iOS 10

Started by sam1909, October 2, 2016, 19:44:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Heb jij al geüpdatet?

Jaa al lang!
Nee ik wacht nog even af
Ga ik nooit doen.

sam1909

iOS 10 staat gemiddeld nu op de helft van de apparaten die kunnen updaten.

Tot nu toe heb ik heel erg weinig problemen met iOS 10 gehad.

Mijn batterij gaat alleen zo snel leeg. en soms reageert het touchscreen even niet.

Andere mensen hier nog last van?  :sarcasm:

VlisChris

Genoeg redenen voor mij om dus even af te wachten :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

SV..S

geen problemen met accu of werking hier, alleen die ongevraagde aanpassingen ben ik niet blij mee!




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

denoontje

Heb ook id dat batterij sneller leeg loopt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Joske007

Wat betreft de accu, merk ik geen noemenswaardige verschillen.
Verder verliep de update op alle apparaten hier geheel probleemloos :)
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Richi

Op mijn 5C en 5 klappen apps er regelmatig uit die dat eerder niet deden. Zoals Mail en apps van derden. Het aanpassen van een email signature leidde vanochtend op de 5 tot een reproduceerbare ervoor waardoor de instellingen app zich afsloot.

Behalve dat werkt het wel fijn!
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Rusher

Draait als een zonnetje, zonder problemen met een accuduur van (ruim) 2 dagen.

denoontje

Voor mij op iphone6


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Raymen

Op een iphone 6

Werkt perfect , nog niet iets gevonden wat het niet doet

Berichten service heeft een paar leuke toevoegingen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

jasjenl

Heb t op mijn iPhone 5 staan. Het loopt best goed, zeker voor zo'n oud beestje. Maar ik heb wel diverse glitches/bugs opgemerkt, zoals notificaties die soms niet verdwijnen, mail client die crasht, agenda widget die een afspraak van 2 dagen geleden blijft aangeven als 'morgen' en zo nog wel meer kleine dingetjes. Daarbij vind ik de nieuwe notificatie layout niet echt lekker leesbaar (zwarte letters op een grijze achtergrond). Overall vind ik het niet echt een enorme vooruitgang tov iOS 9 maar echt slechter is het ook niet. Meer anders.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

mijkie

Ik gebruik t al een tijdje op een 5s maar, hier alles [emoji1303]
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

Richi

Ik vind het wel een hele verbetering. Bijna allemaal nieuwe functies die het voor mij leuker en gemakkelijker maken.
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jasjenl

Quote from: Richi on October  5, 2016, 15:49:04
Ik vind het wel een hele verbetering. Bijna allemaal nieuwe functies die het voor mij leuker en gemakkelijker maken.
Noem eens wat? Ben wel benieuwd, want ik heb zelf nog niet heel veel nieuwe functies gevonden die echt boeiend zijn eigenlijk...
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Richi

Het hele home scherm met de widgets vind ik handig. Ook de weergave van emails vanuit verschillende folders in berichtenreeksen is een verbetering. De foto app is overzichtelijker geworden. Nou, dat dus.  ::)
Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

jasjenl

Quote from: Richi on October  5, 2016, 17:11:03
Het hele home scherm met de widgets vind ik handig.
Dat had je toch in iOS 9 ook al, die widgets? Ik vind ze er in iOS 10 qua look niet echt op vooruitgegaan... Of doel je op de home kit features? Dat gebruik ik niet, want ik heb niks dat dat ondersteunt.
QuoteOok de weergave van emails vanuit verschillende folders in berichtenreeksen is een verbetering.
Hm, ik vind dat juist een stuk onoverzichtelijker geworden, daarnaast heb ik nu regelmatig dat mails met een minuscuul font worden weergegeven. Dat zal wellicht een bug zijn, maar is wel vervelend lezen.
QuoteDe foto app is overzichtelijker geworden.
Daar zie ik op mijn iPhone 5 weinig verschil op, want die ondersteunt vrijwel alle nieuwe features van de foto app niet. Op mijn iPad pro zie ik hier wel inderdaad wat leuke verbeteringen, maar meer dan 'wel aardig' kan ik het ook niet noemen.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

Erik

Mooi dat zelfs ik hem krijg op mn ipad 4 dat ding heb ik al zolang. Mooi dat je dat ook op oude dingen aangeboden krijgt dat is een voorbeeld voor googles Android.
At gezegd hebbende na de upgrade van 9 naar 10 is een bericht typen op forum een drama. Ik tik een korte zin dan staat er nog niets en daarna wordt de zin letter voor letter opgebouwd.
Eigenlijk onwerkbaar geworden kan ik nog terug?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill