huur woning student

Started by SV..S, November 2, 2016, 12:10:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BeeBeeEight

#25
 :worship:

Al moet je dan niet vergeten de gordijnen af en toe in de wasmachine te doen, anders worden ze wat krokant ;D

vtuinen

Quote from: BeeBeeEight on November  7, 2016, 14:38:48
:worship:

Al moet je dan niet vergeten de gordijnen af en toe in de wasmachine te doen, anders worden ze wat krokant ;D

Maar niet te vaak.. anders red je het niet met €300 GWL per maand  :bored:
Equipment check my avatar

Hanky Panky

Quote from: _ MarcelloW _ on November  7, 2016, 14:36:24
Vind ik persoonlijk een hele goede. Anders moet je weer op zoek naar een doekje/hoofdkussen om je l*l aan af te vegen!

Als ze lang haaej heeft kan je dat ook gebejuiken hooej
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

SV..S

Quote from: _ MarcelloW _ on November  7, 2016, 14:36:24
Vind ik persoonlijk een hele goede. Anders moet je weer op zoek naar een doekje/hoofdkussen om je l*l aan af te vegen!
roflol




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

Quote from: BeeBeeEight on November  7, 2016, 14:21:27
Je moet de eigenaar nog een paar regels toe laten voegen:

- niet 's avonds/'s nachts met 20 man op het balkon staan roken/zuipen en als complete aso's de hele buurt bij elkaar schreeuwen terwijl er binnen ook al 40 man staan schreeuwen en alle ramen en deuren openstaan.

- niet in de zomer met je huisgenootje op het balkon een lollig instrument zoals ukelele, mondharmonica of saxofoon gaan oefenen

- gij zult normaal Nederlands spreken en geen 'ej' uitspreken waar een 'r' bedoeld wordt. (fadej! Het is enojm ejg hiej! vertaling: Vader! Het is enorm erg hier!)

-knip-

mijn dochter las net jou reactie en lag helemaal in een deuk ;D

ontzettend grappig geschreven maar aan de andere kant kan ik me de frustratie goed voorstellen.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

SV..S

vorige week mijn dochter verhuisd naar een ander appartement.

de sfeer tussen de meiden onderling was wel redelijk maar ze was dat gemierenneuk van de huisbaas die ook regelmatig over de vloer kwam helemaal beu.

ze betaalt nu iets minder huur en omdat ze een eigen voordeur heeft krijgt ze ook huursubsidie.

win/win dus tot zo ver ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Jinsu

Dat mag de verhuurder niet, schending van privacy ;) .
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

SV..S

De dochter van de verhuurder woont er ook, dus komt ze te pas en te onpas binnen om vervolgens te zeiken over vuile vaat, stof op de vensterbank en meer van dat soort, voor een student onbegrijpelijke dingen ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Jinsu

Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

martin778

Als het zo doorgaat met de huidige leenstelsel gecombineerd met de ronduit belachelijke huurprijzen, dan krijgen wij in de toekomst 50%+ studenten die thuis blijven wonen.
Gebeurt eigenlijk nu al, men begint alternatieve opleidingen te kiezen zolang het onderwijsinstelling maar dicht bij huis is.