Hoe vinden we de nieuwe layout

Started by J.A.F._Doorhof, April 4, 2004, 23:58:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hoe vinden we de nieuwe layout

Maakt me niets uit is goed zo
2 (2.7%)
Geen mening
0 (0%)
Vondt de oude beter
14 (18.9%)
Wen nog wel aan deze
13 (17.6%)
AAAAARGH, verschrikkelijk waar is mijn close button
9 (12.2%)
Deze is goed
36 (48.6%)

Total Members Voted: 72

R

Zo is ie weer beter frank. Ziet er beter en uit leest makkelijker.

plasmal

er is wel heel veel onderstreept, dat maakt het wat druk en onoverzichtelijk

gr alex

J.A.F._Doorhof

Onderstrepingen zijn links.
Daar kan ik weinig aan veranderen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Scarp

Goed zo. Houden zoals het nu is :)

plasmal

de homepage is veel rustiger en overzichtelijker dan de andere pagina's
daar worden grote, dikgedrukte, onderstreepte en kleine letters op een blauwe of witte achtergrond beter afgewisseld dan op de andere pagina's

gr alex

R

Die filmknoppen zijn niets. Veel te onrustig. Probeer de blikken eens voor 20 doorzichtig te maken of zo, dan oogt het niet zo druk. Was het niet zo dat je de onderstreping van de links in kan stellen in je browser.

Brammie

Quote from: BOUBOU on April  5, 2004, 10:04:29
@Bram van der Voet

Bij nieuwe berichten in een topic zie je als het goed is in het blauw "new" of "nieuw" (als je het nederlandse taal pakket gebruikt) staan.  :)

Zo gauw je het nieuwe bericht gelezen hebt, verdwijnt deze weer.

MvGr. BOUBOU

Ja dat 'begrijp' ik dan nog wel.. maar als zo'n bericht uit bij 5 pagina's bestaat weet ik niet (meer) welke pagina's ik wel op niet heb gelezen. Dus klik ik maar op de laatste en ga ik van achteren lezen... maar vaak is dat hetzelfde als bij een spannend boek eerst de achterste pagina' s lezen je kent de uitkomst al :-( Trouwens van achter naar voren lezen blijft gewoon irritant.)... maar goed als je bijv maar 2 pagina's leest en er dan uitgaat. Heb je nog niet alles gelezen. En is het nieuw toch verdwenen.
Ik merk gewoon dat ik het forum niet kan bijhouden omdat het zoveel werk is om er doorheen te ploeteren.
Bram

JVC DLA-100
- (Barco 1209 / HTPC /Tommy scherm...)

J.A.F._Doorhof

Als je op het icoon NIEUW drukt komt je uit op het laatste bericht, dat poste ik net ook al :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Brammie

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  5, 2004, 10:40:36
Als je op het icoon NIEUW drukt komt je uit op het laatste bericht, dat poste ik net ook al :D.

MvrGr.
Frank

Nee... als een onderwerp uit 5 pagina's bestaat en er staat nieuw voor dan druk ik daarop lees 3 pagina's en ben het dan even zat. Ga er uit kom weer terug is nieuw verdwenen. Als ik dan op het onderwerp druk krijg ik niet pagina 4  te zien (daar was ik gebleven...) maar gaat tie naar pagina 1...

Bram
JVC DLA-100
- (Barco 1209 / HTPC /Tommy scherm...)

J.A.F._Doorhof

Sorry, maar daar kan ik niets aan doen, je moet wel reeël blijven natuurlijk :D.
Als je op nieuw drukt gaat hij naar het laatst geposte bericht van je laatste bezoek, als je daarna wat anders gaat lezen ziet de dB dat als gelezen en zal het nieuw icoon weghalen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R

#35
Dit valt wel op frank, maar als je toch al die kleutjes gebruikt, zou ja dan niet gewoon voor rood / groen gaan. Een soort stoplicht idee. En dan een beetje met halftinten, dan springt het er allemaal niet zo uit.

Roland

Ik vond de knoppen 'reageer', 'notificatie', 'mail bericht' en 'afdrukken' gisteren beter: rechthoekig met afgeronde hoeken en zonder loos icoontje erbij.
De achtergrond wit/blauw vind ik zoals wel meer mensen fijner dan het wit/grijs.
Misschien dat de kleur van het quote-kader nog in een andere kleur kan. Deze kleur (soort lichtlila) past niet echt bij de rest van pagina qua kleur.

