ik het font in mn browser een stap kleiner zet, is het stukken beter te lezen :)
De fontsize die je nu hebt is net niet optimaal voor het gebruikte font, waardoor het er nogal op elkaar gedrukt uitziet. Maar het begint al te wennen, al is iets kleiner dus nog beter.