Thor 3 (2017)....

Started by modde239, October 3, 2016, 18:32:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

modde239


Martijn M

Starring "The Oracle" die we nog kennen uit The Matrix  ;D.
Dutch & Dutch

squeek

Ah een fan trailer jakkes. Dacht ff dat het een echte was maar de voice over van the oracle uit the matrix verraadt het. Deleten die shit!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

lestat1234

Dit filmpje vond ik erg grappig.
Speelt zich af na Captain America: Civil War en voor Thor 3: Ragnarok

Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

rattaplan

Gisteren gezien. Top gemaakt, leuke humor, beeld en geluid top. Maar verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger en steeds voorspelbaarder dat is wel jammer.

MLCinema

Ook gezien. Leuke film, goede effecten en top beeld en geluid. Vind de Thor reeks wel de minste uit het Marcel universum. Vind persoonlijk Captain America en Iron Man beter gedaan. Misschien dat daarbij de setting mij meer aanspreekt. Guardians vind ik dan wel weer heel vet, zowel 1 als 2.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

FDLARRY

Verhaal stelt niet veel voor en de film boeit daardoor nooit, voor de rest helemaal prima.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Erik

#7
Had meer verwacht na de trailer, nog steeds leuke film een 7.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Mausman

Vorig weekend gezien. Op zich leuke film maar beetje te veel humor erin gestopt.


Kwabbernoot

Yep, te veel te slappe humor en een zwak verhaal. Toch heb ik mij prima vermaakt. Enkele van de acteurs nemen zichzelf niet al te serieus (met name Chris Hemsworth, Jeff Goldblum en Mark Ruffalo) en schmieren een beetje door de scenes waardoor het geheel een bepaalde on-Marvel-achtige prettige losheid krijgt.

Groeten...

frits marantz

Gisteravond gezien. Overkill aan grapjes waardoor het verhaal zelf slechter overkwam. Geen Marvel film waardig.

Maar daar bleef het niet bij, helaas. Ook het (surround) geluid in de bioscoop viel tegen, viel bij de trailers al op. Geluid kwam hoofdzakelijk van voren, de effecten via zij en achter waren haast niet merkbaar. Niet alleen bij mij, maar ook bij mijn mede bioscoopgangers. In de pauze een opmerking over gemaakt. Ze hoorden het zelf ook, zou aan gewerkt gaan worden. En daar konden we het mee doen.

Ga vandaag nog even contact zoeken met VUE.




Loric

Hmmm. Dat is zo'n beetje de strekking van mijn reactie op de film. Ik beaam ook, de grappen halen de spanning (welke...?) onderuit. Gezien in Kinepolis zaal 12 in Utrecht. Best groot scherm, gelukkig in 2D. Alleen wat een flets beeld. En het geluid, 7.1, stond zo zacht dat het geheel op afstand bleef. Hetgeen niet hielp.

oud_account_1

Ik kan me ook wel vinden in bovenstaande reacties.
Je krijgt het gevoel, naar een parodie te kijken.
Jammer.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

frits marantz

VUE heeft het probleem qua geluid erkend en mij (ons) vrijkaarten aangeboden. Netjes. Zal echter geen Thor gaan worden.

williams

Verleden week ook Thor gezien en inderdaad meer humor als in de andere Marvel films ,maar ik vond het hem tich erg leuk alleen  het werd daardoor niet echt spannend .
Visueel was het wel een genot om naar te kijken in 2d ,ik was dan ook in de nieuwe bios in schiedam bij Euroscoop waar ze met laser beamers draaien .
Het beeld was echt top en ook het geluid was super ,ik kan mensen dan ook aanraden om daar is een bezoekje te doen .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

efsix

Vanavond in Pathé Imax 3D gezien.
Soms wat moeite met schakelen met de ogen tussen de ondertiteling en beeld.
3D effect prima.
Ging vanwege de reacties hier bevooroordeeld naar de humor kijken.
Viel mij, en de zaal, best mee.
Om de een of andere reden paste het wel in het totaal.
Verhaal was niet sterk maar wel volgens verwachting.
Voor mij een 9-
Ik vond hem beter dan Logan.

Gr Marc

Erik

3d effect heb ik nauwelijks gezien terwijl in de trailers wel goed was.
Kan het zijn dat als je te dichtbij zit, rij 4 dat dan het 3d effect niet goed overkomt ?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

efsix

Ik zit juist bijna achteraan. 4e rij en liefst midden