J.A.F._Doorhof

Nope,
Wat je nu ziet is de CIE chart, Groen, Rood, Blauw.
Meer met HT kun niets verzinnen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  5, 2004, 11:18:14
Nope,
Wat je nu ziet is de CIE chart, Groen, Rood, Blauw.
Meer met HT kun niets verzinnen.

MvrGr.
Frank

Ik snap je link met RGB wel, maar om te zeggen dat het mooi is. Iets anders verzinnen lijkt me toch niet zo moeilijk. Wat dacht je van de oude vertrouwde blauw/blauw verschillen. dat was volgens mij heel duidelijk. Vind jij dit mooi?

J.A.F._Doorhof

Ik vindt dit wel wat hebben, anders doe ik het niet natuurlijk :D.
Maar ik sta altijd open voor betere ideën dus post maar.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

R

#40
Ik zal vanavond wel effe photoshoppen, leuke bijdrage kan altijd. Nu heb ik het programma niet tot mijn beschikking.

Movievault

Ik word gek van die gekleurde knoppen nu, veel te schreewerig.ooeeeaahh.
Die filmrollen hadden wel iets.
Is dit niet in te stellen in het gebruikersprofiel?
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

VlisChris

Om heel eerlijk te zijn vind ik de RGB kleuren op de hoofdpagina een drama.
Veel te schreeuwerig en gewoon niet mooi. Beetje rust kan geen kwaad. Volgens mij is dit voor sommigen nu wel gaaf, maar dat zal toch wel snel gaan vervelen en gaan irriteren denk ik.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sullivan

#43
Quote from: J.A.F._Doorhof on April  5, 2004, 10:16:44
Onderstrepingen zijn links.
Daar kan ik weinig aan veranderen.

Weet je dit zeker? Een streep onder een link kan je in HTML heel makkelijk aan of uitzetten. Bij de vorige versie had je deze strepen ook niet. Misschien als je goed zoekt, dat je deze optie wel vindt.

mvg,
Frank

PS. Die RGB knoppen zijn echt verscrikkelijk lelijk, maak ze dan op zijn minst transperant. Wat is er mis met de vorige? Deze vond ik wel mooi.

J.A.F._Doorhof

Post maar wat jullie willen dan verander ik het wel.
Moet nu eerst wat werk doen, voordat ik ontslagen wordt LOL.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

Zat zelf een beetje aan 2kleurige dingen te denken :)
Gewoon lekker rustig. 1 kleur voor ongelezen, 1 kleur voor gelezen :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

BOUBOU

Quote from: Bram van der Voet on April  5, 2004, 10:32:22


Ja dat 'begrijp' ik dan nog wel.. maar als zo'n bericht uit bij 5 pagina's bestaat weet ik niet (meer) welke pagina's ik wel op niet heb gelezen. Dus klik ik maar op de laatste en ga ik van achteren lezen... maar vaak is dat hetzelfde als bij een spannend boek eerst de achterste pagina' s lezen je kent de uitkomst al :-( Trouwens van achter naar voren lezen blijft gewoon irritant.)... maar goed als je bijv maar 2 pagina's leest en er dan uitgaat. Heb je nog niet alles gelezen. En is het nieuw toch verdwenen.
Ik merk gewoon dat ik het forum niet kan bijhouden omdat het zoveel werk is om er doorheen te ploeteren.
Bram



Dit probleem heb ik zelf ook, ik kan begrijpen dat het niet te ondervangen is met de sofware.
Mischien dat dit eventueel is op te lossen met met een soort personal bookmark systeem.

Mischien iets voor Frank, als ie er zin/tijd voor in/voor heeft  :)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

J.A.F._Doorhof

Ik snap hier echt geen HOUT van.
Als je op NEW drukt dan is er toch niets aan de hand, je gaat naar de laatste post en dan kun je gewoon lezen van waar je bent gebleven....

Jullie drukken toch wel op het icoontje ??

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Yanmik

Goed, vernieuwend en mooi.
Enkel dat lettertype en de lettertypegrootte   :(
Is gewoon een lettertype welke niet vlot te lezen is.
Probeer eens Verdana op 10pt
Moet ook nog steeds tekengrootte in IE op normaal zetten terwijl ik bij de meeste sites alles vlot kan lezen als de tekengrootte op extra klein staat.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

MrPink

#49
De onderstreepte links is geen browserkwestie (bij mij staat dat altijd al uit). Bovendien zijn er al bepaalde links die nu niet onderstreept zijn. Wel of niet onderstrepen maakt wel veel uit voor de rust, vind ik. :)

De user info en key stats bovenaan vind ik overbodig...kan dat niet weg?

Wel leuk om te weten dat Garmt nu een grote pruik draagt... ;D

Groetjes,
Oscar